Collars începe numărătoarea inversă până la intrarea în 2021

Călcătoria Collars lansează în luna decembrie o campanie bazată pe conţinut dinamic adaptat și livrat în timp real – un temporizator inserat în noul spot publicitar arată cȃte zile:ore:minute:secunde mai sunt pȃnă la revelion.

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
21.12.2020

Proiectul creativ este difuzat pe cele două billboarduri digitale @ Moldova Center și leagă mecanismul de countdown și evenimentul în sine de serviciul pe care îl oferă Collars – Ți-ai dus rochia/cămașa la călcat?

Campania construiește subtil o stare de anticipare și entuziasm, în ciuda contextului actual. Este declinată prin două spoturi video și o versiune adaptată pentru data de 31 decembrie 2020 și arată flexibilitatea pe care o poate oferi OOH-ul digital în raport cu caracterul imediat al unui mesaj contextual. Pe termen mediu și lung, are capacitatea de a situa brandul ca top of mind pentru consummator – atunci cȃnd întȃlnește cererea.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.