Numărul de astăzi este cu de toate. De la campanii de Crăciun, AI, T-Shirt TV, experiență anamorfică de la NASA, trenuri în aplicația Uber, wiskey irlandez, mâncăruri festive, până la soluții mai sustenabile pentru mediu, podcast despre artă, emoții și relații, pisici care se joacă pe billboarduri, F1 în Las Vegas, antrenamente fitness pe stradă și secretul bradului perfect de Crăciun.
Tags
The Scoop
Mâine, 14 noiembrie, o sărbătorim pe Nicoleta, Analist Financiar, un om blând care jonglează cu cifrele și reușește să înlăture rigiditatea specifică lucratului cu facturi și contracte. Pentru răbdare, vorbe calde, dar și drag de oameni și muncă, îți mulțumim! La mulți ani, Nicoleta! 🎉🎁🎈
A lot of fashionable deals on @answear.ro. 🙌
answear.ro pe Billboard Digital Doraly față Mangalia
Nu ne-am propus să facem asta săptămânal, dar iar facem adunarea campaniilor de Crăciun. Dacă în numărul trecut ne rezumam la două, acum a fost mai greu să alegem, așa că iată patru. 🎅
Noua campanie de la LinkedIn merge pe principiul spune-mi că ai tăi nu înțeleg cu ce te ocupi, fără să-mi spui că ai tăi nu înțeleg cu ce te ocupi, mai ales când ești om de marketing care lucrează în companii B2B. Dacă nu găsești înțelegere în jur, Linkedin is the place to be B2B.
Work Out Your Yay - campania de la Peloton surprinde și celebrează imperfecțiunea felurilor în care oamenii își fac rutinele de fitness. Spotul e așa plin de energie, mai că îți vine să te apuci de făcut mișcare. Be prepared.
Într-un nou spot video, platforma Transcend evidențiază pericolele chatbot-urilor AI nereglementate, care ar putea afecta atât reputația brandului, cât și pe cea individuală. Totul a plecat de la făcutul unor clătite și a luat o întorsătură neașteptată când printre ingrediente a apărut înălbitorul de haine. Ceva similar cu ce a făcut Rachel când a pus carne în desertul de Thanksgiving. 😅S6E9, dacă vrei să dai un refresh memoriei.
My Love is Black Love - campania de la Bumble care pune în lumina reflectoarelor experiențele femeilor britanice de culoare și preconcepțiile cu care se confruntă la date-uri. Campania vine în contextul în care mai mult de jumătate dintre oamenii de culoare din UK nu se simt reprezentați atunci când vine vorba de ilustrarea iubirii în spațiile online mainstream.
Are you my brand? - spotul în care ambasadorii Purple Tuesday au lansat o provocare brandurilor, punând în oglindă modurile în care cumpărăturile fac oamenii cu dizabilități să se simtă și cum ar trebui să-i facă să se simtă de fapt.
Brandul suedez ASKET introduce bonul de impact, care va fi eliberat odată cu cel obișnuit de tranzacție. Acesta va detalia impactul asupra mediului și costul fiecărei articol cumpărat, detaliind emisiile de CO2, utilizarea apei și consumul de energie necesare pentru realizarea fiecărui articol de îmbrăcăminte cumpărat. Informațiile vor fi disponibile și pe pagina de produs a fiecărui articol, pentru o mai mare transparență a brandului.
Sursa foto: ASKET
Sursa foto: ASKET
Fashion going crazy! Se spune că hainele vorbesc pentru noi. Well, acum lucrurile vor avea o nouă semnificație. Cu T-Shirt TV, poți să transmiți ceea ce ai de transmis - de la promovarea propriilor lucrări de artă sau pur divertisment, până la activism și branding personal. Un ecran HD de 10 inchi este integrat în material, devenind parte a tricoului în sine, iar tu poți încărca prin USB fișierul cu mesajul pe care vrei să-l duci mai departe. Tricoul este echipat cu 2 GB de stocare și o autonomie a bateriei de două până la patru ore. Dacă te gândești cum faci cu spălatul și călcatul, TV-ul este detașabil, așa că nu vor fi probleme.
Sursa foto: T-Shirt TV
Sursa foto: T-Shirt TV
Sursa foto: T-Shirt TV
NASA lansează NASA+, un serviciu de streaming gratuit, ad-free și family-friendly, pentru a face descoperirea spațiului mai accesibilă tuturor.
Sursa foto: NASA
Humanise - o mișcare inițiată de arhitectul Thomas Heatherwick prin care se dorește să împiedice clădirile plictisitoare să-și găsească loc pe acest pământ. Astfel, oamenii sunt rugați să facă fotografii la clădiri care îi deprimă, pentru a fi adăugate la un recensământ online numit The Boring Building Index. În șase luni, acestea urmează să fie studiate, cu scopul de a porni discuții cu designeri, arhitecți, constructori, dezvoltatori și politicieni despre cum ar trebui să arate arhitectura centrată pe om.
Sursa foto: Humanise
Sursa foto: Humanise
OpenAI a lansat GPT-4 Turbo, cel mai recent și mai puternic model AI al său de până acum. Printre actualizări este și capacitatea de a procesa până la 300 de pagini, un salt uriaș de la limita anterioară de 3000 de cuvinte. Totodată, Open AI a creat un program - Copyright Shield, prin care își ia angajamentul să apere utilizatorii AI care se confruntă cu probleme legale legate de drepturile de autor.
Sursa foto: OpenAI
IN A RELATIONSHIP WITH #ARTS – un podcast format din 7 episoade despre artă, emoții și relații, așa cum sunt ele văzute de unii dintre cei mai iubiți artiști autohtoni, dar și de reprezentanți ai Generației Z de la noi din țară.
Sursa foto: In a relationship
Lumina din întuneric - noua campanie de la Muzeul Abandonului îndeamnă oamenii să-și doneze poveștile despre lumina din întunericul abandonului, despre acele persoane sau întâmplări care au reușit să aducă un strop de speranță. Muzeul Abandonului este primul muzeu exclusiv digital și participativ din România și explorează una dintre cele mai semnificative răni colective ale societății românești, anume abandonul.
Sursa foto: selecție din arhiva Ana Grama
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: Turneul Național Baroque Tour Opus 2 cu Răzvan Stoica și Andreea Stoica, prima ediție Troc de Plante, dialog despre cartea Ține-ți copiii aproape, de Gordon Neufeld și Gabor Maté, concert Am Fost La Munte Și Mi-a Plăcut, concert Bosquito, atelier de lectură cu și pentru copii cu actrițele Alexandra Bandac & Ioana Natalia Corban și concert jAzzpect.
În Constanța și în împrejurimi: atelier de șah pentru copii, concert Robin and the Backstabbers, atelier ceramică și Pinocchio - teatru de păpuși.
Vizitatorii Kennedy Space Center Visitor Complex sunt întâmpinați de o experiență 3D spectaculoasă, una dintre cele mai lungi experiențe anamorfice create până în prezent. NASA a apelat la studioul de tehnologie și design Blunt Action pentru a realiza un scurtmetraj de șase minute și jumătate, prin care care sărbătorește trecutul, prezentul și viitorul. Mai jos îți lăsăm un preview la întreaga experiență, dar aici o poți vedea în întregime.
Sursa foto: screenshot video Blunt Action Studio
Train, now on Uber - am spune mai multe, dar nu prea am găsit cuvintele necesare pentru asta. Campania vorbește de la sine. Ce trebuie să știi este că în UK poți rezerva călătorii cu trenul din aplicația Uber. Cam greu să fie în față pe avarii trenul, dar sigur vor găsi o soluție pentru asta, hehe.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Must be a Jameson - noua campanie globală de la Jameson celebrează gustul whisky-ului și comunitatea din jurul brandului. Campania urmărește să mențină brandul în prim-plan, consumatorii având tot mai multe opțiuni, pe măsură ce piața irlandeză de whisky continuă să crească.
Jameson
Stop asking people when they are going to have children - mesajul campaniei de la Hertility, care vrea să pună capăt întrebărilor nelalocul lor.
Sursa foto: Famous Campaigns
Greggs a anunțat revenirea mult așteptatului preparat Festive Bake printr-un show spectaculos de drone.
Sursa foto: screenshot videoclip Greggs
Adoption Live - prima campanie OOH transmisă live vrea să rezolve criza națională a pisicilor din Finlanda, unde peste 20.000 de pisici sunt anual abandonate. Astfel, procesul de adopție al pisicilor începe prin billboarduri care transmit live pisicile din adăposturi. 🐈😺
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Trainline evidențiază impactul pozitiv asupra mediului pe care îl au călătoriile cu trenul în detrimentul celor cu mașina personală printr-o activare OOH interactivă.
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
It’s race week, baby! Săptămâna asta F1 ajunge în Las Vegas și se pregătește un adevărat spectacol. E penultima cursă a sezonului, așa că ar face bine să fie una pe cinste. Trebuie să recunoaștem că ne așteptăm să se întâmple ceva și cu The Sphere în acest context. Aici o sugestie de ce s-ar putea face. 🤭
Sursa foto: Pearl Media / LinkedIn
Destination Y3000 - experiență futuristică by Coca-Cola. În septembrie, brandul a lansat o băutură cu gustul anului 3000, iar de curând a creat o întreagă experiență ruptă din viitor. Coca-Cola a făcut un takeover pe The Sphere, transformând billboardul uriaș într-un peisaj urban futurist cu arhitectură inspirată de anii 3000. Cu ajutorul Y3000AI Cam, utilizatorii au putut transforma fotografiile cu împrejurările în unele care păreau desprinse din viitor. Pe lângă asta, dacă nu era deja spectaculos, a avut loc concert Marshmello și o apariție holografică Jonas Brothers.
Coca-Cola
Basic-Fit a creat o activare interactivă în Antwerp, pentru a îndemna trecătorii să dea fitness-ului o șansă, poate-poate ajunge să devină parte din rutina lor zilnică.
Sursa foto: screenshot videoclip Outdoor Creativo / LinkedIn
Sursa foto: screenshot videoclip Outdoor Creativo / LinkedIn
Pentru a face teasing spotului de Crăciun mult așteptat de la John Lewis & Partners, trecătorii au fost invitați să ia niște semințe pentru a planta the perfect Christmas Tree. Trebuie să vezi spotul ca să înțelegi pe deplin despre ce este vorba. 🎄
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Olivia Rodrigo a a scris și înregistrat Can’t Catch Me Now ca melodie oficială pentru The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes. Anunțul a fost făcut în Times Square cu prima activare Out Of Phone care a reușit să creeze o experiență de neuitat pentru fanii Hunger Games. Aici piesa de pus în căști, în așteptarea filmului care va fi disponibil în cinema din 17 noiembrie. 🍿
Sursa foto: OOH TODAY
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.