Ne-am trezit și noi să facem un reality check fix în săptămâna dreamy în care este lansat filmul Barbie, dar le îmbinăm pe amândouă. Vedem și ce s-a mai întâmplat în ultima săptămână în lume, dar ne lăsăm și purtați de dreamy vibe cu ultimele campanii care anunță venirea lui Barbie în cinematografe. Acestea fiind spuse, să le vedem și pe cele care-s scrise în numărul de astăzi.
Tags
The Scoop
Norocoși cei care citesc The Scoop săptămânal, căci ei vor ști toate noutățile. Zicem așa, ca idee. Aici am dat de veste în ultimele luni despre noile produse din portofoliu WINK din Iași și Constanța, iar săptămâna trecută am pus veștile bune la un loc. Long story short, din luna mai suntem la mare - da, mare depărtare de casă, și da, la mare-mare, cu cele 4 billboarduri digitale din Constanța: billboardurile digitale @ Doraly față Centru şi față Mangalia și billboardurile digitale @ Litoral Express față Eforie și față Mamaia. În Iaşi, nou în portofoliu este billboardul digital @ Indiana, ideal pentru branduri care vor să creeze impact prin proiecte cu iluzie anamoficӑ 3D, personalizări ingenioase în funcţie de condiţiile meteo, timpul din zi sau ziua din sӑptӑmânӑ, folosind tehnologie, date și insights furnizate de WINK, în funcție de nevoile și strategia de comunicare.
Astăzi, 17 iulie, o sărbătorim pe Alina, Director Financiar, cea pe care viitorul nu o sperie, pentru că îl definește în scopuri, strategii, planuri, cashflow și bugete. Probabil pune muzică clasică și liniștește atât viitorul, cât și cifrele, altfel nu ne putem explica cum îi reușește. Mereu găsește echilibru în cuvinte pentru a spune o vorbă bună sau pentru a-ți spune verde-n față (sau negru-n față, că îi place mai mult negru) ce are de spus. La mulți ani, Alina, și mulțumim pentru că bagi salariile de vineri atunci când ziua de salariu cade în weekend. Ne salvezi amintirile și planurile! 😜🖤
La începutul anului, Meta anunța lansarea Meta Verified care le va permite utilizatorilor să adauge contra-cost râvnita bifă albastră în conturile lor de Instagram și Facebook. Săptămâna trecută acest abonament se pare că a devenit disponibil și în România, ceea ce a dus la subiect de meme-uri în online și împărțirea oamenilor în tabere pro și contra acestui abonament. Totuși, prea puține discuții despre ce aduce bun pentru persoanele publice și branduri. Printre numeroasele meme-uri, uite cu ce a reușit să cucerească internetul Lidl România.
Sursa foto: Lidl România / Instagram
Valul schimbărilor adus de 2023 continuă, de această dată în ceea ce privește designul bancnotelor euro, din dorința de a crea o identitate europeană comună. Până la sfârșitul lunii august, toți cetățenii zonei euro își pot împărtăși părerile cu privire la conceptele selectate prin intermediul unui sondaj voluntar pe site-ul European Central Bank.
Sursa foto: Scanrail / Dreamstime.com
Tiffany & Co a prelungit sezonul florilor de sakura cu renovarea magazinului din Ginza, Tokyo.
Sursa foto: Tiffany & Co / Instagram
Cu ocazia aniversării celor 75 de ani, Porsche aduce în casele oamenilor o parte din spiritul brandului prin vopsea în culorile mașinilor de epocă, printre care Ruby Star, Irish Green, Riviera Blue și Speed Yellow.
Sursa foto: Porsche
Life in plastic is not fantastic! E jumătatea lui iulie, dar încă nu e târziu să te alături challenge-ului #plasticfreejuly. Vezi aici mai multe despre Plastic Free July și cum poți să faci asta acasă, la muncă sau în comunitatea din care faci parte.
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Gala Zâmbet în Dar – eveniment caritabil organizat de Salvați Copiii Iași, înconjurat de povestea recunoștinței, a binelui răsplătit și povestea sprijinului oferit copiilor. Ajuns la a opta ediție a evenimentului, ne bucurăm că le putem fi aproape și susține cu spațiu de difuzare în perioada 15-28 iulie, Billboard Digital @ Indiana fiind una dintre locațiile unde poți vedea campania rulând.
Gala Zâmbet în Dar pe Billboard Digital @ Indiana
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași avem așa: yoga în natură, sesiune de joc Integration Game, Florin Ristei live @BerariumTankeriaUrsus, un weekend ca acasă în afara casei pentru cei mici și cei mari, Piața Metropolitană Tomești și Anatolian Food Fest.
În Constanța și în împrejurimi, fie ajungi sub soarele Italiei, fie la Festivalul de Teatru și Film "Șerban Ionescu".
Finally a venit săptămâna cea mare în care Barbie apare în cinema! Tocmai de asta suntem aici să-ți mai arătăm ce s-a mai întâmplat și ce colaborări și activări au mai fost făcute.
Sursa foto: OOH Today
Sursa foto: OOH Today
Sursa foto: JCDecaux Global/ Instagram
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Unboring My Boardroom - o campanie B2B de la Pinterest care a ajutat 3 agenții creative din New York să-și reproiecteze sălile de conferințe. Joan Creative, McCann și Mojo Supermarket sunt agențiile care au făcut brainstorming și au făcut călătoria consumatorului pe Pinterest pentru a crea mood boards. Ce a ieșit? Vai, inima. Și dacă vreți Pinterest și voi la birou, ar fi mișto ca exercițiu creativ (și poate care chiar să devină realitate) ca departamentele să-și creeze propriul mood board. Mai ales dacă vă lăsați purtați de valul schimbărilor și faceți renovări la birou.
Sursa foto: Joan Creative / AdAge
Sursa foto: McCann / AdAge
Sursa foto: Mojo Supermarket / AdAge
Arta stradală schimbă perspective. Prin decorarea exteriorului unei clădiri pentru a arăta ca o vitrină, campania demontează barierele de prejudecăți care descurajează potențialii clienți să interacționeze cu vânzătorii stradali. Pictura Street is my Store creată de artistul Peter Barber își propune tocmai să evidențieze munca grea a vânzătorilor.
Sursa foto: Famous Campaigns
Automatul Sprite care detectează momentele aprinse din gara Kings Cross din Londra. Și nu, nu ne referim la căldură, ci momentele pe care GenZ le consideră enervante. Întârzieri ale trenurilor, copii care sunt zgomotoși, oameni care ascultă muzică fără căști și alte asemenea triggere care pot aprinde supărări sunt răcorite de Sprite rece oferit de automat. Am avea și în România nevoie. Sprite, can you hear us?
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Ceva care să meargă cu Barbie vibeeeeeee. 💗
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.