Proiect special OOH în colaborare cu Opera Națională Română Iași

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului desfășurat în colaborare cu Opera Naţională Romȃnă Iași prin care celor două staţii de la Filarmonică li s-a conferit o faţadă spectaculoasă.

Client

Opera Națională Romană Iași

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
06.06.2014

Interiorul staţiei este acoperit în întregime cu imagini care surprind decorul Sălii Mari a Teatrului Naţional. Mai mult decȃt atȃt, staţia este luminată seara, cu reflectoare, iar călătorii au ocazia să asculte arii celebre de operă în interiorul acestor staţii.

În completare vin și elementele unui pian pictat și programul următoarelor evenimente ale Operei Naţionale Romȃne Iași. La iniţiativa Wink Public Multimedia, la finalul anului trecut, a fost dat startul unui proiect de reabilitare a refugiilor pentru călători a R.A.T.P. Iași.

Pereţii de sticlă au fost înlocuiţi cu panouri din alucobond, montate pe un schelet care le conferă rezistenţă. Exteriorul staţiei este alocat spaţiului de afișaj public și este pus la dispoziţia tuturor celor interesaţi de postarea anunţurilor în mod gratuit.

Doru Chirica, Managing Director Wink: Proiectul din staţiile R.A.T.P. Iași de la Filarmonică este reprezentativ pentru modul în care Wink vine în întȃmpinarea clienţilor, cu cele mai bune soluţii de comunicare și răspunde, în același timp, la nevoile comunităţii. Mulţumim Primăriei și R.A.T.P. Iași pentru deschiderea cu care a primit această propunere, la inițiativa Operei Naţionale Romȃne Iași.

 

Proiectul este susţinut de Primăria Municipiului Iași și R.A.T.P. Iași și face parte din primii pași întreprinși pentru cea de-a doua ediţie a Festivalului Internaţional al Educaţiei – FIE 2014, care va avea loc între 20-29 iunie la Iași.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.