The Magnet – noul billboard digital curbat, lansat de WINK la Iaşi

WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
09.12.2024

Amplasat într-un punct de conexiune între Palatul Culturii, pietonalul Ştefan cel Mare şi centrele comerciale şi de business Moldova Center, Palas Mall şi Palas Campus, The Magnet se poziţionează ca un ecran digital outdoor cu formă iconică şi remarcabilă, care reuşeşte să transfere parte din memorabilitatea formatului către campaniile publicitare şi advertiserii care aleg să comunice aici. 

McDonald’s este partenerul de lansare, iar campania Core LTO Campaign // Jr Big Mac – Big Mac – Grande Big Mac, booked by OMD, a fost difuzată până la finalul lunii noiembrie şi a cuprins şi o componentă de exclusivitate și full domination în ziua lansării The Magnet.

Poziţionarea pe Strada Palat nr. 1 şi forma neconvenţională fac ca The Magnet să devină cel mai atractiv produs OOH din regiune, având un impact evident pentru traficul auto şi pietonal pe unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din oraş, indiferent de oră.

De altfel, formatele digital OOH (DOOH) iconice – prin mărime, structură sau locație – măresc impactul și eficiența campaniilor outdoor prin efectul de priming, determinând un răspuns emoțional mai puternic și mai pozitiv atunci când aceeași execuție este văzută pe un suport outdoor standard. Mai mult, campaniile care includ formate outdoor premium au un recall rate de până la 50% mai crescut în rândul audienței, iar atunci când folosesc full motion, determină creșterea timpului de vizualizare cu până la 60%.

Datorită amplasării într-o zonă pietonală intens circulată, The Magnet permite campaniilor OOH să fie completate de activări și campanii de marketing experiențial şi atrage şi permite integrarea de tehnologii precum AR sau gamification. În acest sens, achiziţia spaţiului media pe The Magnet se poate face în format full domination şi expunere continuă pe ambele sensuri de mers sau prin expunere individuală (ecran Nord,cu sens spre Palatul Culturii şi ecran Sud, cu sens spre hotel Hampton by Hilton).

Brandurile care aleg să comunice pe noul billboard digital curbat au posibilitatea de a crea campanii publicitare 3D OOH, cu iluzii anamorfice, dar și să se folosească în campaniile de comunicare de tehnologii care permit programarea și actualizarea conținutului dinamic la anumite ore din zi, folosind triggere de vreme, perioada din zi și ziua din săptămână sau integrarea unui flux de date actualizat în timp real, precum countdown, stocul/numărul produselor disponibile în cadrul unui sale, scorul meciului, nivelul de trafic sau gradul de poluare.

„Devenim cu toții din ce în ce mai buni în a bloca zgomotul de fond și din ce în ce mai selectivi în privința lucrurilor cărora le acordăm atenție. Ori în publicitatea OOH, atenția audienței este primul ingredient pentru orice campanie eficientă. Ea trebuie, întâi de toate, să fie văzută și mai ales, percepută activ, iar asta te obligă să faci lucrurile diferit. Acesta este motivul pentru care WINK alege să cultive inovația în publicitate outdoor constant și conștient, atât prin serviciile de creație pentru spoturi anamorfice 3D, cât și prin implementarea de formate outdoor care ies din tipare, așa cum este The Magnet”, a declarat Doru Chirica, Managing Partner WINK Public Multimedia.

Dincolo de localizarea premium şi oportunităţile pe care le oferă din punct de vedere creativ – prin formă şi tehnologii folosite, The Magnet se remarcă prin claritate superioară şi vizibilitate excelentă în orice condiţii de iluminare (pixel pitch de 3.9mm), precum și prin sistemul de măsurare a audiențelor de trafic în timp real, GDPR compliant.

Alte articole

OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.