WINK extinde reţeaua de ecrane stradale în format mare pe segmentul digital OOH

Începând cu luna iulie 2019 introducem în portofoliu două billboarduri digitale OOH în zona Bucșinescu – Tudor Vladimirescu și Cotnari – Bulevardul Socola.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
15.07.2019

Cele două billboarduri digitale OOH în zona Bucșinescu – Tudor Vladimirescu și Cotnari – Bulevardul Socola livrează:

 

Specificaţii tehnice: Billboard digital @ Bucșinescu – Tudor Vladimirescu

Dimensiuni: 6m wide x 3m high (18mp)

Rezoluţie: 1440x720px

Durată Loop: 3 min

Creativ: Full Motion / Subtle / Static

Tehnologie / Feed triggers:

– Time of day

– Day of the week

– Weather

– Custom conditions

Specificaţii tehnice: Billboard digital @ Cotnari – Bld. Socola

Dimensiuni: 9m wide x 4m high (36mp)

Rezoluţie: 1620x720px

Durată Loop: 3 min

Creativ: Full Motion / Subtle / Static

Tehnologie / Feed triggers:

– Time of day

– Day of the week

– Weather

– Custom conditions

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.