Disney + în portofoliul de clienți WINK & The Bear pe lista ta de vizionări viitoare. The best combo.
Disney + pe Billboard Digital Moldova față Palat
History in the Making - campania Carhartt explică istoria brandului pentru noii clienți. Brandul a plecat la drum prin a face haine pentru muncitori, iar în ultimii ani hainele au început să fie duse în zona de streatwear de rapperi, skateri și hipsteri.
Nici cafeaua nu mai este ce-a fost odată. De aici și noua campanie, Coffee for Coffee People, de la Peet's Coffee, prin care brandul sărbătorește cafeaua pentru că este versatilă și delicioasă în sine, fără a fi copleștită și amestecată cu n ingrediente.
Dove aduce împreună pe un teren neutru rivalii de rugby Johnny Sexton, Ellis Genge, Greig Laidlaw și Sam Warburton pentru a vorbi despre eșecuri profesionale și personale. Cei patru nu știau cine va veni la filmări, ceea ce a făcut întâlnirea mult mai interesantă. De urmărit și luat lecții. Poate chiar cea de care aveai nevoie.
Nu toată lumea este fan al aromei Pumpkin Spice în băuturi. Vezi ce are de spus (sau nu) în apărarea sa Ryan Reynolds.
Anul acesta a fost invadat TikTokul cu modele de New Balance și foarte posibil ca și tu să te fi bazat în concediul din această vară pe vreo astfel de pereche comodă de sneakerși. Cum a ajuns brandul de la reputația de dad shoes la reputația actuală? Cu suișuri și coborâșuri, iar modelul X90 a fost piatra de temelie a schimbării.
Sursa foto: Maksim Larin / Unsplash
10 dintre cele mai cunoscute branduri din Australia s-au reunit și au creat un Unignorable Adbreak, difuzat în timpul The Sunday Project. Aceste branduri au schimbat scenele cheie din reclame pentru a include persoane cu dizabilități. Mișcarea face parte din inițiativa Shift 20, condusă de Fundația Dylan Alcott - care se concentrează pe creșterea reprezentării, incluziunii și accesibilității persoanelor cu dizabilități în publicitatea din Australia, în contextul în care australienii cu dizabilități reprezintă aproape 20% din populație, dar în publicitate sunt reprezentați doar 1%.
Sursa foto: The Shift 20 Initiative
Cum a reușit Hyundai să cucerească GenZ? Pe scurt, prin apariția în Spider-Man: Across the Spider-Verse, prin integrarea culturii K în conținutul lor online și prin întâlnirea cu publicul mai tânăr în spațiul virtual. Pe lung, descoperă aici.
Sursa foto: The Drum
Illusion Diffusion - un nou tool bazat pe AI care te ajută să creezi lumi perfecte doar dintr-un text și o formă care să ghideze iluzia dorită, devenind rapid un trend la nivel vizual. În timp ce unii se întreabă dacă astfel de lucrări vor ajunge expuse prin muzee, noi ne întrebăm oare cum s-ar vedea așa ceva pe billboardurile WINK? 🤔
Sursa foto: MrUgleh / Twitter
Sursa foto: MrUgleh / Twitter
Johnson & Johnson dă un refresh și se alătură brandurilor care îmbrățișează schimbarea în acest an. După 135 de ani, brandul își schimbă logoul, păstrând o conexiune cu lunga istorie, dar adăugându-i un twist modern. Și nu, schimbarea de logo nu este tot, ci se referă la întreaga identitatea vizuală pentru a transmite energie, optimism, incluziune și speranță în viitor.
Sursa foto: Cristian Storto | Dreamstime.com and Johnson & Johnson
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Festivalul Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași 2023 - ajuns la ediția a XVI-a, se întâmplă în perioada 4-10 octombrie. Le suntem alături și în acest an, invitând publicul tânăr (și nu doar) la teatru. 🎭
FITPTI pe Digital Transit
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: party back to college, Noaptea Cercetătorilor UAIC, la o bere cu un cercetător, concurs de Activity, Zilele recoltei și Retro Parada Toamnei Iași 2023.
În Constanța și în împrejurimi avem: bălăceală la Corbu – eveniment dedicat celor care au câini, concert Cargo și proiecție film Peter Pan pentru copii.
The Guardian își exprimă independența editorială în noua campanie - Not For Sale. Campania coincide cu lansarea The Guardian’s Europe, care oferă cititorilor de pe continent o ediție personalizată în limba engleză a site-ului și a aplicației.
Sursa foto: The Drum
Clipuri cu ce se află în geanta mea? sau colecția mea de genți cu siguranță ai văzut pe YouTube, dar The Tote Bag de la Marc Jacobs pe stradă în New York cu siguranță n-ai mai văzut. Și dacă te-ai gândit oh, CGI again, află că este cât se poate de real.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Nike a construit un teren de baschet în Slovenia, pe Lacul Bled. Deloc întâmplător, având în vedere că acest peisaj a fost inspirație pentru lansarea Luka 2 Lake Bled, noul model realizat în cadrul colaborării Jordan Brand x Luka Dončić.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: Nike
Cine și-a scăpat tricoul pe Tower Bridge? Nike & Chelsea FC did it.
Sursa foto: The Berry
Ad-ul potrivit în contextul potrivit de la High Noon. 👌
Sursa foto: Angelica Kopylov / LinkedIn
This is Your Brain on Food - campanie de la Postmates care surprinde într-un mod vizual cum arată anumite pofte de mâncare prin scurtmetraje și picturi murale realizate de artiști din LA.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Pepsi îl sărbătorește pe Biggie în contextul celor 50 de ani ai mișcării hip-hop. Fiecare pictură murală a fost realizată de unii dintre cei mai buni artiști stradali din Marea Britanie. Ceva de pus în căști.
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Posibil să fi văzut prin feed sau să fi primit printre cele 99+ mesaje care îți stau necitite în Inbox-ul de pe TikTok vreun tutorial de la Siavash Ebrahimi, creatorul de conținut din Canada care te învață cum să-ți filmezi reclamele acasă. Go crazy! 😂
@siavash._.ebrahimi
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.