Ai crede că vara nu se-ntâmplă atât de multe, că există tendința de a pune pe hold proiecte și campanii pentru toamnă, da de unde! Vara asta, cel puțin, se-ntâmplă multe și parcă temperaturile astea ridicate încing mai rapid cuptoarele unde se pun la copt ideile creative. Starea specifică verii se arată și-n munca lor și parcă altfel se fac treburile când oamenii sunt mai relaxați. Lucru care desigur ne bucură, că The Scoop nu se scrie singur și are nevoie de subiecte noi în fiecare săptămână.
Tags
The Scoop
De curând a intrat în playlistul WINK un spot care fură toate privirile pe Billboard Digital @ Păcurari 100, dar care ne-a furat inimile de la primul play. Magic Pets, you melt our hearts. 💘
Magic Pets pe Billboard Digital @ Păcurari 100
Threads joined the chat! Noua aplicație care concurează cu Twitter permite utilizatorilor Instagram să se autentifice pentru a posta actualizări scurte, inclusiv text de până la 500 de caractere, links, fotografii și videoclipuri de până la 5 minute. Threads este disponibil pe iOS și Android în 100 de țări, dar nu și în UE, din cauza unor aspecte privind confidențialitatea datelor.
Sursa foto: Meta
Sursa foto: Meta
UN Environment Programme and UN Climate Change au creat noi reglementări pentru cei care lucrează în marketing și comunicare pentru branduri din industria de fashion. Sustainable Fashion Communication Playbook prezintă opt principii care pun accentul pe date științifice, promovarea schimbărilor de comportament, practici și advocacy. Sustenabilitatea e la modă și a devenit argument suprem scos la înaintare de brandurile de fashion pentru a spori vânzările. Totuși, fiind folosit doar de dragul de a fi folosit, fără a fi însoțit de practici reale și acțiuni, acest termen a devenit vag și a dus la neîncrederea consumatorilor. Răsfoiește aici reglementările.
Sursa foto: Annabelle Chih/Getty Images via Getty Images
2023 - anul în care multe branduri au făcut rebranding, refreshuri și repoziționări. Noi am tot scris despre asta în numerele anterioare din The Scoop și cine știe, poate facem și o retrospectivă la final de an în acest sens. Până atunci, însă, îți mai lăsăm la lectură câteva branduri care s-au lăsat duse de valul schimbărilor.
Sursa foto: Pepsi
#ShareWithCare - o campanie de conștientizare de la Deutsche Telekom arată care sunt riscurile partajării datelor personale în online. Ella, un copil venit din viitor, vorbește despre sharenting, modul în care părinții share-uiesc pe rețelele de socializare imagini și informații legate de viața celor mici.
Sursa foto: Deutsche Telekom
Ogilvy a creat Flashover: Creativity, Business, and Society in the Age of AI, o lucrare care te pune la curent cu tot ce trebuie să știi despre AI, dar și despre cum arată viitorul și cum va influența business-urile, brandurile și societatea. O poți răsfoi digital aici.
Sursa foto: Ogilvy
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași avem așa: PoD - DESIGN EXPERIENCES cu Andrei Grăunte, ReFASHIONed Futures: ateliere de upcycling pentru tinerii ucraineni și nu numai, concert Simona Mazăre, Andrei Liță & Ia Și Tarafu’, Only dans @Oddity Copou, concert Monica Odagiu & Vlad Nicolici @BerariumTankeriaUrsus, 174 Presents: Weekend la Fabrică, 1 an de FAR.
În Constanța, avem seri de film @ZooMBeach și Teatru Național Iași vine cu minunata piesă Lysistrata, dragostea mea.
De ce să alegi gri când poți să alegi atâtea alte culori? Fiat a descis că nu mai produce mașini gri, iar anunțul a fost făcut într-un mare fel de directorul executiv, Olivier Francois.
Ah, dacă tot am adus vorba de Fiat, mai zăbovim pe subiect ca să-ți spunem despre Topolino, noul model electric gândit și adpatat atât pentru străzile orașelor italiene, cât și pentru a te duce să-ți găsești iubirea în Portofino. Mașina are mai multe opțiuni și accesorii: un mic duș, difuzor Bluetooth, o sticlă de apă termală, huse pentru scaune care se dublează ca prosoape de plajă și un ventilator USB perfect pentru zilele de vară. Acestea fiind spuse, cum să nu crezi că o vacanță în Italia îți va rezolva toate problemele??? ❤️
Sursa foto: Stellantis / Facebook
Sursa foto: Stellantis / Facebook
The MSG Sphere - cel mai mare video screen din lume se află în Las Vegas. Acesta a fost iluminat pentru teste de pre-lansare pentru a sărbători ziua de 4 iulie. Construcția de 580.000 metri pătrați va găzdui la interior evenimente de tip concerte, având o capacitate de zeci de mii de oameni, iar la exterior atrage toată atenția prin arhitectura parcă vie, dar și prin funcționalitatea de billboard pe care o poate avea. Suntem (puțin spus) curioși de ce campanii și branduri vor avea spațiu de expunere acolo în viitorul apropiat.
Sursa foto: Greg Doherty/Getty
Sursa foto: Greg Doherty/Getty
De Ziua Independenței, 4 iulie, pe un billboard din New York a apărut un mesaj care a reușit să creeze vâlvă. Mesajul evidențiază atacul asupra drepturilor comunității LGBTQIA+ folosind limbajul din jurul Zilei Independenței - cum ar fi termenul de incluziune, care este doar la nivel declarativ, nu la nivel practic. Drag shows, ca orice altă formă de artă precum dansul, moda sau muzica, reprezintă o formă de exprimare creativă și, prin urmare, este protejată de Primul Amendament.
Sursa foto: Uncommon Creative Studio
No Pride Without Trans Pride - un proiect derulat în UK care evidențiază pericolele pe care dezbaterea drepturilor comunităților marginalizate le poate avea. Afișele au fost serigrafiate de persoane trans și evidențiază drepturile fundamentale cerute de comunitate, acestea fiind tipărite pe hârtie care surprinde documentația legislativă actuală care amenință libertatea acestor persoane.
Sursa foto: Trans Pride UK campaign / Calling
Time To Call Time Out - campanie de la brandul Cadbury care surprinde frustrările zilnice și nevoia de a avea o pauză, măcar o pauză de napolitană Time Out. Cum arată frustrările zilnice? Uite așa, cu Argh, Busy, Meetings about Meetings și Blahblahblah.
Sursa foto: VCCP
Sursa foto: VCCP
Maybelline spotted in NYC & London last week. Doar că știi care e treaba? Nu e o campanie OOH for real, este o campanie care există doar la nivel digital. Slayyyyyyy! 💅
Ceva care să fie pe vibe cu energia numărului de astăzi.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.