E acel moment ciudat din an în care nici nu am ieșit bine din atmosfera campaniilor de Halloween, că am intrat în atmosfera celor care anunță Crăciunul. Unde mai pui că suntem deja pe ultima sută de metri din acest an și este cu un mix de gânduri retrospective, cu bilanțul reușitelor, adunarea regretelor (dacă sunt) și entuziasmul planurilor pentru 2024. Până una alta, mai sunt două luni, timp nu neapărat berechet, dar suficient ca să ne încheiem socotelile cum se cuvine cu 2023.
Tags
The Scoop
Medicii extraordinari confirmaţi de sute de mii de recenzii ale pacienților în noua campanie de la Regina Maria.
Regina Maria pe Billboard Digital Moldova față Hilton
A fost cu multe campanii de Halloween, dintre care amintim două - una de la Bacardi, inspirată de filmele horror vechi și una de la Burger King, inspirată de teama modernă de tehnologie.
Countdown-ul până la Crăciun a fost început încă din octombrie de unii, pe când alții au așteptat 1 noiembrie. Noi nu dăm startul încă, dar aruncăm un ochi la cei care au făcut-o și te lăsăm și pe tine să descoperi câteva campanii Christmassy. Dintre ele, uite două care prezintă realități și moduri diferite de a privi sărbătorile.
It's beginning to look a little bit like Christmas în spotul lansat de lanțul de supermarketuri Asda. Anul acesta și-a propus misiunea de a deveni acel loc în care oamenii din Marea Britanie vor găsi magia Crăciunului și cine ar fi putut fi de ajutor în acest sens dacă nu chiar Michael Bublé. Așadar, să-nceapă pregătirile.
Good As Gold – un spot de la Shelter care surprinde cum unele dorințe ale copiilor de Crăciun nu se referă la ceea ce te-ai aștepta în mod normal să ceară un copil, ci la dorința de a avea o casă a lor în care să-și petreacă sărbătorile. Campania vine în contextul în care în Marea Britanie 131.000 de copii își vor petrece Crăciunul în case temporare, o creștere cu 10.000 față de anul trecut.
Amazing bonding între Robert De Niro și Asa Butterfield, actorul din Sex Education, în spotul de la Uber pentru programul de membership Uber One - a membership for people who eat food and go places.
Luna trecută l-am văzut pe actorul Jonathan Bennett într-un spot de la Tinder, iar luna asta Walmart reunește Mean Girls în spotul de Black Friday. What’s going on???
Iași, inclus în rețeaua UNESCO a orașelor creative datorită FILIT. Dincolo de toate cuvintele care au fost scrise de jurnaliști în numeroasele materiale despre festival, nu există cuvinte suficiente pentru a le mulțumi celor care fac rotițele să se miște și FILIT să fie simțit de atâția oameni. Sunteți bravo! 💚
Sursa foto: FILIT Iași / Facebook
Selena și cuvintele au făcut mereu o echipă pe cinste și o spunem din propria experiență, pentru că ea a făcut parte din echipa WINK. De această dată nu o găsim în biroul de la mansardă în rolul de Copywriter, ci o găsim în rolul de ciocolatier într-un articol în care scrie despre cum a început Luna Chocolating și despre dragostea pe care o pune în fiecare pralină ruptă din spațiul cosmic. Selena, își șade bine în acest rol. 💜
Sursa foto: Luna Chocolating / Instagram
Canva introduce Classroom Magic - o suită de instrumente AI pentru profesori. În urma unui sondaj privind introducerea AI în educație, rezultatele au arătat că mai mult de trei sferturi dintre profesori sunt dornici să introducă inteligența artificială în sala de clasă, dar 93% dintre ei nu știu de unde să înceapă. Pe lângă aceste instrumente, au fost introduse și Lesson Suite, Lesson Builder, tool-uri care să îmbunătățească accesibilitatea în sălile de clasă și Canva Shield, care să creeze un cadru sigur pentru utilizarea AI în școli.
Sursa foto: Canva
Oath Care lansează ParentGPT, care va oferi răspunsuri la toate întrebări de parenting care pot apărea, răspunsuri bazate pe informații din surse sigure, pentru a-i ajuta pe părinți să nu se mai simtă copleșiți de situații și informații.
Sursa foto: Oath Care
Shutterstock a introdus Creative AI, o funcție care face posibililă generarea de la 0 a unor imagini noi, dar și editarea imaginililor existente deja în biblioteca lor.
Sursa foto: screenshot Shutterstock
TikTok va organiza primul său festival de muzică - In the Mix. Vibe-ul festivalului se dorește a fi unul care să surprindă atmosfera de pe For You feed, promițând o experiență inedită atât pentru publicul care va participa în real life, cât și pentru cei care vor fi online.
Sursa foto: TikTok
Bufnița Duolingo se topește la propriu pe ecranul de pornire pentru că iar au trecut 7 zile de când nu ai intrat în aplicație să-ți exersezi spaniola. He is in Spain without S. 😞
Duolingo / Apple App Store
Poftim la predicții pentru 2024. Cum va arăta Social Media, ce aduce nou și încotro se-ndreaptă? Well, pe scurt va fi cu mult AI. LinkedIn deja o ia din loc cu JobCoach, un chatbot care va oferi consiliere profesională.
Bertino8425 / Dreamstime.com
Instagram testează o funcție nouă - Add to a post. Practic vei putea contribui cu o poză sau un video la un dump cu poze cool postat de un prieten la final de lună.
Sursa foto: mattnavarra / Threads
Hello Kitty împlinește anul viitor 50 de ani și plănuiește o călătorie virtuală în jurul lumii.
Sursa foto: Sanrio / PR Newswire
Sursa foto: Sanrio / PR Newswire
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Drag de Iași - o platformă creată la inițiativa Fundației Comunitare Iași pentru a strânge fonduri care să ajute comunitatea ieșeană să susțină proiecte care produc schimbări în bine la nivel local. Cu mare drag le suntem alături, făcând cât mai vizibilă campania în comunitatea locală. Descoperă proiectele și susține-le și tu cum poți mai bine.
Fundația Comunitară pe Billboard Digital Cotnari
Fundația Comunitară pe Billboard Digital Indiana
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: Zilele Bibliotecii Centrale Universitare „Mihai Eminescu” Iaşi, show de stand-up cu Toma, Popesco și Pârcălab, expoziție Autismul prin magia lutului, Jazzings revine la Acaju cu formula de Dixie Tram, Jazz Night, Funk You party și TEDxCopou.
În Constanța și în împrejurimi: Săptămâna PSI găzduită de Cărturești Constanța, Îndoiala jucată la Teatrul de Stat Constanța, concert The Mono Jacks găzduit de @The Doors Events.
Doritos Silent- modul în care Doritos dă pe silențios crănțăneala care se aude atunci când mănânci un snack. Acest sistem este conceput pentru a identifica, izola și amplifica vocea consumatorului, anulând în același timp zgomotele de mestecat, care pot fi destul de neplăcute, ca să nu spunem enervante. Asta a venit în urma unui studiu care a implicat 2.000 de adulți, dintre care 46% și-au mărturisit neplăcerea față de sunetul oamenilor care mestecă, iar 86% dintre jucători au recunoscut că au gustat un snack în timp ce se jucau.
Sursa foto: Doritos UK
Deja începe făcutul listelor de cadouri pentru Crăciun, iar Meta vrea să se asigure că Meta Quest 3 va fi pe multe liste. Astfel, de Halloween, Meta a creat thrillboards 3D care au invitat trecătorii să intre în lumea Ghostbusters sau The Walking Dead, ca un sneak peek pentru experiența pe care o oferă ochelarii.
Sursa foto: AMV BBDO / Instagram
Sursa foto: AMV BBDO / Instagram
Not On The High Street, casa micilor afaceri creative din Marea Britanie, a creat trei billboarduri 3D speciale. Cercetările brandului au arătat că 3.088.345 de cadouri primite Crăciunul trecut au ajuns la gunoi în acest an și un număr de 55.393.286 de cadouri not so cool au fost oferite în Marea Britanie anul trecut. De asta abia așteptăm Târgul Creatorilor - ediția de iarnă de la Acaju, pentru că acolo sunt de găsit variante de cadouri care să ajungă la inimile celor care le primesc. 💝
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Sursa foto: Grand Visual / LinkedIn
Muzee ale iluziilor - locuri în care spui wow oriunde ai întoarce privrea. Inspirat din realitate, uite campania WOW de la Museum of Illusions Las Vegas.
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Sursa foto: Ads of the World
Troll Band Together în cinema din 17 noiembrie. 🍿
Sursa foto: OOH Today
Fanta had fun this Halloween. 🎃👻
Sursa foto: OOH Today
Sursa foto: OOH Today
Sursa foto: OOH Today
Ceva mult așteptat, ultima piesă de la The Beatles. Mai jos este documentarul care îi spune povestea prin care a trecut până să ajungă la urechile noastre.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.