Proiect special OOH în colaborare cu Opera Națională Română Iași

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului desfășurat în colaborare cu Opera Naţională Romȃnă Iași prin care celor două staţii de la Filarmonică li s-a conferit o faţadă spectaculoasă.

Client

Opera Națională Romană Iași

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
06.06.2014

Interiorul staţiei este acoperit în întregime cu imagini care surprind decorul Sălii Mari a Teatrului Naţional. Mai mult decȃt atȃt, staţia este luminată seara, cu reflectoare, iar călătorii au ocazia să asculte arii celebre de operă în interiorul acestor staţii.

În completare vin și elementele unui pian pictat și programul următoarelor evenimente ale Operei Naţionale Romȃne Iași. La iniţiativa Wink Public Multimedia, la finalul anului trecut, a fost dat startul unui proiect de reabilitare a refugiilor pentru călători a R.A.T.P. Iași.

Pereţii de sticlă au fost înlocuiţi cu panouri din alucobond, montate pe un schelet care le conferă rezistenţă. Exteriorul staţiei este alocat spaţiului de afișaj public și este pus la dispoziţia tuturor celor interesaţi de postarea anunţurilor în mod gratuit.

Doru Chirica, Managing Director Wink: Proiectul din staţiile R.A.T.P. Iași de la Filarmonică este reprezentativ pentru modul în care Wink vine în întȃmpinarea clienţilor, cu cele mai bune soluţii de comunicare și răspunde, în același timp, la nevoile comunităţii. Mulţumim Primăriei și R.A.T.P. Iași pentru deschiderea cu care a primit această propunere, la inițiativa Operei Naţionale Romȃne Iași.

 

Proiectul este susţinut de Primăria Municipiului Iași și R.A.T.P. Iași și face parte din primii pași întreprinși pentru cea de-a doua ediţie a Festivalului Internaţional al Educaţiei – FIE 2014, care va avea loc între 20-29 iunie la Iași.

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.