Mai ușor cu stereotipurile, aparențele, cuvintele lipsite de fapte doveditoare, teama și zona de comfort și mai mult cu antonimele acestor cuvinte abia înșiruite. Acesta ar fi pe scurt numărul de astăzi în care am adunat laolată campanii care nu doar sunt, ci încearcă să schimbe lucruri.
Tags
The Scoop
Sâmbătă, 28 octombrie, îl sărbătorim pe Ștefan - realmente, cel cu only good vibes din WINK. Îndrăzneț, visător, curios la tot ce se întâmplă în jur, face din mai mult posibil. Pentru energie, glume, idei, încrederea în oameni, bucuria și dragul pe care le pui în ceea ce faci și spui, îți mulțumim. La mulți ani, Ștefan! Stay humble and kind!
Hai cu pluta! la cea de-a doua ediție a festivalului de vin. 🍷
Hai cu pluta! pe Billboard Digital Indiana
Locuitorii din UK și Irlanda sunt invitați să dea în această toamnă vremea ploioasă pe cea însorită din Los Angeles în cea mai nouă campanie - Now playing - care promovează turismul în LA. Inițiativa face parte dintr-o campanie globală mai amplă care acoperă SUA, Regatul Unit și Irlanda, Australia și Noua Zeelandă, Mexic și Canada.
Celebrate Your Hair, Your Way - noul spot de la Dove care eliberează femeile de presiunea constantă de a avea părul coafat într-un anume fel și de a se conforma standardelor. Potrivit unui studiu intern din aprilie 2022, 9 din 10 femei se simt obligate să-și coafeze părul în moduri care să se alinieze așteptărilor societății. Nu toate tipurile de păr arată ca pe coperțile revistelor, nu toate femeile trebuie să aibă părul lung și drept și nu, coafura nu rezistă la ploie, vânt, furtună.
Did somebody say Just Eat? – după Snoop Dogg și Katy Perry, Christina Aguilera împreună cu Latto încântă publicul în noul spot-spectacol care reflectă modul în care se simt clienții când își satisfac poftele de mâncare cu ajutorul Just Eat.
Ca parte a campaniei Beyond Techspectations, Currys vine cu noi spoturi care surprind într-o notă jucăușă modul în care personalul face eforturi suplimentare atunci când vine vorba de a-și perfecționa cunoștințele despre produsele pe care le vinde brandul. Oricât de easy și fun ar părea mâncatul cărții cu instrucțiuni, nu încercați așa ceva acasă.
Penguin Random House împreună cu Rethink au creat Unburnable Book, ca simbol al anti-cenzurii din SUA. Conform unui raport de la Pen America, o organizație nonprofit care susține libertatea de exprimare în literatură, Texas a interzis 801 de titluri în 22 de districte școlare pe parcursul anului școlar 2021-2022, urmat de Florida (566 de titluri interzise) și Pennsylvania (457 titluri). Astfel, a apărut ideea și a fost realizat un exemplar rezistent la foc a celui mai bine vândut clasic al lui Margaret Atwood, The Handmaid’s Tale, una dintre cele mai frecvent interzise cărți din Statele Unite.
Alexander Monro Hospital and Breast Cancer Foundation din Olanda au creat alfabetul cancerului de sân în contextul lunii octombrie - Breast Cancer Awareness Month. Seria cuprinde 26 de semne ale cancerului de sân care pot fi identificate prin autoexaminări.
Așa cum ești tu - campanie realizată de prietenii de la September Media pentru Med Anima Clinic și introdusă recent în galeria Ads of the World. Campania trage un semnal de alarmă asupra numărului de peste 2.000.000 de oameni care suferă de depresie în România și aleg să nu ceară ajutor calificat, preferând să-și ducă și rezolve singuri problemele.
Turn Clustomers into Customers - modul creativ prin care Mailchimp ilustrează modul în care companiile își pot personaliza mesajele, indiferent dacă lista de clienți este de 10 persoane sau 10.000.
Netflix invită piloți de Formula 1 și jucători de golf PGA Tour să joace un meci de golf în direct pe 14 noiembrie pentru a vedea cine câștigă Netflix Cup. Meciul coincide cu primul Grand Prix din Las Vegas. Cine va juca? Well, Lando Norris, Carlos Sainz, Alex Albon și Pierre Gasly. Din lumea golfului vor fi Homa, Collin Morikawa, Justin Thomas și Rickie Fowler. Evenimentul va fi sponsorizat de T-Mobile și Nespresso, marcând astfel extinderea oportunităților de publicitate introduse și anunțate recent de Netflix.
Pentru a marca cei 100 de ani, Disney a gândit Create 100, licitație care va permite fanilor să aducă acasă o parte din istoria brandului. Oamenii vor putea alege dintr-o serie de articole exclusive, opere de artă și experiențe, fiecare având o legătură personală cu personaje Disney îndrăgite.
Sursa foto: Disney Parks / PR Newswire
Sursa foto: Disney Parks / PR Newswire
Sursa foto: Disney Parks / PR Newswire
Sursa foto: Disney Parks / PR Newswire
Rob It To Get It - campania prin care magazinul parizian Distance a lansat o provocare pentru clienți - dacă reușesc să fure un articol din magazin fără a fi prins de Mickael Zeze, vor putea păstra articolul. Campania a venit ca o necesitate de a reaminti tuturor de scopul principal pe care-l are îmbrăcămintea sport, după ce în ultimii ani, a devenit mai mult un trend în lumea fashion.
Sursa foto: BETC Paris
Sursa foto: BETC Paris
Sursa foto: BETC Paris
TikTok își extinde acoperirea dincolo de ecranele mobile prin lansarea unei noi soluții publicitare de tip out-of-home (OOH), numită Out of Phone, care permite brandurilor să folosească conținutul TikTok pe billboarduri sau în cinematografe.
Sursa foto: TikTok
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Fanfara Ciocărlia a aniversat 25 de ani de activitate în anul 2021, pornind apoi într-un turneu de promovare a albumului It Wasn’t Hard to Love You, turneu pe care îl continuă anul acesta în orașe din România, iar duminică, 12 noiembrie, ajunge la Iași. Sărbătorim alături de ei ducând vestea mai departe. Poți vedea campania rulând pe Billboard Digital @ Bucșinescu, Billboard Digital @ Cotnari, Billboard Digital @ Pacurari 100, în perioada 17-27 octombrie.
Fanfara Ciocărlia pe Billboard Digital Bucșinescu
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: screening de artă video din colecția n.b.k. - Marius Babias, We're Not Really Strangers - Board Games Night, întâlnire cu George Moise - autorul cărții Kanashibari. Povestiri japoneze pe jumătate visate, thePOETREE of life, REDRUM 4x4 - tribut Alice in Chains, Pearl Jam, Soundgarden & Nirvana, Sinestezia 2023, concert Partizan, Festivalul Toamnei - Valea Lupului, Hai cu pluta! – festival de vin, atelier de modelaj: decorațiuni Halloween, Negroni Night și festivalul Arc' Of Fame Spookyland.
În Constanța și în împrejurimi: expoziție Roze și mărgăritare @ Art Gallery Constanța, expoziție Tu - Aurel Vlad @ Muzeul de Artă, Târgul Toamnei și ateliere de creație cu tematică Halloween.
Ceaiul Taj Mahal a câștigat recordul mondial Guinness pentru billboardul muzical activat de ploaie. Instalația a putut fi văzută în afara gării Vijayawada din Andhra Pradesh, India, în sezonul musonic, care durează de obicei din iunie până în septembrie. La fiecare ploaie, picăturile activează corzile panoului publicitar pentru o interpretare a Raag Megh Malhar, o formă clasică de muzică indiană care celebrează ploaia, cântată pe un instrument cu coarde.
Brandul suedez Oatly vrea să-și împartă jumătate din spațiul publicitar în mod gratuit cu branduri de lactate dispuse să afișeze amprenta climatică completă a produselor lor. Campania reprezintă încurajarea unei mai mari transparențe în industria alimentară și a băuturilor, industrie ale cărei procese reprezintă 35% din emisiile de gaze cu efect de seră din Marea Britanie.
Sursa foto: Oatly
Sursa foto: Oatly
Sursa foto: Oatly
Sursa foto: Oatly
Nike și Spotify au marcat World Mental Health Day printr-un parteneriat prin care au creat Make Moves Fund - care va acorda granturi organizațiilor din UK care propun idei de programe creative prin care folosesc muzica și dansul pentru a inspira și încuraja fetele cu vârsta între 10-17 să facă mișcare pentru îmbunătățirea bunăstării mintale. La baza inițiativei stau statisticile conform cărora mai mult de jumătate dintre fete evită să participe activități sportive din cauza stimei de sine scăzute.
Sursa foto: Hypebeast
Sursa foto: Hypebeast
Sursa foto: Hypebeast
CASETiFY prezintă noile sale huse Ultra Bounce pentru gama iPhone 15 folosind CGI. Too good to be true, but it’s true.
Sursa foto: video screenshots CASETiFY / CASETiFY Thailand
Tylko lansează prima campanie integrată care se bazează pe forța designului grafic de a transmite valorile de bază și caracterul distinctiv pe care le are brandul.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Made Strong - campania de la Dr. Martens care ilustrează conexiunea puternică dintre încălțăminte și cel care o poartă și surprinde rezistența brandului într-o lume a schimbării, adaptându-se la diferitele moduri în care generațiile vechi și noi se raportează la ceea ce înseamnă puterea.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
În contextul în care suntem înconjurați de campanii și mesaje care încurajează oamenii să facă mai mult pentru a salva mediul în contextul problemelor climatice actuale, compania suedeză, Göteborg Energi, îndeamnă oamenii să facă mai puțin - să conducă mai puțin, să facă mai puțin shopping, să folosească energia mai puțin și tot așa. O ilustrare a ceea ce-nseamnă less is more.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.