O serie de execuţii pe outdoor anunţă noul slogan Golden Brau

„Berea poveștilor la bere” este sloganul Golden Brau anunţat într-o serie de execuţii pe sectorul outdoor care transmit ideea că cele mai interesante întȃmplări se împărtășesc prietenilor doar cu “paharul plin”.

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Billboards, Mobilier Stradal
27.06.2016

Trei staţii din Iași au fost decorate contextual cu vizualuri care încurajează publicul să se bucure de momentele pline de farmec și optimism ale poveștilor spuse la bere. Sub umbrela aceluiași mesaj, vizualul campaniei domină spectaculos cea mai mare intersecţie din Iași, pe 270mp suprafaţă de afișaj oferită de The Rooftop, cel mai mare billboard iluminat backlit outdoor din Romȃnia. Campania se desfășoară în perioada mai – iulie și completează seria de spoturi TV și acţiuni outdoor pentru lansarea noii platforme de comunicare.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.