Cu numărul de astăzi ne luăm rămas bun de la această toamnă care a adus, așa cum speram, numeroase campanii care ne-au bucurat și inspirat. Numărul de astăzi este o celebrare a creativității și ideilor top care ne-au făcut să scriem despre, iar pe tine (poate) te-au făcut să dai share în online & offline.
Tags
The Scoop
When in doubt, have a KitKat.
KitKat pe Billboard Digital Moldova
Vineri s-a sărbătorit Thanksgiving, așa că uite la ce campanii festive ne-am oprit cu privirea.
Fuzzy Feelings - un scurtmetraj de aproape patru minute de la Apple, care prezintă o altă perspectivă asupra sărbătorilor. Sometimes, seeing things through a new lens can make all the difference. Words!
O altfel de perspectivă asupra sărbătorilor aduce și Pepsi. Pentru campania de iarnă, brandul vrea să înlăture narativa de tipologia așa era pe vremea mea și să dea la o parte presiunea tradițiilor cu mini-momente festive speciale. Primul episod din serie îi aduce împreună pe Corina Chiriac și Smiley.
Make your holiday a masterpiece - modul în care Microsoft sărbătorește tradițiile sărbătorilor de iarnă din jurul lumii și tehnologia. S-a lăsat cu povești, amintiri și lucrări de artă care să le ilustreze.
More Than Warmth - spotul de la Nike în care se reunește o echipă de cercetători care să testeze articolele din colecția de iarnă. Pare că toate testele sunt trecute cu brio și colecția este pregătită pentru zilele friguroase care stau să vină.
Brandul de bere Yeastie Boys a creat Blokequet - florile transformate în bere care să ajute bărbații să vorbească despre emoțiile lor. Încasările din vânzări vor fi donate către organizația caritabilă I AM HOPE, care oferă servicii de consiliere gratuită oamenilor din Noua Zeelandă.
PETA folosește CGI pentru a surprinde și arăta publicului într-o formă mai puțin grafică și crudă realitatea testării pe animale. Acest spot face parte dintr-o campanie mai amplă care vizează atât industria lactatelor, cât și cea a cașmirului. Videoclipurile vor fi difuzate pe scară largă în timpul sezonului de sărbători, provocându-i pe oameni să ia în considerare implicațiile etice ale alegerilor de consum, mai ales în perioada următoare.
Waiting to Live – noua campanie de la NHS care aduce în atenție poveștile copiilor care așteaptă transplanturi de organe salvatoare. Campania vine în contextul în care în UK sunt peste 230 de copii care au nevoie de transplant salvator. Pentru a spune poveștile, NHS a creat păpuși care să ilustreze copiii aflați pe lista de așteptare. Păpușile vor fi răspândite în Marea Britanie, încurajând trecătorii să le asculte poveștile accesibile printr-un cod QR.
Laps of Legends - Michelob Ultra celebrează legendele din echipa Williams Racing din Formula 1 cu o cursă specială real versus virtual cu piloți reali și piloți celebri din trecutul echipei. Acest lucru este posibil cu ajutorul AI și tehnologiei de realitate augumentată. Programul special de o oră va fi difuzat în primăvara anului 2024.
Snoop Dog goes smokless. Pe 20 noiembrie, artistul a dat un tweet care a înnebunit internetul, iar pe 21 noiembrie a revenit și a liniștit apele oferind context.
Artistul pop Philip Colbert a finalizat faimoasa lucrare nefinalizată a lui Michelangelo - Manchester Madonna, la provocarea lansată de OnePlus. Folosind modelul pliabil OnePlus Open, artistul a reușit să transpună Renașterea în era digital. Proiectul a apărut ca urmare a unui studiu al brandului realizat la nivel european, care dezvăluie că 79% dintre britanici se simt împiedicați să își atingă întregul potențial din cauza constrângerilor de timp și lipsei de productivitate. Astfel, brandul își propune să încheie șirul proiectelor nefinalizate cu finalizarea acestei lucrări.
Sursa foto: OnePlus
Sursa foto: OnePlus
Dior a transformat fațada de 10 etaje din Saks Fifth Avenue în Carusel of Dreams. La pièce de résistance a acestei instalații este o roată enormă inspirtă din colecția Dior Cruise 2024, împodobită cu simboluri clasice ale brandului, stele, semne zodiacale și motive florale. O sărbătoare vizuală care să întâmpine sărbătorile de iarnă. J’adore.
Sursa foto: Saks/ PR Newswire
Sursa foto: Saks/ PR Newswire
Sursa foto: Saks/ PR Newswire
Sursa foto: Saks/ PR Newswire
Brandul Stanley intervine după ce Danielle Lettering a postat pe TikTok un video cu mașina ei făcută scrum în urma unui incendiu și cum paharul ei Stanley pe care îl pusese în suportul pentru pahar a rămas intact. Președintele global Stanley, Terence Reilly, a intervenit și, pe lângă faptul că a promis că îi va trimite câteva produse Stanley, a promis și înlocuirea mașinii. Un rol important aici l-a avut comunitatea de pe TikTok, oamenii îndemnând brandul să o ajute cumva în semn de mulțumire pentru reclama neitenționată pe care a oferit-o prin clipul ei viral.
Sursa foto: Stanley
Adidas a creat FUSSBALLLIEBE, mingea oficială de meci pentru Euro 2024 care, pe baza Adidas Connected Ball Technology, va putea oferi date precise despre minge în timp real către oficiali, mai ales când va fi vorba despre henț sau penalty.
Sursa foto: Adidas
Tinder a lansat recent o suită de noi funcții ca răspuns la dorința tot mai mare a tinerilor, în special din generația Z, care au cerut aplicației să își dea update pentru a se conforma standardelor de dating actuale și pentru a pune mai mult accentul pe om și interesele sale.
Sursa foto: Tinder
De ce dau oamenii share pe social media, la ce anume dau share în general, dar și în funcție de categoria de vârstă din care fac parte? Uite aici un articol cu răspunsuri.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: lansare carte STELL*R. Ghid practic de gestionare a culturii organizaționale de Adrian Florea, Cum te plimbă ursu? - discuție despre călătorii în jurul lumii, Women | Lena Karenina | vernisaj - expoziție fotografie, FoomFest - Festival cu trăiri românești, All you can drink: chermeză cu soiuri românești, Formă Spirit - expoziție de pictură.
În Constanța avem: lansare album byron, Facem canaraua verde! - eveniment dedicat iubitorilor de mediu, eveniment de 1 decembrie la Novum By The Sea, premieră WARBOY în prezența echipei la Cinema City Constanța.
Cadbury chocolate coins are back.
Sursa foto: screenshot video Cadbury / The Drum
Sursa foto: screenshot video Cadbury / The Drum
Oatly strikes again. În Paris, picturile murale comerciale sunt acceptate doar dacă sunt realizate fără logo sau produs în sine, așa că brandul a luat-o ca pe o provocare și ce-a ieșit a făcut ocolul internetului.
Sursa foto: screenshot video Oatly / The Drum
Sursa foto: screenshot video Oatly / The Drum
Sursa foto: screenshot video Oatly / The Drum
Echipa de fotbal Philadelphia este una dintre echipele în care se dă cel mai mult hate, iar brânza cremoasă Philadelphia arată cum până și cei mai mari hateri ai echipei iubesc crema de brânză cu același nume. O campanie presărată cu love, hate și un joc de cuvinte potrivite.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Do we have Swifties here? Albumul 1989 a lui Taylor Swift a doborât recordul pentru cel mai ascultat album și artist într-o singură zi din istoria Spotify.
Sursa foto: OOH TODAY
One of a kind - a human-made community
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Food Banks Canada a publicat raportul HungerCount 2023 și a lansat o campanie națională. Conform statisticilor, vizitele la băncile alimentare au crescut cu 78% din 2019 până acum, iar băncile de alimente resimt acest lucru, confruntându-se cu o cerere copleșitoare.
Sursa foto: Ads of the World
Netflix across the streets of Los Angeles.
Sursa foto: OOH TODAY
The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes este de găsit în cinema. 🍿
Sursa foto: OOH TODAY
Maybelline bucură internetul cu un nou CGI video.
Sursa foto: screenshot video madovermarketing_mom / Instagram
În ton cu tema de astăzi este și colaborarea Björk și Rosalía.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.