Numărul de astăzi posibil să semene cu listele tale de cumpărături din perioada asta a anului, pentru că are de toate pentru toți și este bogat în informații. Creativitatea și-a spus cuvântul și pregătirile pentru sărbători sunt în toi, așa că inevitabil sunt multe despre care să scriem.
Tags
The Scoop
Abia am așteptam să scoatem în lume cele două activări 3D anamorfice la care am lucrat simulatan împreună cu Namogo în ultima perioadă: una pentru McDonald's McCafé și una pentru Sephora. De acum nu putem decât să ne bucurăm și să așteptăm în liniște sufletească petrecerea de Crăciun de la birou și schimbul de cadouri. ❤️
@wink_ooh O nouă activare 3D prinde viață în noua campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK. Go catch the magic at the Fairway billboard!✨ #advertising #bucuresti #3D, #digital #billboard ♬ original sound - WINK
@wink_ooh Video 3D #OOH pentru McDonalds România 〰️ noua colecție de căni marca McCafé. Don’t miss the visual delight! 🎄👀 #ooh #advertising #mcdonalds #bucuresti #bucurestiromania🇷🇴 #billboard #digital ♬ original sound - WINK
Ai face bine să nu ai planuri pentru sâmbătă, 16 decembrie. Și dacă ai, să le reprogramezi cumva. 🎁🎶
Am decorat de sărbătoare la birou.🎄💝
✨ BRD Math ✨ on digital billboards.
BRD Groupe pe Billboard Digital @ Moldova față Palat
GTA 6’s trailer is here! În 2025 va fi lansarea, iar până atuncii fanii știu la ce să se aștepte: urmăriri de mașini, petrecăreală, cluburi, jafuri, plus acțiunea care se va desfășura în Vice City, orașul care a fost văzut ultima oara în 2013, în GTA: Vice City. În primele două zile după ce a fost postat, trailerul a adunat peste 70 de milioane de vizualizări.
The Lost Voice - scurtmetrajul lansat de Apple care prezintă noua funcție de accesibilitate pentru vorbire.
WWF a lansat un scurtmetraj care ilustrează planeta fiind cuprinsă de flăcări, din cauza emisiilor globale de carbon de la combustibilii fosili. Scurtmetrajul a fost lansat în timpul COP28, cea de a 28-a ediție a Conferinței Națiunilor Unite asupra schimbărilor climatice, care se desfășoară până 12 decembrie 2023 în Dubai.
The Planet’s Scariest Bouquet – un spot lansat tot în timpul COP28, care schimbă însemnătatea pe care florile o au în general pentru a trage un semnal de alarmă. Florile prezentate în video provin din Antarctica, unde nu ar trebui să fie posibil ca plantele să înflorească și, totuși, încălzirea globală face să fie posibil.
mAI colpevoli - campania lansată de Sephora Italia care prezintă trei povești scrise de ChatGPT despre violența de gen din perspectiva victimelor, pe baza opiniilor din online. La final, fiecare dintre victime sfârșește prin a se învinovăți, surprinzând fenomenul de victim blaming, tot pe baza informațiilor găsite.
The dinner is served! IKEA UK lansează prima lor chiftea festivă de mărimea unui curcan, care cântărește 4,5 kg și vine la pachet cu dulceața de merișoare și sosul specific, numai bun de pus pe masa de Crăciun. Și pentru că marile bucurii merită trăite de cât mai mulți oameni, brandul a lansat și kitul Veggieball Christmas Tree. Happy happy, joy joy!
Sursa foto: Famous Campaigns
Letters to Santa - campania prin care easyJet se asigură că scrisorile copiilor vor ajunge la destinație și Moșul va ști unde vor fi ei de găsit în acest an de Crăciun.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Instagram, în parteneriat cu WGSN, compania de prognoză a tendințelor, a luat pulsul Generației Z pentru a descoperi care sunt trendurile pentru anul care vine. În modă, tinerii vor continua să cumpere și mai mult din second handuri, vor încerca să integreze aceleași piese în ținutele lor și vor face experimente DIY, pentru a oferi hainelor ceva funky și unic. Vezi ce se anunță în materie de social media, lifestyle, dating, alimentație, activism și nu numai.
Sursa foto: Instagram
Cu tendințele pentru 2024 vine și Pinterest, care ne pregătește pentru accesorii supradimensionate, renașterea jazz-ului, fundițe multe și tușe metalice în modă, design de interior și tot ce se poate.
Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest
TIME a numit-o pe Taylor Swift Person of the Year.
Sursa foto: Taylor Swift /Instagram
Oxford Languages a desemnat Word of the Year: rizz, termenul care și-a câștigat popularitatea după ce actorul Tom Holland l-a folosit într-un interviu.
Sursa foto: Oxford Languages
PANTONE marchează cea de-a 25-a aniversare Color Of The Year cu anunțarea culorii anului 2024: Peach Fuzz. Culoarea reprezintă o invitație la pauză, reflectare și vindecare. It feels like a warm hug. ❤️
Sursa foto: PANTONE
The Looking Glass Go este primul afișaj holografic portabil din lume, care funcționează ca un o cutie a amintirilor de buzunar. Acesta nu va necesita ochelari 3D și va face ca hologramele să fie mai accesibile în viața de zi cu zi. Orice fotografie simplă poate fi transformată într-o experiență multidimensională.
Sursa foto: Looking Glass Go
Sursa foto: Looking Glass Go
Pe 4 iulie 2026, SUA marchează 250 de ani de la declararea independenței, ceea ce este surprins și integrat în noua identitate vizuală realizată de America250. Logoul se bazează pe ideea de panglică, care împletește culorile roșu, alb și albastru sub forma unui 250. Continuitatea acestei panglici reprezintă tocmai unitatea, cooperarea și armonia, aducând laolaltă poveștile și experiențele diverse ale națiunii.
Sursa foto: Chermayeff & Geismar & Haviv
Sursa foto: Chermayeff & Geismar & Haviv
Sursa foto: Chermayeff & Geismar & Haviv
Coca-Cola se pregătește de sărbători cu o identitatea vizuală care mixează armonios elementele clasice Coca-Cola și simbolurile esențiale ale Crăciunului.
Sursa foto: Jones Knowles Ritchie
Sursa foto: Jones Knowles Ritchie
Sursa foto: Jones Knowles Ritchie
Sursa foto: Jones Knowles Ritchie
TikTok a lansat raportul Anul văzut pe TikTok: 2023, cel care celebrează comunitatea globală, creatorii de conținut și trendurile.
Sursa foto: SMARK
ComedyBox, prima platforma de streaming românească de stand-up comedy va fi lansată pe 12 decembrie.
Sursa foto: Comedy Box / Instagram
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
What’s new, pussycat? - pentru al treilea an consecutiv, Wantsome aduce comunității ieșene o conferința digitală gratuită în care oameni cu expertiză în IT și domeniile conexe vor răspunde curiozităților. Le suntem alături și de această data, pentru ca tot mai multe persoane să intre în 2024 cu temele făcute. Be There or Be Square!
Wantsome pe Billboard Digital @ Indiana
Donează sânge, fii erou! - campanie națională de donare de sânge, care vrea să facă din acest Crăciun unul special pentru oamenii care au nevoie de ajutor. Campania se desfășoară în perioada 4-15 decembrie.
Societatea Studenților Mediciniști Iași pe Billboard Digital @ Cotnari
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: 10 ani de CUIB, atelier teatru de improvizație, Short Stop proiecții de scurtmetraje, concert Timpuri Noi, zece ani de BeerZone, Silent Disco caritabil, Panettone Christmas Delight, Ai cumva o păturică, Schimb de Ațe #3 - ediția de iarnă, concert de Crăciun – Juvenes Ecclesiae, concert Wanted și mini-târgul de Crăciun al creatorilor locali.
În Constanța avem: târg de jucării - eveniment caritabil și târg spectacol de Crăciun.
Better Never Stops - campania de la Castore pentru noua colecție de îmbrăcăminte sportivă reflectorizantă, haine care au fost create pentru a face oamenii să fie vizibili odată cu înserarea. Parte din campanie este și un billboard, care folosește materiale reflectorizante pentru a ilumina zona pentru sportivizii care se antrenează pe timp noaptea, dar și pentru a fi un reminder de a găsi lumină în momentele sau perioadele nu tocmai grozave.
Sursa foto: FCB London
Sursa foto: FCB London
Jingle Bell Ball, cel mai mare party din UK va fi transmis live pe billboarduri digitale. Spectatorii vor avea parte de o întreagă experiență: cu fotograf care se asigură că vor exista amintiri de luat acasă, cu stand cu ciocolată caldă, o zonă special amenajată pentru ca oamenii să se poată bucura de show și cadouri.
Sursa foto: The Jingle Bell Ball
A New Renaissance in Hotelling - campanie de la citizenM care anunță venirea brandului în Roma. Campania a mizat mult pe OOH în orașe cheie din Italia și pe fațada noului hotel transformată într-o adevărată expoziție de artă.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Băutura Caotina a întâmpinat trecătorii cu vorbe bune și complimente în principala gară din Zurich.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Single All The Way - o campanie de la Bumble, perfectă pentru perioada asta a anului, în care viața amoroasă este unul dintre principalele subiecte de discuție la masa de Crăciun, printre întrebările legate de job, viitori copii, bani și politică. 😅
Sursa foto: creative_ads / Instagram
Sursa foto: creative_ads / Instagram
Sursa foto: creative_ads / Instagram
Sursa foto: creative_ads / Instagram
Wonka - de găsit în cinema din 15 decembrie. 🍿
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Come Back to Your Senses – noua campanie de la Bath & Body Works îndeamnă oamenii să chill out și să se reconecteze cu propriile simțuri în haosul zilnic. Și cum să îndemne la relaxare, dacă nu o o variantă în mărime naturală a faimoasei lumânări Tis the Season, amplasată în Herald Square din New York.
Sursa foto: Bath & Body Works
Chanel organizează anual Metiers D’Art Show în Manchester, același oraș în care care peste 7.000 de oameni sunt fără adăpost. În acest context, când atenția era îndreptată spre marele eveniment de modă, Lifeshare împreună cu agenția de creație Meanwhile au creat o campanie de conștientizare a problemei cu care acele persoane se confrută, oameni pentru care hainele nu reprezintă un lux, ci o necesitate.
Sursa foto: Meanwhile
Sursa foto: Meanwhile
Ți-ai dorit vreodată să probezi haine doar cu puterea minții? Well, într-un fel Columbia a găsit un mod perfect pentru ca trecătorii să poată proba haine fără a le proba propriu-zis.
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Moș Nicoale a adus vești bune de la Electric Castle și Untold. Ceva și încă ceva cu care să începi pregătirile.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.