Astăzi WINK împlinește 17 ani și chiar că răsună muzica. Bine, de obicei răsună muzica mai mereu și mai de peste tot de la noi din birou. Îs șanse mari să auzi muzică clasică de la fetele de la Financiar, poate un pic de reggaeton de la Sales, de la Johnny e posibil să se audă Macanache care întreabă „auzi, șefu?”, de la Andrei posibil să bubuie prin căști ceva muzică cu nostalgie și la mansardă e posibil să fii întâmpinat neașteptat poate de vreo melodie de la Måneskin. Cam așa răsună muzica la noi, nu doar azi, mereu, ca să avem spor în toate. Ar fi fain să trimitem e-mailuri în care să inlcudem link cu melodia pe care acel mail a fost scris. 😏
la ce piesă ți-a zburat gândul când ai văzut asta?
Tags
The Scoop
New year, new me pentru multe branduri. Pentru prima data în 14 ani, Nickelodeon și-a dat un refresh la identitatea vizuală, un refresh care amintește nostalgic de istoria brandului.
Sursa foto: Adweek
Acea perioadă a anului. Sâmbătă a avut loc la Liverpool Eurovision. Posibil să fi deschis TV-ul după mult timp pentru a vedea live sau ți-a fost suficient ce-ai prins de pe YouTube sau TikTok. Da, Eurovision este big, la fel cum Super Bowl. Poate mai ceva. În contextul ăsta, echipajul EasyJet întâmpină fanii la bordul zborurilor cu echipaj în ținute emblematice Eurovision. Ca să-ți faci o idee, printre ținute se află cea a lui Jedward din 2012 pentru Irlanda, a Ruslanei, câștigătoarea Ucrainei din 2004, a câștigătorului Marii Britanii din 1981 - Bucks Fizz și ținutele puternicelelor suedeze ABBA care au câștigat în 1974.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: Famous Campaigns
Campanii de summer season, back-to-school, Black Friday, Anul Nou, Paște și diverse momente și contexte în care sunt pregătite, gândite și răsucite campanii în avans. Totuși, pe parcrsul anului mai apar momente pe care poate ca brand vrei să le prinzi și să o dai bine. Cum să o faci rapid și să te asiguri că prinzi trenul ăla? Cu DOOH. N-o spunem noi, ca să nu spunem noi, ci o spun alții și o spun bine. Vezi aici tips and tricks. Pe noi știi unde ne găsești.
The new rules of Data Privacy & the future of consent - cam ăsta ar fi subiectul pe care-l aducem astăzi spre discuție. Modul în care brandurile găsesc, comunică și construiesc relații cu consumatorii se schimbă și vor fi nevoite să fie mai transparente și să renunțe la stocarea de date și la comportamentele invazive ale datelor. Scary?
Romanian Creative Week – în perioada 19-28, orașul găzduiește expoziții indoor și outdoor, concursuri și intervenții arhitecturale, evenimente new media surprinzătoare, provocări de realitate augmentată și imersiuni în realități virtuale, workshop-uri, show-uri de modă, proiecții de film, muzică live și câte și mai câte pot încăpea în 10 zile de festival. Poți vedea campania rulând, în perioada 5-28 mai, în toată rețeaua WINK din Iași.
Romanian Creative Week pe Billboard digital @ Bucșinescu - Tudor Vladimirescu
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași, avem așa: seară de muzică live cu Andra Botez, expoziția Turbulențe pe un canal, FAR proiectează filme ale regizorilor italieni - cu prima oprire la Paolo Sorrentino, începe Hangariada - primul festival care aduce vara, avem Discovino - un party ca odinioară, cel mai mic festival de vin, Micul Prînz într-o ediție curcubeu, Iașul în bucate tradiționale, ecologice, montane și artizanale și târg de vinyl-uri.
În Constanța, săptămâna asta cântă Cargo la Doors Club, Vlad Flueraru la Goblin Constanța și Phoenix la Club Phoenix.
Păzea! Cea mai mare campanie 3D din lume a fost lansată în Marea Britanie pentru noua mascara Falsies Surreal Extension de la Maybelline New York. Experiența 3D a rulat inclusiv pe străzi mari, centre comerciale, gări, pe ecrane mari și mici pretabile pentru a crea iluzia anamorfică.
Sursa foto: OOH TODAY
Burger King vorbește pe limba celor care stau la parties până dimineața, într-o campanie în care micul dejun este prezentat ca fiind the most important meal of the night.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Noua campanie WWF evidențiază posibilitatea îngrijorătoare cum că, în curând, singurele imagini cu animalele pe cale de dispariție la care vom avea acces vor fi unele realizate cu ajutorul AI.
Sursa foto: Paul Parsons / LinkedIn
Sursa foto: Paul Parsons / LinkedIn
Sursa foto: Paul Parsons / LinkedIn
Sursa foto: Paul Parsons / LinkedIn
În parteneriat cu echipa de educație Unreal Engine de la Epic Games și Women in Games, Dove ia atitudine împotriva sexualizării excesive a femeilor în jocurile video. Astfel, brandul dorește să elimine stereotipurile de frumusețe și să construiască următoarea generație de tineri cu mai multă stima de sine și încrederea în propriul corp.
Că tot am zis la începutul acestor rânduri ce fain ar fi să trimitem e-mailuri în care să inlcudem link cu melodia pe care acel mail a fost scris, am făcut o strigare la colegi și avem așa:
- Amelia recomandă ceva pentru când facem ședințe interdepartamentale pentru reconfigurare proceduri 😅;
- Bogdan ne spune că in hell he’ll be in a good company, dar sigur nu mai bună decât compania noastră de luni până vineri de la birou 😏;
- Nicoleta ne dă ceva de ascultat pentru când clientul care e mereu drăguț răspunde sec la ultimul mail și ceva pentru când primești spoturi de programat ASAP, vineri, la 16:55 😵💫;
- Ioana A ne dă să ascultăm ceva pentru atunci când clientul are buget mic pe o campanie și crede că nu reușim să facem ceva împreună 😇.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊