In your face.
With grace.

Din 2006, oamenii lui WINK dezvoltă, administrează, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte OOH care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban.

18 ani
de publicitate
acolo unde sunt oamenii

Ce e într-o campanie care adună câteva sute de mii de priviri într-o zi? Multă muncă, și mai mulți de nu-se-poate, mii de bătăi de inimă și de cap, răbdare, curaj și valuri de talent care se frâng la secundă.

De unde știm?

Te-am ajutat să faci stațiile de călători din oraș să cânte, să înflorească sau să pedaleze, să faci evenimentele să stârnească și oamenii să vibreze în ritmul brandului tău.

Am adus poezie în tramvaie și noutățile de cinema pe clădiri, ți-am cocoțat proiectul imobiliar pe cel mai mare bloc din intersecție și te-am susținut să le spui ieșencelor cât sunt de frumoase.

Ne știi!

Am cântat împreună karaoke în stradă, ne-am jucat de-a calendarul advent cu prăjituri, de-a grătarul sau de-a canapeaua, ți-am făcut ciocolata uriașă și anunțul de angajare gigant, am alergat împreună la toate semi-maratoanele din târg și ți-am pus brandurile preferate pe billboarduri.

De 18 ani, suntem mereu aici pentru ideile care mută munții din loc. În OOH.

WINK & The City își propune activarea spațiului public prin intervenții temporare și merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie. Programul implică instalații, arhitectură, fotografie și ilustrații realizate de ieșeni și afișate în stațiile personalizate și rețeaua de ecrane digitale din Iași. 
 
Credem cu tărie că OOH-ul nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri, ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.

La WINK, ne luăm în serios rolul de actor social care susține și încurajează proiectele de binefacere. De aceea, rămânem aproape de organizațiile non-profit și campaniile cu impact pozitiv asupra comunității, prin promovarea și diseminarea informațiilor cu caracter umanitar.

Suntem parte din viața orașului, îi luăm pulsul și informăm comunitatea în timp real cu date de interes public. Fie că vorbim despre vreme, scorul unui meci, timpul de sosire al următorului autobuz, afișarea următoarei stații în autobuz, informații de interes public din partea autorităților ori campanii de interes general, WINK îi însoțește pe ieșeni la orice pas, devenind un instrument indispensabil comunității.

Sprijinim dezvoltarea armonioasă a peisajului urban și integrăm tehnologii care vin în ajutorul comunității prin proiecte care înfrumusețează mobilierul stradal și schimbă pozitiv estetica orașului. Stațiile de călători, coloanele personalizabile și totemurile digitale devin, astfel, suporturi potrivite pentru proiecte și branduri curajoase, care reușesc să îmbine latura comercială cu spiritul civic și nevoia de informare a publicului.

De 18 ani, suntem mereu aici pentru ideile care mută munții din loc. Ai și tu una?

De 18 ani, suntem mereu aici pentru ideile care mută munții din loc. Ai și tu una?

WINK x Samsung