Începem luna cu întrebări, sărbătoare în echipă, multe campanii de citit și de văzut la cafeluță (probabil vei avea nevoie de vreo trei), cu o grămăjoară frumoasă de evenimente în Iași și Constanța și vedem ce se-ntâmplă când oamenii își văd figura lor pe internet. 😬
Tags
The Scoop
Mâine, 3 octombrie, o sărbătorim pe Cristina, the one and only, the best sales director a team can have. O recunoști după râsul molipsitor, blândețe, bunătate și după hotărârea caldă din voce (da, se poate așa ceva). Îți mulțumim pentru cum veghezi bunul mers al colaborărilor de durată și pentru că duci de atâția ani mai departe spiritul prietenos pe care-l are WINK. La muuulți ani, Cristina! 🎉
It’s that time of the year. Meet the legends @ Codecamp_Iasi 2023. 🤝
Codecamp pe Billboard Digital Cotnari
The Generational Drive: The Ultimate Approval - noua campanie de la Volvo prin care sunt celebrate valorile familiei asiatice, cea mai importantă dintre ele fiind aprobarea familiei. Și cine poate oferi aprobarea supremă dacă nu bunica?
În contextul în care anul acesta se pare că SUA este pe cale să înregistreze un record de violență cu arme în școală, Sandy Hook Promise a lansat un
ITV Britain Get Talking spune că sănătatea mintală este cea mai grea materie pentru elevi. Adesea, părinții se feresc să vorbească despre subiecte precum încălzirea globală, pandemie, costurile ridicate de trai, pentru a nu-și îngrijora copii, dar adulții uită că cei mici sunt cel mai probabil sunt conștienți și îngrijorați deja de aceste probleme.
Luna octombrie este Breast Cancer Awareness Month, context în care organizația britanică Brest Cancer Now lansează If I had more time - un spot nu chiar ușor de privit în care protagonistele sunt nouă femei care au cancer incurabil și care împărtășesc ceea ce ar face dacă ar avea mai mult timp de trăit. Cu acest prilej, reamintim de campania de testare gratuită desfășurată de IRO și Centrul de Screening și Diagnostic în Boli Oncologice, campanie pe care o susținem pentru a ajunge la cât mai multe femei.
All is Fair – noua campanie de la Monopoly evidențiază rivalitatea la cote maxime din timpul jocului și cum o seară liniștită poate lua o întorsătură neașteptată în numele distracției și strategiei.
Disney a dezvăluit trailerul pentru Once Upon a Studio, scurtmetrajul care promite să fie o călătorie plină de căldură prin cei 100 de ani de magie. Cu 543 de personaje din peste 85 de lungmetraje și scurtmetraje, Once Upon a Studio se pregătește să fie o reuniune pentru toate generațiile.
Modele de Femeie - o campanie creată în contextul participării Naționalei de Fotbal Feminin în competiția UEFA Women's Nations League pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și nu doar.
Sometimes eating spaghetti to forgetti your regretti doesn’t work. Uneori trebuie să acoperi regretele. Aici intervine Ink Twice, salonul pop-up din Londra creat de Tinder și Sixty Ink, la care în perioada 11-13 octombrie îți poți acoperi gratuit tatuajul (tatuajele) care-ți amintesc de vreun fost.
Sursa foto: Tinder UK
Pinterest IRL? YAS, please! Plecând de la ideea că totul este posibil, Pinterest a creat pop-ul Posity Place, care are trei componente principale, anume un corner shop (Provisions), un beauty bar (Parlor) și un magazin de bricolaj (Projects).
Sursa foto: Posibility Place
Sursa foto: Posibility Place
Sursa foto: Posibility Place
Fanii Shrek pot avea parte de o experiență inedită de Halloween. Ca parte a campaniei de a recrea case emblematice inspirate de filme, Airbnb a recreat casa lui Shrek, amplasată în peisajele încântătoare din Scoția.
Sursa foto: Airbnb
Sursa foto: Airbnb
Threads lucrează activ pentru a permite ștergerea conturilor în mod independent, fără a fi nevoie să-ți sacrifici și contul de Insta. Yay! Odată cu asta, utilizatorii nu vor putea crea un cont nou legat la același cont de Instagram pentru o durată de 120 de zile.
Sursa foto: Iryna Budanova | Dreamstime.com
Meta lansează o serie de noi experiențe bazate pe inteligența artificială, printre care un asistent AI care să te ajute cu deciziile, plus o echipă formată din 28 de chatbots cu care poți interacționa pe alese, un ajutor pe partea de editare a imaginilor și o colecție de stickere care să exprime și mai clar ce vrei să transmiți.
Sursa foto: Meta
Pokémon x Van Gogh Museum is on! Colaborarea a fost lansată cu ocazia celor 50 de ani pe care-i sărbătorește muzeul, colaborarea fiind posibilă datorită influențelor pe care personajul celebru și picturile lui Van Gogh le au din arta și cultura japoneză. Experiența va putea fi trăită la Muzeul din Amsterdam până în ianuarie 2024.
Sursa foto: Van Gogh Museum
Sursa foto: Van Gogh Museum
Sursa foto: Van Gogh Museum
25 de ani de Google & mult confetti. 🎉
Sursa foto: Google
Ridiculously wrong? – campania de lansare noului sos de paste pe bază de ketchup Heinz pentru iubitorii de paste.
Sursa foto: Ads of the World
Ritz-Carlton Hotel Company lansează într-o nouă campanie internațională de marketing - Leave Better, care redefinește călătoria și experiența hotelieră, poziționând un sejur la The Ritz-Carlton ca un catalizator pentru dezvoltarea personală și auto-descoperirea.
Sursa foto: Ritz-Carlton/ PR Newswire
Facebook vine cu schimbări: logo nou și posibilitatea de a avea până la 4 profiluri personale suplimentare pentru o experiență cât mai personală. Da, vei putea avea un profil doar pentru a ține aproape cu toate rudele.
Sursa foto: Matt Navarra / X
Sursa foto: Meta
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: seară de jazz cu Emil Bîzgă 5-tet, byron – lansare album Efemeride, deschiderea expoziției Whispers of the Posthuman World. Dancing with Machines amidst Unstable Skies, concert de pian și ilustrații grafice susținut de artistul german Itay Dvori, Târgul Creatorilor - ediția de toamnă, Brew at Home: diferențe de preparare, concert Vali Crăciunescu și Cooperativa 9, trupele ŢAPINARII si FĂRĂ ZAHĂR în concert, Iona | Teatrul Dramaturgilor din București.
În Constanța și în împrejurimi avem: D-ButanT - festival-concurs în care vor fi puse în scenă cinci spectacole cu coregrafii remarcabile, _ready media network (RMN)_Constanța, atelier de ceramică, Agigea - natură și educație | ediția de toamnă și Carnavalul Toamnei.
Freepik și-a anunțat rebrandingul printr-o activare spectaculoasă, o transformare a unei clădiri din zonă SoMa din San Francisco. Prin rebrandingul său, Freepik își propune să își reconfirme angajamentul față de creativitate și design, dovedind capacitatea de a transpune ideile în realitate atât în lumea digitală, cât și în lumea fizică.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Vinterior, un e-retailer britanic de mobilier de epocă, pune accentul în recenta campanie pe faptul că mobilierul din casă reprezintă o oglindă a personalității omului, comparand subtil & nu prea piesele vintage unice distribuite de ei și piesele de mobilier produse în serie de IKEA.
Vinterior
Să-i dăm cezarului ce-i al cezarului și roșiilor italiene un loc pe piedestal. Napolina literally did this. Situat lângă stația de metrou Elephant and Castle din Londra, billboardul special va fi de găsit și de văzut până pe 6 octombrie.
Lucky Generals
A apărut noul sezon din Sex Education, iar la câteva zile după, aceste clipuri au devenit virale. ¡Hola! Argentina 🙌
@trini011207 tranqui la caminata de hoy @Netflix Latinoamérica ♬ original sound - trinifmadero
F1 ajunge în Las Vegas în noiembrie, iar Telekom se alătură pregătirilor pentru marele eveniment. 🏁
Sursa foto: OOH Today / LinkedIn
Sursa foto: OOH Today / LinkedIn
Justworks spune lucrurilor pe nume. 👌
Sursa foto: OOH Today
Sursa foto: OOH Today
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.