Iași. Aprilie 2023. Oricât am încerca, nu putem trece cu vederea acest amestec, mix-remix de anotimpuri de care avem parte primăvara asta. Ar mai merge un Secret Santa, nu spunem nu, cui nu-i plac cadourile. Totuși, dacă o va ține tot așa, vor trebui aduse modificări la campaniile de Paște. Pe lângă ouă roșii, iepurași, vor fi strecurați și oameni de zăpadă. Că vorba aia, ideea de campanie din ianuarie nu se potrivește cu vremea din aprilie. Inspirați de vreme, facem și noi un amestec în acest număr din The Scoop.
Tags
The Scoop
Astăzi îl sărbătorim pe Doru, CCO & Partner. Când nu vorbește la telefon, sigur e în vreun call. Când nu e în call, e plecat după cafea. Când nu e după cafea, e în vreo ședință. Când nu e în vreo ședință, e pus pe glume. La mulți ani, Doru, și mulțumim pentru că ne încurajezi mereu să fim bold în idei, planuri și în general! 🎉
Se-ntâmplă multe lucruri și, rând pe rând, îți vom povesti despre toate. Portofoliul WINK se extinde luna asta. Just take a l👀k.
Dacă săptămâna trecută am scris despre rebrandingul făcut de Pepsi, de această dată Fanta asigură lectura de la cafeluță. Dacă până acum logoul Fanta era diferit în diferite țări, de acum brandul va avea o identitate vizuală la nivel global. Noua identitate vizuală este una jucăușă și încurajează clienții de pretutindeni să găsească și să pună ingredientul secret *insert fun here* în aventurile zilnice. Ar arăta bine pe billboardurile WINK, not gonna lie. 😏
Sursa foto: The Coca-Cola Company
Sursa foto: The Coca-Cola Company
Sursa foto: The Coca-Cola Company
Come on, Barbie, let’s go party! Al doilea teaser al filmului Barbie a apărut și, pe lângă faptul că totul e roz și roz e lumea toată, fanii au putut vedea și o parte din actorii care vor juca pe lângă protagoniștii Margot Robbie și Ryan Gosling. Dacă încă nu ți-ai făcut propriul afiș cu Barbie vibe, e momentul.
Sursa foto: Barbie Movie
Sursa foto: Instagram
Festivalul Sporturilor - evenimentul sportiv cuprinde 7 probe dedicate tuturor pasionaților de sport, profesioniști și amatori. Traseul lung de la proba de Mountain Bike ne poartă numele. 😉 Continuăm să le fim aproape și la a doua ediție a festivalului, așa că poți vedea campania rulând pe toate billboardurile digitale și pe Digital Transit.
Festivalul Internațional de Psihanaliză și Film - ediția din acest an va fi sub genericul Femeia, eterna poveste? și se va desfășura în perioada 21-23 aprilie, cu filme, cine-concerte si multe evenimente la Cinema Ateneu. Găsești bilete aici și campania rulând pe Billboard digital @ Bucșinescu și pe Digital Transit, între 10-23 aprilie.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: Pub Quiz by IDIOT, lansarea volumului Lumile romilor de Olivier Peyroux, Forest Creatures - o nouă expoziție la galeria Borderline Space, CRISTU Live mix.
Dacă nu se vorbește despre anumite aspecte, asta nu înseamnă că ele nu există. Cea mai recentă campanie a asociației People like US surprinde printr-o serie de billboards cum diferitele nume sunt gata-gata să fie corectate de autocorect pentru a fi înlocuite de altele. De ce? Campania surprinde excluderea resimțită de angajații din UK care fac parte din grupurile etnice minoritare, aceștia fiind plătiți mai puțin comparativ cu cei care fac parte din majoritate.
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Pe cât de frumoase sunt călătoriile, pe atât de neplăcute sunt cozile la check-in în aeroport. British Airways surprinde în noua campanie viteza servicilor sale, comunicând clar și rapid cât de repede se întâmplă lucrurile. Viteza poate fi surprinsă în pozele din pașapoarte, dar și prin mici detalii, cum ar fi numărul pașapoartelor care este înlocuit de „WHEEEE”.
Sursa foto: JCDecaux UK
Sursa foto: JCDecaux UK
Sursa foto: JCDecaux UK
Sursa foto: JCDecaux UK
După ce au aprins scântei cu un billboard în flăcări, colaborarea dintre Doritos și Burger King continuă să facă furori. Pe reclamele Doritos cu sortimentul Chilli Heatwave, Burger King a lipit post-it-uri cu DM me?, totul în contextul în care pe 1 aprilie Burger King a anunțat că produsul lor, chicken fries, va fi învelit în crustă de Doritos Chili Heatwave. Dar știți cum e, faptul că anunțul a fost făcut pe 1 aprilie a dus la ideea că e glumă.
Sursa foto: The Drum
Ce poți face cu un album cu muzică? Îl asculți, ok, și mai ce? Beyoncé și Balmain dau mâna pentru a crea împreună un album purtabil. Aici ceva care să te ducă în filmul lor.
P.S. Your Jacquemus has arrived. E în față, pe avarii.
Cam atât. Sperăm că ți-a plăcut amestecul de azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊