Conceput ca un program de expoziţie care își propune activarea spaţiului public prin intervenţii temporare, WINK & The City merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie.
WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.
WINK & The City Season 1 – Women Who Design in Iași
Ediţia din luna martie este dedicată femeilor care fac design în Iași și este un proiect colaborativ realizat de WINK împreună cu Ladies, Wine & Design Iași – un concept de eveniment destinat sexului frumos care lucrează în industrii creative, de la graphic design și ilustrație, la evenimente sau account management în agenții.
Șase staţii de călători din Iași au fost decorate cu ilustraţii dedicate ideii de feminitate și peste 200 de ecrane digitale au devenit suporturi pentru difuzarea lucrărilor semnate de femei graphic designer din Iași.
“Feminitatea nu are o reţetă scrisă și aplicabilă tuturor, ea este adaptată contextului personal al fiecăruia și reprezintă esenţa noastră ca femei, frumuseţea ei stȃnd tocmai în diversitate. Pentru că proiectul a început în luna martie, pe care o știm de cȃnd eram copii ca luna dedicată mamei și, în general, tuturor femeilor din viaţa noastră, ne-am gândit ca tema primei ediții să fie despre noi și toate formele în care ne putem prezenta ca fiinţe feminine”, spune Alina Ioana Petrea, co-organizator LWD.
Despre Ladies, Wine & Design Iași
Ladies, Wine & Design Iași este un concept de eveniment destinat femeilor care lucrează în domeniul industriilor creative, de la graphic design și ilustrație, la evenimente sau account management în agenții. Pornit de Jessica Walsh în New York, LWD, pe scurt, s-a extins în peste 150 de orașe unde se organizează astfel de întâlniri lunare la un pahar de vin.
Coordonat în Iași de Alina Ioana Petrea și Simina Ignat, rolul LWD este de a aduce împreună femei creative care să pună bazele unei comunități puternice și active.