Proiect special OOH în colaborare cu Opera Națională Română Iași

Wink Public Multimedia anunţă finalizarea proiectului desfășurat în colaborare cu Opera Naţională Romȃnă Iași prin care celor două staţii de la Filarmonică li s-a conferit o faţadă spectaculoasă.

Client

Opera Națională Romană Iași

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
06.06.2014

Interiorul staţiei este acoperit în întregime cu imagini care surprind decorul Sălii Mari a Teatrului Naţional. Mai mult decȃt atȃt, staţia este luminată seara, cu reflectoare, iar călătorii au ocazia să asculte arii celebre de operă în interiorul acestor staţii.

În completare vin și elementele unui pian pictat și programul următoarelor evenimente ale Operei Naţionale Romȃne Iași. La iniţiativa Wink Public Multimedia, la finalul anului trecut, a fost dat startul unui proiect de reabilitare a refugiilor pentru călători a R.A.T.P. Iași.

Pereţii de sticlă au fost înlocuiţi cu panouri din alucobond, montate pe un schelet care le conferă rezistenţă. Exteriorul staţiei este alocat spaţiului de afișaj public și este pus la dispoziţia tuturor celor interesaţi de postarea anunţurilor în mod gratuit.

Doru Chirica, Managing Director Wink: Proiectul din staţiile R.A.T.P. Iași de la Filarmonică este reprezentativ pentru modul în care Wink vine în întȃmpinarea clienţilor, cu cele mai bune soluţii de comunicare și răspunde, în același timp, la nevoile comunităţii. Mulţumim Primăriei și R.A.T.P. Iași pentru deschiderea cu care a primit această propunere, la inițiativa Operei Naţionale Romȃne Iași.

 

Proiectul este susţinut de Primăria Municipiului Iași și R.A.T.P. Iași și face parte din primii pași întreprinși pentru cea de-a doua ediţie a Festivalului Internaţional al Educaţiei – FIE 2014, care va avea loc între 20-29 iunie la Iași.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.