Stațiile de călători care îndeamnă la acțiuni locale cu impact global

Două refugii de călători personalizate și realizate în colaborare cu Asociația Mai Bine îndeamnă tinerii să se implice în acțiuni pe tema hranei sustenabile și echitabile, într-un proiect interactiv.

Client

Mai bine

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Transit Shelters
24.03.2023

Play la acțiunea potrivită @ Mai Bine

Un nou proiect de personalizare a stațiilor de călători în portofoliul WINK, de această dată realizat în colaborare cu Asociația Mai Bine – cea care contribuie la binele comunității locale de mai bine de 9 ani prin numeroase proiecte în domeniul ecologiei și protecției mediului.

Stația personalizată include sistem audio încorporat în citylight și 6 butoane pe care călătorii le pot apăsa și pot asculta, cât așteaptă autobuzul, despre cum pot face mai bine pentru ei și pentru comunitate. Fiecare buton îndeamnă la acțiuni individuale, la îndemâna oricui dorește să înceapă schimbarea pe care vrea să o vadă în lume.

Mesajele încurajează tinerii să conștientizeze diferitele moduri prin care hrana este interconectată cu schimbările climatice și drepturile omului, cu scopul de a-i îndemna să acționeze în funcție de abordările cu care rezonează fiecare în parte. 

Stația de autobuz de la Minerva, din cartierul Alexandru cel Bun, atrage atenția asupra problemelor sociale și de mediu asociate cu hrana consumată.                                           

În Tătărași, la stația de tramvai de la Dispecer, atenția cade pe necesitatea de a exista mai multe practici agroecologice și un trai decent pentru muncitorii agricoli.

Demersul face parte din proiectul Our Food. Our Future, Asociația Mai Bine fiind unul din cei 16 parteneri implicați în acest consorțiu, care sunt activi in mai multe țări din Uniunea Europeana, Africa de Sud si Brazilia.

Tinerii pot afla mai multe despre: Podcastul Mai Bine pe tema hranei, comunitatea Mai Bine si Centrul de Inițiative Urbane Bune (CUIB), manifestul #OurFoodOurFuture, întreprinderea socială REDU, rolul protejării naturii în protejarea bunăstării oamenilor și impactul faptelor bune într-o lume interconectată și interdependentă

Mesaje încurajatoare pe stația de tramvai Tătărași
Tineri implicându-se în acțiuni sociale și ecologice pe panoul interactiv din staţia de călători
Detalii despre proiectul de colaborare cu Asociația Mai Bine pentru stațiile de călători personalizate
Impact global prin acțiuni locale - stațiile de călători îndeamnă la schimbări pozitive

Despre Asociația Mai Bine

Asociația Mai bine este o organizație neguvernamentală din Iași care contribuie la dezvoltarea durabilă a comunității locale prin implementarea de proiecte sub o abordare holistică, pe toate cele trei dimensiuni ale dezvoltării durabile: mediul natural, mediul social și mediul economic.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.