Double the FOMO, double the excitement în campania Beach, Please!

Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.

Client

Beach, Please!

Oraș

Iași, Constanța

Format

Digital OOH

Media

Billboards
10.07.2024
Beach, Please! combină notorietatea generată de OOH cu viteza, agilitatea și flexibilitatea platformelor de comunicare digitale într-o campanie outdoor lansată în rețeaua WINK din Iași și Constanța.
 
Campania este derulată în etape și cuprinde trei execuții. Primul spot anunță festivalul, are rol de awareness și rulează pe toată durata campaniei, până la eveniment.

Ultimele două spoturi publicitare comunică contextual și integrează tehnologia countdown (temporizator), construind anticipare și entuziasm înaintea începerii festivalului.

Digital is the way to go – și în publicitatea outdoor. Campaniile digitale outdoor merg mână în mână cu publicitatea pe platformele media digitale, sporind eficiența celei din urmă și poziționând brandul ca top of mind pentru consumator.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.
Începând cu luna mai 2023, introducem în portofoliu cinci billboarduri digitale OOH în Iaşi şi Constanţa, poziţionate strategic şi care genereazӑ expunere în rândul unor audiențe uriaşe.