Schimbarea face parte din mersul lucrurilor. Oamenii, perspectivele, echipa, vremea și lista e lungă, că nu ne apucăm să cuprindem totul în cuvinte. Până și acest The Scoop pe care tu îl citești în fiecare zi de luni, din decembrie încoace. Și el a trecut prin schimbări firești, cu rostul de a-l face mai bun și mai citit de cât mai mulți ochi curioși. Astăzi vedem ce s-a mai schimbat în lume în ultima săptămână.
Tags
The Scoop
Că tot am adus vorba de schimbare, îți reamintim că suntem în căutare de Sales & Marketing Specialist și Operator logistică și întreținere suporturi publicitare. Dacă știi pe cineva care vrea o schimbare în viața lui, dă-i de știre.
● Miercurea trecută, la Londra, brandul orașului Iași a câștigat medalia de aur la cel mai important concurs de branding din Europa, Transform Awards Europe 2023, la Best place or nation brand. Bravos, Namogo și tututor celor implicați! Descoperă Orașul Creatorilor, identitatea care surprinde schimbarea prin care trece orașul și rolul important pe care industriile creative îl au în tot acest proces.
Sursa foto: Namogo
● Startup-ul românesc tranzy.ai, dedicat mobilitӑţii urbane, deschide datele din transport şi propune politici de Open Data în 3 oraşe din România (Iași, Cluj-Napoca, Botoșani), plus Chişinӑu, Republica Moldova. Datele pe care tranzy.ai le pune la dispoziţie sunt cele legate de vehicule şi toate detaliile aferente în timp real (staţii, rute ş.a.). Un pas mare și curajos în ceea ce înseamnă digitalizarea mobilității urbane și drumul către orașe inteligente. 🙌👏
Sursa foto: tranzy.ai
Dacă te întrebi ce mai susținem, uite aici:
Zilele Studentului Electronist - este un proiect organizat de Liga Studenţilor Electronişti din Iaşi, împreună cu Facultatea de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei. Va fi cu workshop-uri și sesiuni de training pentru studenți, dar și activități pentru elevii care vor să experimenteze viața de student pentru o zi. Campania poate fi văzută începând de azi până pe 8 aprile, pe toate ecranele digitale din rețeaua de transport public.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: Banff Mountain Film Festival, unul din cele mai prestigioase festivaluri de film montan din lume, Founders Club @Iași: Fireside Chat cu Bogdan Apostol și Marius Ursache, seară de stand-up Open Mic, byron revine la Iași, seară de Folk cu Emeric Imre Trio, Sunline la Teatrul din Stejar, PiSiCi 2 la Cinema Victoria, Cuantune live la Acaju, atelier de lutărit. Pentru artiștii locali care încă n-au curajul să iasă din carapace, Gist își propune să dea imbold cu seri de Open Mic în fiecare joi.
WE ❤️ NYC is the new I ❤️ NYC. După mai bine de patru decenii de existență și după ce se pare că și-a îndeplinit scopul initial, New York City a făcut rebranding. O parte a schimbării implică o inițiativă de implicare civică a Serviciului NYC - denumită „Spread Love NYC” - care îi încurajeză pe new-yorkezi să ia parte la proiecte de voluntariat care pot ajuta comunitățile. Inevitabil, schimbarea a adus cu ea și multe păreri împărțite.
Sursa foto: Design Taxi
Sursa foto: Design Taxi
Sursa foto: Design Taxi
Sursa foto: Design Taxi
O campanie a postului public P3 Missionem din Danemarca atrage atenția asupra burnoutului în rândul tinerilor. În toată țara sunt dezvăluite statui din ceară de lumânare care iau forma unor oameni. Cercetările au arătat că 44% dintre tinerii danezi se simt epuizați. În acest sens, școlile daneze lansează o zi a sănătății mintale pe 9 martie. Statuile vor arde timp de aproximativ două luni și vor servi drept simbol al stării de sănătate mintală a tinerilor.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Și încă ceva. Uite aici un exemplu de cum schimbi perspectiva. A fost deschis un nou Tesco Express în Charlemont Square, Dublin, doar că nimeni nu și-a închipuit că oamenii vor întâmpina probleme în a găsi locația exactă. Pentru a înlătura problema, au decis să folosească un copywriter care să creeze mesaje personalizate pentru cei care sunt în apropiere. Ce a ieșit? A ieșit bine, având în vedere că acum și noi din Iași știm cum să ajungem acolo, hehe.
Dacă tot am ajuns cu ochii în Times Square, uite cine a mai ajuns pe aici de curând. Valeria Stoica a fost aleasă să reprezinte România drept ambasadoare a proiectului Equal marca Spotify, care promovează interprete din lumea întreagă. Azi lăsăm la ascultat una dintre piesele ei.
Sursa foto: Valeria Stoica
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊