fbpx
17 noiembrie 2020

#bucurieinpandemie – o campanie încurajată de WINK și realizată de comunitate

Din 18 noiembrie, împărtășim cu și pentru ieșeni #bucurieinpandemie. Încurajăm oamenii să trimită materiale vizuale (foto/video) prin care ne arată ce îi face fericiți în această perioadă, iar noi le afișăm pe ecranele outdoor din rețeaua WINK. Conținutul generat de public apare în fiecare oră din zi timp de un minut, până la ridicarea restricțiilor. Astfel, comunitatea își face bine făcând bine iar noi îi asigurăm zilnic 24 de minute de bucurie.
17 noiembrie 2020

#bucurieinpandemie – o campanie încurajată de WINK și realizată de comunitate

Din 18 noiembrie, împărtășim cu și pentru ieșeni #bucurieinpandemie. Încurajăm oamenii să trimită materiale vizuale (foto/video) prin care ne arată ce îi face fericiți în această perioadă, iar noi le afișăm pe ecranele outdoor din rețeaua WINK. Conținutul generat de public apare în fiecare oră din zi timp de un minut, până la ridicarea restricțiilor. Astfel, comunitatea își face bine făcând bine iar noi îi asigurăm zilnic 24 de minute de bucurie.
16 noiembrie 2020

Collars OOH tip of the day

Cȃte un mesaj adaptat la fiecare zi din săptămȃnă este programat să fie difuzat pe billboardul digital @ Moldova Center, cu o abordare care vizează atȃt experienţele individuale legate de obiceiul de a călca haine dar și referinţe esenţiale pentru strategia campaniei – aceea de a schimba obiceiul de consum sau atitudine faţă de activitatea în sine, sub premisa – Îmi place să calc! (said no one ever).
2 noiembrie 2020

Mesaje relevante contextual și OOH-ul digital: Trey Spicecraft Burgers

Campania folosește triggere de timp, perioada din zi sau vremea de afară, pentru a distribui conţinut specific și o serie de mesaje adaptate la condiţiile meteo, ora din zi sau ziua din săptămȃnă. Adică mesaje adaptate contextual și relevante pentru brand și consumatori, la timpul și momentul potrivit.
3 august 2020

Campanii OOH în pandemie: Coca-Cola

Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite. Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
23 aprilie 2020

WINK KARAOKE, bun de terminat acasă

Pentru campania noastră de responsabilizare, am ales versuri potrivite contextului, din melodii românești cunoscute, numai bune de terminat acasă. Așa că l-am lăsat pe Smiley să le adreseze trecătorilor cunoscuta întrebare - De unde vii la ora asta? și pe Gil Dobrică să îi invite melodios acasă, ca să ne fie tuturor un pic mai bine.
22 aprilie 2020

Cum se văd faptele bune la Iași? Și pe DOOH!

Acum, în contextul pandemiei, mai mult ca niciodată, am simțit nevoia să menținem pulsul comunității, arătând că lumea poate să-și facă bine în continuare, să rămână aproape chiar și de la distanță, și că lucruri frumoase, care aduc speranță în comunitate, se întâmplă. Astfel că am pus ecranele WINK la dispoziția tuturor celor care au de comunicat sau promovat o acțiune concretă de binefacere.