Campania 3D OOH a rulat până la jumătatea lunii mai în Iași, pe The Magnet – billboardul digital curbat al WINK, în Craiova, prin Phoenix Media și în București, prin Fairway Media.
Cu o istorie de peste 150 de ani și o prezență puternică la nivel internațional, Amstel® intră pe piața românească cu o campanie integrată, care se desfășoară pe tot parcursul anului (TV, radio, digital, OOH).
Campania OOH anamorfică semnată de WINK vine să marcheze acest moment-cheie de lansare printr-o abordare spectaculoasă, dar ancorată în insighturi locale.
Fiecare element al campaniei 3D contribuie la efectul wow: butoaie metalice, un rezervor cu malț care se goleşte treptat, în sincron cu îmbutelierea sticlelor, simbolizând folosirea ingredientului principal în procesul de producție, o linie de îmbuteliere și, elementul central, o sticlă care este propulsată în afara ecranului și care se rotește în slow motion, cu o eleganță aproape cinematografică.
Spoturile 3D folosesc tehnica anamorfozei, sau a perspectivei forțate. Atunci când sunt privite din unghiul potrivit, o serie de iluzii ne fac să percepem adâncime și volum acolo unde, în realitate, sunt doar suprafețe plate. WINK știe să jongleze cu această iluzie la milimetru.
Toate aceste detalii grafice invită la o experiență autentică de brand, închisă memorabil de către sloganul de lansare a campaniei Amstel® în România, „Ascultă chemarea gustului 100% malț”.
Ideea principală în dezvoltarea graficii 3D a fost să evidențiem procesul de fabricare a berii Amstel, care, odată cu anul acesta, se va produce în România, respectând standardele rețetei internaționale din punct de vedere al ingredientelor și parametrilor de gust. Această execuție captivantă evidențiază diferențiatorul berii Amstel – rețeta 100% malț, bazată exclusiv pe ingrediente naturale, ce îi conferă un gust lejer, plin de savoare. Invităm consumatorii să descopere marca Amstel – o alternativă accesibilă, dar cu o reputație consolidată la nivel global, a declarat Ana Harasim, Marketing Manager HEINEKEN România.
În timp ce execuțiile 3D OOH introduc produsul și satisfac nevoia de informare a consumatorilor români, care devin tot mai interesați de procesul de fabricație al berii și ingredientele utilizate, activarea este completată de un spot CGI, care transpune elementele 3D online, într-un format shareable și ușor accesibil pe plan național.
Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcție creativă, execuție și CGI), în colaborare cu Namogo (direcție artistică) și dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.