Viitorul advertisingului în OOH, spun unii. Doar un gimmick, reclamă alții. Geniaaaal!, exclamă brandurile care-au făcut. O să treacă și asta, spun scepticii. Hai să vedem care-i treaba, de fapt.

Cum funcționează

Înapoi în viitor

Activările 3DOOH utilizează tehnica anamorfozei sau perspectivei forțate, provocând o serie de iluzii optice care fac obiectele să pară mai departe decât sunt în realitate și deformează matematic imaginile.

Rezultatul? Atunci când sunt privite din unghiul potrivit, iluzia adâncimii 3D este creată pe suprafețe plane. Adică se întâmplă magie și ies lucruri din ecran.

Fun fact: anamorfoza a fost folosită încă din preistoric, pe picturile rupestre. Ce să vezi, tot pe OOH!

De ce funcționează

Să-ți faci sau să nu-ți faci audiența parte din poveste, aceasta-i întrebarea

Cauți ceva să placă tuturor? Să atragă atenția, să țină oamenii pe loc cu gurile căscate, să fie cutting-edge și memorabil, shareuibil, instagramabil, tiktok…abil?

Sigur că toate cele de mai sus vin la pachet cu toate cuvintele pompoase pe care le poți adăuga fără grijă la raportul cu rezultate: super creștere de brand awareness, ad recall crescut, earned impressions fără număr, reach nemaiauzit, engagement cum n-ai mai văzut.

Unde funcționează

A zis cineva ecrane 3D?

First things first: nu există billboarduri 3D. Activările cu iluzie anamorfică pot fi realizate pe orice tip de ecran, cât timp unghiul de vizualizare o permite.

Ce e bine de știut, totuși, e că dimensiunea impactului generat de spotul 3D e direct proporțională cu dimensiunea ecranului.

Altfel spus, iluzia anamorfică este mult mai spectaculoasă pe ecrane digitale de mărime considerabilă. Cu cât mai mare, cu atât mai bine!

Cine sunt oamenii care fac lucrurile să funcționeze

Serios vorbind...

La WINK, am fost mereu pe același drum pixel cu tot ce înseamnă inovație în publicitate.

Așa că din 2022, după mai bine de 16 ani de experiență în publicitate OOH, am introdus în portofoliu serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică.

De atunci, am semnat prima activare 3D pe un billboard digital din România, pentru Glo, și numeroase alte experiențe 3D pentru McDonald’s, Sephora, Glo, Milka, Netflix și Samsung.

Un parteneriat cu

Direcția artistică a campaniilor 3D este asigurată de Namogo, un studio de design din Iași cu o vechime de peste 16 ani în proiecte complexe de branding, web design și implementare pentru clienți naționali și internaționali.

Campanii

Vezi toate campaniile 3D semnate de WINK

De 18 ani, suntem mereu aici pentru ideile care mută munții din loc. Ai și tu una?

De 18 ani, suntem mereu aici pentru ideile care mută munții din loc. Ai și tu una?