Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.

Client

PRO TV

Oraș

Iași, București

Format

3D OOH

Media

Digital OOH
10.02.2025

Activarea 3D se întâmplă în cadrul campaniei pentru promovarea celui mai așteptat show al anului, Survivor România, pe două billboarduri digitale emblematice din Iași și București – The Magnet @WINK și Dacia x Mihai Eminescu @Fairway Media.

Direcția artistică este coordonată de Namogo, iar campania este programată prin Blindspot și rulează până la jumătatea lunii februarie.

Anamorfoză și storytelling la nivel de artă

Elementul central al execuției, o corabie care navighează prin furtună, este animat cu un dinamism care descrie energia celui mai așteptat sezon Survivor România.

Pe măsură ce se apropie de insulă și de marginea cadrului, detaliile corabiei devin din ce în ce mai vizibile, iar efectele cinematice amplifică intensitatea momentului. Mișcarea corabiei și spargerea ramei adaugă profunzime scenelor și creează iluzia de întrepătrundere cu realitatea – fragmentele de lemn și valul care par că ies din ecran construiesc senzația de tridimensionalitate.

Fiecare detaliu al execuției este atent gândit pentru a reda o experiență cinematică: valurile agitate, textura apei, mișcarea fulgerelor care iluminează cerul și corabia – toate sunt realizate într-o abordare cinematografică care schimbă perspectiva asupra publicității outdoor, înlocuind simple mesaje publicitare cu un spectacol grafic care crește nivelul de atenție al privitorilor și îi determină să își amintească nu doar mesajul, ci și experiența vizuală inedită.

„Survivor este unul dintre cele mai iubite formate din România, iar această execuție 3D ne ajută să captăm atenția publicului într-un mod inovator și imersiv. Am vrut să oferim oamenilor o primă experiență memorabilă chiar dinainte să înceapă show-ul. WINK a reușit să transpună energia și emoția Survivor într-o format video anamorfic spectaculos”, declară Vlad Ifrim, Senior Show Promotion Manager @PRO TV.

Când vine vorba de proiecte anamorfice, odată depășite primele etape – de la brief până la concept creativ, creativitatea lasă loc experienței și expertizei tehnice ale specialiștilor în producții anamorfice. 

Soluțiile tehnice folosite, atenția la detalii și modalitatea de lucru sunt cele care fac diferența în redarea unor efecte tridimensionale fluide, sincronizate cu mișcarea naturală a ochiului, ceea ce duce la un rezultat impresionant.

„Execuțiile 3D OOH realizate în cadrul WINK se disting printr-un narativ puternic și captivant, care generează impact imediat și de lungă durată. Cu acest prim proiect din 2025, am dorit să ridicăm ștacheta în România, oferind publicului o experiență care să reflecte dinamismul și intensitatea show-ului Survivor. Colaborarea cu PRO TV este un exemplu excelent de storytelling vizual”, declară Alex Munteanu (Namogo), 3D OOH Art Director @WINK.

Alte campanii 3D

WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.
Activarea 3D pentru McDonald’s România inaugurează billboardul digital amplasat pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.