#bucurieinpandemie – o campanie încurajată de WINK și realizată de comunitate

Demersul, sub numele #bucurieinpandemie, a avut scopul de a invita comunitatea să-și întoarcă atenția spre lucrurile, activităţile și oamenii care ne fac cu adevărat fericiți în această perioadă.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
18.11.2020

Anul 2020, cu toată agitația lui, a venit și cu părți bune, printre care conștientizarea frumuseții pe care o au lucrurile simple – viața necosmetizată, care inspiră la acceptare, toleranță și bunătate. Momente dulci sau amuzante cu animăluțele de companie, bucuria de a fi masterchef în propria bucătărie, viața la țară și dragostea de bunici – pentru că da, am avut mai mult timp pentru cei dragi, primul handstand perfect și pătrățelele lucrate în sufragerie, handicraft cu cei mici ori drumeții în natură… câte nu am făcut, acum mai prezenți ca niciodată. Iar dacă ni le putem aminti ori imagina, cu siguranța le-am putea fotografia ori filma (dacă n-am făcut asta deja).

Am transpus ideea de mai sus într-un concept de campanie, iar din 18 noiembrie 2020 până pe 31 ianuarie 2021, am împărtășit în acest mod, cu și pentru ieșeni, #bucurieinpandemie. Am încurajat oamenii să trimită materiale vizuale (foto/video) prin care să ne arate ce îi face fericiți și-i ține motivați în pandemie.

În fiecare zi, în fiecare oră, pe ecranele digitale outdoor din rețeaua WINK a fost afișat conținutul generat de public.

Pentru că numerele vorbesc uneori mai bine și mai frumos de la sine, am făcut un calcul pentru a înțelege concret impactul campaniei în comunitate. Au rezultat 25 920 de minute, adică 432 de ore, adică 18 zile pline de bucurie!

Campania este a ieșenilor, construită de ei și susținută de noi. Continuăm să căutăm idei sănătoase prin care să ne transformăm ecranele în ferestre deschise spre fapte care aduc plusvaloare în comunitate.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.