Creativitatea - ce este ea, ce-nseamnă? Poate fi măsurată? Este un criteriu de angajare? Cum sunt oamenii creativi? Chiar beau multă cafea, nu dorm noaptea și de unde au ei creativitatea asta? Acuma sunt multe întrebări care pot fi puse și multe lucruri de zis. Creativitatea face și bine, dar face și rău. De dragul creativității pot fi realizate campanii care e posibil să se dea skip unor alte aspecte importante. Suntem curioși: ce este creativitatea pentru tine și ce etichetezi tu ca fiind creativ?
Tags
The Scoop
În timp ce eram ocupați cu proiecte faine OOH, am adăugat o altă minunăție în portofoliul nostru. Am plasat un billboard digital superb pe fațada Hotelului Indiana, care privește spre Bulevardul Independenţei și este văzut și din Strada Sărărie, două artere principale ale orașului Iași. Un bonus interesant? Se pretează perfect pentru proiecte cu iluzii anamorfice 3D 😎. Press play. Avem dreptate, așa-i?
Sâmbătă o sărbătorim pe Nico, Specialist Marketing, cea care mixează cu cifre, calcule, contracte, rapoarte, creativitate & deadlines așa cum mixează și face tranziții smooth un DJ veritabil. Ea este cea cu care vorbești dacă vrei să punem un parteneriat, tot ea cu blândețe te ajută să-ți găsești răspunsuri la inevitabilele întrebări și oferă feedback, astfel încât scopul campaniei să fie îndeplinit. Tot ea ne-a făcut să ne dorim o vizită în viitorul imediat în Republica Moldova pentru că, după recomandările ei, acolo găsești cel mai bun sushi. Mulțumim, Nico, pentru bunătatea pe care o pui în tot ce faci (inclusiv contracte și Excel-uri), îmbrățișările calde și liniștitoare și pentru bucuria ta molipsitoare! La mulți ani! 🎉❤️
Instagram Broadcast - ce este, cum se face și care sunt avantajele lui pentru brandul tău?
Sursa foto: screenshot Instagram / Search Engine Journal
Când completezi necesarul la muncă cu x lucruri de care ai nevoie, fie o agendă, ceai, cafea, un scaun mai comod, you name it, ce-ar fi să treci și o pauză? KitKat Australia a făcut posibil pentru o zi asta. Nici pauzele de la muncă nu mai sunt ce-au fost tho.
Sursa foto: ilustrație de Oana Barbone / Design TAXI
TikTok Creative Challenge permite utilizatorilor să trimită reclame pe care le-au filmat ei pentru a răspunde la provocările lansate de branduri și să primească recompense pe baza performanței clipurilor.
Sursa foto: TikTok
Jen AI este o versiune virtuală a lui J-Lo alimentată de AI. Ca parte a campaniei Virgin Voyages, consumatorii își pot crea propriile invitații personalizate cu ajutorul Jen AI, vizitând VirginVoyages.com, invitându-și astfel gașca la o experiență nemaipomenită pe mare.
Pe 21 iulie apare Barbie (finally) și multe colaborări se-ntâmplă.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Agențiile creative omoară creativitatea? Un start în discuția asta poate fi acest articol care propune că nu agențiile ar trebui să fie cele desemnate creative, ci ideile. What about that?
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Festivalul Istoric Getodava se-nâmplă în perioada 14-15 iulie, iar noi le suntem alături și la această ediție cu spațiu de difuzare pe Digital Transit și pe Billboard digital @ Bucșinescu în perioada 30 iunie – 14 iulie.
Festivalul Istoric Getodava pe Digital Transit
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași avem așa: o serie de ateliere de DJ-ing concepute cu precădere pentru tinerii ucraineni, poți servi 𝗖𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗺𝗶𝗰 𝗱𝗲𝗷𝘂𝗻 #2, tabăra de zi Master Kids, Pamela.Avi Jazz Story, FĂRĂ ZAHĂR – concert @THC Brewery Tomeşti, Cristina Dima & Raul · Live at Gist, Turneul de Volei pe Plajă BRIZO Junior 2023, New Media Jam.
În Constanța, toate drumurile duc la Neversea.
Bonțida Fever it's a thing. Până la festival, EC pregătește surprize zilnice pentru cei care scanează codul QR, surprize cum ar fi daily passes, lifetime passes și diverse EC goodies.
Sursa foto: Electric Castle / Facebook
Sursa foto: Electric Castle / Facebook
Și pornind de la asta, well, s-a ajuns la multe tatuaje cu Bonțida fever pe care puțin probabil să nu le fi văzut pe feed.
Sursa foto: Electric Castle / Facebook
E așa de cald că până și billboardurile transpiră. WHAT? Da, ai auzit bine. Pentru a da de știre despre noul film, Extraction 2, Netflix a amplasat în New York și Los Angeles billboarduri cu chipul Chris Hemsworth, personajul principal, care transpiră. Billboardurile au fost amplasate la nivelul străzii pentru ca trecătorii să se poată opri, eventual să-I dea o mână de ajutor lui Chris Hemsworth și să-i șteargă fruntea.
Sursa foto: Famous Campaigns
Da, e a treia oară când aducem în Scoop noul sezon de la Black Mirror. Sorry not sorry. De data asta hai să-ți arătăm cum Netflix a realizat un site unde fanii au putut să-și facă poster care face referire la primul episod - Joan is awful. Și se pare că mulți utilizatori curioși, la fel ca Joan, nu au reușit să citească în detaliu termenii și condițiile. Astfel, Netflix a pus posterele utilizatorilor pe billboarduri în UK.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Netflix/ Twitter
Sursa foto: Netflix/ Twitter
Sursa foto: Netflix/ Twitter
Skittles a creat o expoziție în parteneriat cu Gay Times, Getty Images și Queer Britain. Expoziția prezintă 50 de portrete ale unor oameni queer, surprinse de fotografi LGBTQ+ din Marea Britanie și nu numai. Expoziția intitulată Queer Joy își propune să umple golurile din arhiva LGBTQ+, deoarece imaginile au fost adesea omise, șterse sau inexistente, lăsând goluri în narațiunile despre trecut. Astfel, ei doresc ca arhivele viitoare să fie cât mai incluzive, reprezentative și diverse. Brandul Skittles are un trecut în ceea ce privește susținerea comunității LGBTQ+, ceea ce a făcut ca această campanie să primească reacții bune, în timp ce alte branduri au primit reacții diverse tocmai pentru că prin campaniile lor făceau rainbow washing.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Carrie, Miranda și Charlotte recuceresc New Yorkul. Sau nu? And Just Like That is now streaming.
Sursa foto: : Pearl Media / LinkedIn
Waitrose & Partners cu o construcție special 3D care surprinde scăderea prețurilor la sute de produse.
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Ceva ca de început de săptămână creativă. Și ceva proaspăt și lejer de vară de la o trupă locală. 🤪
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.