Activarea 3D se întâmplă în cadrul campaniei pentru promovarea celui mai așteptat show al anului, Survivor România, pe două billboarduri digitale emblematice din Iași și București – The Magnet @WINK și Dacia x Mihai Eminescu @Fairway Media.
Direcția artistică este coordonată de Namogo, iar campania este programată prin Blindspot și rulează până la jumătatea lunii februarie.
Anamorfoză și storytelling la nivel de artă
Elementul central al execuției, o corabie care navighează prin furtună, este animat cu un dinamism care descrie energia celui mai așteptat sezon Survivor România.
Pe măsură ce se apropie de insulă și de marginea cadrului, detaliile corabiei devin din ce în ce mai vizibile, iar efectele cinematice amplifică intensitatea momentului. Mișcarea corabiei și spargerea ramei adaugă profunzime scenelor și creează iluzia de întrepătrundere cu realitatea – fragmentele de lemn și valul care par că ies din ecran construiesc senzația de tridimensionalitate.
Fiecare detaliu al execuției este atent gândit pentru a reda o experiență cinematică: valurile agitate, textura apei, mișcarea fulgerelor care iluminează cerul și corabia – toate sunt realizate într-o abordare cinematografică care schimbă perspectiva asupra publicității outdoor, înlocuind simple mesaje publicitare cu un spectacol grafic care crește nivelul de atenție al privitorilor și îi determină să își amintească nu doar mesajul, ci și experiența vizuală inedită.
„Survivor este unul dintre cele mai iubite formate din România, iar această execuție 3D ne ajută să captăm atenția publicului într-un mod inovator și imersiv. Am vrut să oferim oamenilor o primă experiență memorabilă chiar dinainte să înceapă show-ul. WINK a reușit să transpună energia și emoția Survivor într-o format video anamorfic spectaculos”, declară Vlad Ifrim, Senior Show Promotion Manager @PRO TV.
Când vine vorba de proiecte anamorfice, odată depășite primele etape – de la brief până la concept creativ, creativitatea lasă loc experienței și expertizei tehnice ale specialiștilor în producții anamorfice.
Soluțiile tehnice folosite, atenția la detalii și modalitatea de lucru sunt cele care fac diferența în redarea unor efecte tridimensionale fluide, sincronizate cu mișcarea naturală a ochiului, ceea ce duce la un rezultat impresionant.
„Execuțiile 3D OOH realizate în cadrul WINK se disting printr-un narativ puternic și captivant, care generează impact imediat și de lungă durată. Cu acest prim proiect din 2025, am dorit să ridicăm ștacheta în România, oferind publicului o experiență care să reflecte dinamismul și intensitatea show-ului Survivor. Colaborarea cu PRO TV este un exemplu excelent de storytelling vizual”, declară Alex Munteanu (Namogo), 3D OOH Art Director @WINK.