WINK & The City – o inițiativă ieșeană de a face arta accesibilă publicului larg

WINK Public Multimedia lansează WINK & The City – un program care adună proiecte și iniţiative ale tinerilor artiști ieșeni și le oferă spațiu media, transformând orașul într-o galerie publică de artă.

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
28.03.2018

Conceput ca un program de expoziţie care își propune activarea spaţiului public prin intervenţii temporare, WINK & The City merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie.

WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.

WINK & The City Season 1 – Women Who Design in Iași

Ediţia din luna martie este dedicată femeilor care fac design în Iași și este un proiect colaborativ realizat de WINK împreună cu Ladies, Wine & Design Iași – un concept de eveniment destinat sexului frumos care lucrează în industrii creative, de la graphic design și ilustrație, la evenimente sau account management în agenții.

Șase staţii de călători din Iași au fost decorate cu ilustraţii dedicate ideii de feminitate și peste 200 de ecrane digitale au devenit suporturi pentru difuzarea lucrărilor semnate de femei graphic designer din Iași.

“Feminitatea nu are o reţetă scrisă și aplicabilă tuturor, ea este adaptată contextului personal al fiecăruia și reprezintă esenţa noastră ca femei, frumuseţea ei stȃnd tocmai în diversitate. Pentru că proiectul a început în luna martie, pe care o știm de cȃnd eram copii ca luna dedicată mamei și, în general, tuturor femeilor din viaţa noastră, ne-am gândit ca tema primei ediții să fie despre noi și toate formele în care ne putem prezenta ca fiinţe feminine”, spune Alina Ioana Petrea, co-organizator LWD.

 

Despre Ladies, Wine & Design Iași

Ladies, Wine & Design Iași este un concept de eveniment destinat femeilor care lucrează în domeniul industriilor creative, de la graphic design și ilustrație, la evenimente sau account management în agenții. Pornit de Jessica Walsh în New York, LWD, pe scurt, s-a extins în peste 150 de orașe unde se organizează astfel de întâlniri lunare la un pahar de vin.

Coordonat în Iași de Alina Ioana Petrea și Simina Ignat, rolul LWD este de a aduce împreună femei creative care să pună bazele unei comunități puternice și active.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.