E deja trecut de mijlocul lui septembrie (când și unde s-au dus zilele???) și până acum multe au fost incluse în numerele din această lună, asta pentru că o groază de lucruri, schimbări, campanii și activări s-au întâmplat. Ce face puțină odihnă, o vară liniștită și un concediu binemeritat din om, hehe.
Tags
The Scoop
flip.ro just doing his thing once again. 👀
flip.ro pe Billboard Digital @ Păcurari
Săptămâna trecută a fost lansată noua generație iPhone și, dacă încă ești pe gânduri cu privire la upgrade, uite aici o comparație care să te ajute în ale deciziei. Culorile în care vin nu sunt tocmai cele mai colorate, aspect care a dus la numeroase glume în online.
Sursa foto: Apple
Sursa foto: 9to5Mac / Twitter
Sursa foto: Ian Zelbo / Twitter
În 2020, Apple a promis că va reduce la zero întreaga sa amprentă de carbon până în anul 2030. În cel mai nou spot, Mama Natură vine în control pentru a vedea stadiul în care se află lucrurile.
McDelivery, You In? - noua campanie de la McDonald’s care surprinde în 60 de secunde câte răspunsuri poate avea o singură întrebare. Colegi, ce spuneți? Vă băgați la un Mc azi la prânz? Întrebarea asta are doar un răspuns: începe cu d și se termină cu a. 🍟
Bacardi celebrează cei 50 de ani ai mișcării hip-hop alături de DJ Premier și Don Toliver într-un spot care anunță parteneriatul cu MTV Video Music Awards. Dacă nu ai aflat încă, uite aici câștigătorii de la VMAs 2023.
You won’t belive your ears! Adobe Premiere Pro are o nouă actualizare care cu ajutorul AI detectează și înlătură cuvintele de umplutură, precum hmmmm și ăăăăă, îmbunătățind calitatea audio.
Ce gust are viitorul? ar fi una dintre întrebări, iar Coca-Cola a găsit răspunsul. Cu ajutorul AI, brandul a lansat o ediție limitată cu gustul anului 3000. Designul dozei este în ton cu viitorul, iar codul QR te ajută s-arunci o privire la cum va arăta lumea peste 977 de ani.
Sursa foto: Coca-Cola
Pe 28 septembrie vom afla mai multe despre colaborarea inedită Pokemon x Muzeul Van Gogh, iar până atunci ne mulțumim cu acest teaser simpatic.
Champion What Moves You - campania globală de la Champion pleacă de la un joc de cuvinte și aduce în lumina reflectoarelor șase creatori care, pe lângă arta lor, reprezintă o voce și susțin cauze cu impact în comunitățile din care fac parte. Astfel, brandul asociat până nu demult doar cu domeniul sportiv, vrea să-și extindă identitatea.
Pentru astăzi am adunat (neintenționat) mai multe noutăți legate de Social Media într-o rubrică dedicată care să te pună la curent cu ce mai este nou sub soare. So here we are:
- despre trioul reprezentat de influencerii români, publicitatea online și ANPC;
- mai multe despre TikTok Shop, disponibil acum și în US;
- Brand Partnerships Search, noua funcție de la LinkedIn care permite utilizatorilor să caute postări cu eticheta Brand Partnership;
- Instagram lansează opțiunea de postări pentru close friends;
- Pinterest introduce o tehnologie care modelează algoritmii pentru ca rezultatele căutărilor să fie cât mai incluzive în ceea ce privește reprezentarea diferitelor corpuri feminine;
- WhatsApp intoduce opțiunea HD pentru fotografii și clipuri.
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
Hope Build - un proiect de construire accelerată, în cadrul căruia oamenii de la Habitat for Humanity România construiesc mai multe locuințe în doar 5 zile, de luni până vineri, cu ajutorul voluntarilor. Anul acesta își unesc forțele pentru a construi 8 case în comuna Țuțora din județul Iași și încă te poți înscrie ca voluntar aici. Ne-am alăturat inițiativei și dăm vestea mai departe.
Habitat for Humanity România pe Digital Transit
Bridge Delivery - a doua ediție hibrid în care Street Delivery & Asociația Artipic își unesc puterile și continuă munca începută anul trecut, anume regenerarea Pasajului și Parcului Octav Băncilă. Se-ntâmplă în weekend, 22-24 septembrie și vor fi 3 zile în inima comunității pline cu ateliere creative, muzică și artă stradală. Le suntem alături și abia așteptăm să vedem picturile murale care vor ieși din mâinile artiștilor. 🙌
Bridge Delivery pe Billboard Digital @ Bucșinescu
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași și în împrejurimi avem așa: turneu n’autor iese în stradă: Ioana Burtea & Raluca Nagy la Iași, vernisaj expoziție UNDER CONSTRUCTION - Radu Carnariu, Festivalul de Muzică Bizantină, psihoterapia pe înțelesul tuturor, Festivalul de Teatru Independent, Spiridușii - festival creativ pentru copii, Bridge Delivery Iași, silent party în grădina Soft & Grace și seară cu muzică live.
În Constanța avem Caravana Dobrogei și curs de inițiere în tango.
Educație sexuală prin OOH. Potrivit studiului realizat de brandul Lovehoney, 16% din oamenii din Marea Britanie își consideră educația sexuală ca fiind una precară. Astfel, brandul vrea să dărămâne cele mai comune mituri.
Sursa foto: Lovehoney
Sursa foto: Lovehoney
Aldi tocmai a lansat o gamă întreagă de pui peri-peri pentru a concura cu unul dintre lanțurile de restaurante preferate din UK, Nando’s.
Sursa foto: Aldi
CreativeX a evaluat recent peste 126.000 de reclame din întreaga lume și a constatat că doar 4% dintre femeile care au apărut în ele aveau peste 60 de ani. Pe lângă asta, aproape două treimi din acele 4% au fost prezentate în ipostaze de mame, soții sau casnice și mai puțin de 1% au făcut referire la mediul profesional sau au reprezentat femeia în roluri de conducere. Să fie asta o problemă? Sure it is. Un exemplu de așa da este dat de brandul JD Williams care a contestat astfel de stereotipuri în campania de promovare a colecției primăvară/vară 2023. Sperăm să mai includem în viitorul apropiat astfel de exemple bune în această rubrică.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Compania de asigurări Hiscox a lansat o nouă campanie cât se poate de conectată la realitate care prezintă suișurile și coborâșurile conducerii unui business și importanța unei asigurări pentru atunci când lucrurile nu merg chiar conform așteptărilor.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Modelul Porche 911 supradimensionat a fost atracția târgului IAA Mobility din München, sculptura marcând 60 de ani de când există acest model.
Sursa foto: Famous Campaigns
Fossil Free Media, o organizație non-profit, trage la răspundere companiile petroliere răspunzătoare de canicula cu care se confruntă unele orașe din US.
Sursa foto: Famous Campaigns
Prima parte a sezonului 12 din American Horror Story va fi lansată pe 20 septembrie. 🍿
Sursa foto: Firefly / LinkedIn
Videoclipul piesei get him back! de la Oliva Rodrigo a fost filmat în întregime cu un iPhone 15 Pro.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.