Astăzi a început școala și poate te-ai lăsat năpădit de amintirile din prima ta zi de școală. Poate și de prima zi stângace de la actualul job, primul proiect la care ai lucrat, primul excel pe care l-ai dat gata (și nu te-a mai dat gata el pe tine), primul copy gândit, primul deal făcut cu un client, primul salariu & lista poate continua. Toate au un început și, acum că am reușit să te plimbăm pe firul timpului, hai să vezi cum a început toamna pentru branduri.
Tags
The Scoop
Vineri, 15.09, dăm cheful de muncă pe cheful de petrecut și îl sărbătorim pe colegul nostru Octavian, Operator logistică și întreținere suporturi publicitare. La mulți ani cu de toate buneeee! 🎉
E foarte posibil ca oamenii de la Rocanotherworld să fi auzit rugămințile multora care strigau (și poate încă strigă): cineva să aducă vara înapoi. Zis și făcut! Până pe 15 septembrie găsești un super deal la abonamentele Super Early Bird pentru ediția de vara viitoare a festivalului. 🖤
Rocanotherworld pe Billboard Digital @ Indiana
Co-op Funeralcare, principal furnizor de servicii funerare din Marea Britanie, încurajează oamenii să vorbească mai deschis despre moarte. Potrivit unui raport realizat de brand, se pare că deși 66% dintre oameni s-au gândit la dorințele lor cu privire la înmormântare, doar 7% se simt confortabil să vorbească despre asta.
Zooooooooooom is the new Zoom. Ceea ce la început a fost o platformă de videoconferință, acum a ajuns o platformă colaborativă cu mai multe funcționalități, printre care Zoom Scheduler, Whiteboard, Team Chat și noul AI Companion, acesta din urmă va fi disponibil în curând în suita lor. Într-un nou spot video, compania de software își sărbătorește creșterea, vestea fiind anunțată de comentatorul de fotbal Andrés Cantor, cunoscut pentru alungirea sa celebrativă a cuvântului „gol”.
An offer they can’t r̶e̶f̶u̶s̶e̶ remove. La noi a fost campania lansată de Electric Castle cu tatuajele Bonțida Fever, iar în Austria a fost provocarea cu tatuajele KlimaTicket. Participanții la două festivaluri din Austria - Electric Love și Frequency - au fost provocați să-și tatueze KlimaTicket pe corpul lor, pentru a câștiga un permis de transport public pentru un întreg an, care în mod normal ar costa 1,095€. Deși recompensa era promisă doar unui număr de șase persoane, asta nu a împiedicat și alți festivalieri să-și facă tatuaje.
Sursa foto: KlimaTicket / Instagram
OpenAI a integrat Canva în popularul ChatGPT, permițând generarea unor materiale vizuale rapid și fără efort. Noua extensie pentru ChatGPT permite crearea de logo-uri, postere, postări pe rețelele de socializare, prezentări, videoclipuri și multe altele, oferind sugestii de șabloane Canva gata făcute, dar adaptate, desigur, la nevoile și preferințele tale. Graphic Design is my passion indeed!
Sursa foto: Screenshot video Paul Couvert / Twitter
Sugar, pumpik spice and everything nice. ✨ Nici bine n-am ajuns la jumătatea lunii septembrie, că deja multe branduri s-au lăsat purtate de aroma toamnei.
Sursa foto: Dieline
În The Scoop #77, am menționat de exemplul de așa nu de la Gymbox. Brandul s-a folosit de o imagine stock cu un autobuz pe care a adăugat un copy în partea de sus - o idee creativă, simplă și, probabil, care a adus rezultate bune pentru brand. Însă, campania a pornit, din nou, dezbateri aprinse: contează că a fost real sau nu?
Sursa foto: Gymbox
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași și în împrejurimi avem așa: Club 8 și Vector, o istorie culturală - prezentare și masa rotundă, concert Melting Dice, concert Moonlight Breakfast, concert acoustic E-an-na, concert Luna Amară, concert TAXI, târg de vinyl-uri și cartea de la mic dejun la Cărturești.
În Constanța și-n împrejurimi avem așa: rediscovering George Enescu and other composers, expoziția Incursiune în spațiul dobrogean - Florin Ferendino și expoziția Tu - Aurel Vlad, ambele la Muzeul de Artă Constanța.
McDonald’s face furori din nou, de această dată cu un billboard cu design minimalist, dar ușor recognoscibil.
Sursa foto: Leo Burnett
Some things are meant to be, la fel cum este și billboardul însoțit de o sticlă adevărată de vin Silk & Spice, un tirbușon și un pahar, parte a campaniei Meant to be Discovered. Cei curajoși pot pleca la vânătoarea billboardului de pe plajă și, cu un pic de noroc, se pot bucura de un drink with a view. 🍷
L’Oréal aduce culoare pe străzi cu noul ruj lichid Infaillible Matte Resistance într-un video postat pe social media. XoXo, CGI 💋💋💋
Sursa foto: L’Oréal Paris & Mariakray | Dreamstime.com
Samsung face posibil ca până și billboardurile să fie pliabile, nu doar telefoanele. Spotted in UK. 📍
Sursa foto: Screenshot video Clear Channel UK / LinkedIn
Sursa foto: Screenshot video Clear Channel UK / LinkedIn
Sursa foto: Screenshot video Clear Channel UK / LinkedIn
Și dacă tot am adus vorba de Samsung, uite ce-au făcut în Suedia. Pentru lansarea Galaxy Z Flip5, Samsung a vrut să demonstreze că noul model ocupă mult mai puțin spațiu în buzunar comparativ cu un iPhone, iar mărimea chiar contează când vine vorba de telefoane.
Sursa foto: Samsung
Sursa foto: Samsung
Sursa foto: Samsung
Ca parte a campaniei Sport the Signs, The Movember Foundation împreună cu Rotherham United și Darlington F.C s-au unit pentru a crește gradul de conștientizare în rândul bărbaților și pentru a educa cu privire la semnele timpurii ale problemelor de sănătate mintală - cum ar fi ratarea unui meci important, lucru destul de neobișnuit.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Iubitorii de înghețată pot savura din priviri, cum s-ar spune, stația de călători din centrul orașului Manchester. Nu doar că activarea este o bucurie pentru ochi, dar și pentru nas, fiind difuzat în interior un miros de caramel care amintește de noua aromă Dulce De-lish.
Sursa foto: JCDecaux UK / LinkedIn
Atențieeee!!! Invazie de Pumpkin Spice Latte în București. Starbucks România a anunțat revenirea băuturii mult așteptate în meniu, semn clar că toamna este aici. 🍁 Comentariile și reacțiile de la postări nu prevestesc toamna, dar sunt priceless. 😅
Sursa foto: Screenshot video Starbucks România / Instagram
Sursa foto: Screenshot video Starbucks România / Instagram
The Rolling Stones are back! 🤘 Videoclipul single-ului Angry, primul de pe albumul Hackney Diamonds e cu mult OOH. Numaidecât de aruncat un ochi și-un play.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.