100% malț, 100% memorabil: campania 3D OOH care marchează intrarea Amstel® pe piața locală

O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.

Client

Amstel

Oraș

Iași, Craiova, București

Format

3D OOH

Media

Digital OOH
13.05.2025

Campania 3D OOH a rulat până la jumătatea lunii mai în Iași, pe The Magnet – billboardul digital curbat al WINK, în Craiova, prin Phoenix Media și în București, prin Fairway Media.

Cu o istorie de peste 150 de ani și o prezență puternică la nivel internațional, Amstel® intră pe piața românească cu o campanie integrată, care se desfășoară pe tot parcursul anului (TV, radio, digital, OOH).

Campania OOH anamorfică semnată de WINK vine să marcheze acest moment-cheie de lansare printr-o abordare spectaculoasă, dar ancorată în insighturi locale.

Fiecare element al campaniei 3D contribuie la efectul wow: butoaie metalice, un rezervor cu malț care se goleşte treptat, în sincron cu îmbutelierea sticlelor, simbolizând folosirea ingredientului principal în procesul de producție, o linie de îmbuteliere și, elementul central, o sticlă care este propulsată în afara ecranului și care se rotește în slow motion, cu o eleganță aproape cinematografică.

Spoturile 3D folosesc tehnica anamorfozei, sau a perspectivei forțate. Atunci când sunt privite din unghiul potrivit, o serie de iluzii ne fac să percepem adâncime și volum acolo unde, în realitate, sunt doar suprafețe plate. WINK știe să jongleze cu această iluzie la milimetru.

Toate aceste detalii grafice invită la o experiență autentică de brand, închisă memorabil de către sloganul de lansare a campaniei Amstel® în România, „Ascultă chemarea gustului 100% malț”.

Ideea principală în dezvoltarea graficii 3D a fost să evidențiem procesul de fabricare a berii Amstel, care, odată cu anul acesta, se va produce în România, respectând standardele rețetei internaționale din punct de vedere al ingredientelor și parametrilor de gust. Această execuție captivantă evidențiază diferențiatorul berii Amstel – rețeta 100% malț, bazată exclusiv pe ingrediente naturale, ce îi conferă un gust lejer, plin de savoare. Invităm consumatorii să descopere marca Amstel – o alternativă accesibilă, dar cu o reputație consolidată la nivel global, a declarat Ana Harasim, Marketing Manager HEINEKEN România.

În timp ce execuțiile 3D OOH introduc produsul și satisfac nevoia de informare a consumatorilor români, care devin tot mai interesați de procesul de fabricație al berii și ingredientele utilizate, activarea este completată de un spot CGI, care transpune elementele 3D online, într-un format shareable și ușor accesibil pe plan național.

Proiectul a fost dezvoltat de WINK (concept, direcție creativă, execuție și CGI), în colaborare cu Namogo (direcție artistică) și dentsu România (media planning & booking) pentru HEINEKEN România.

Alte campanii 3D

WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.