WINK & The City sezonul 2 dezvăluie cum pozează sălbăticia în jungla urbană

WINK Public Multimedia revine în luna octombrie 2018 cu sezonul 2 din WINK & The City – un program care adună proiecte și iniţiative ale tinerilor artiști ieșeni și le oferă spațiu media, transformând orașul într-o galerie publică de artă.

Oraș

Iaşi

Format

Static, Digital

Media

Mobilier stradal, Transit
18.10.2018

WINK & The City Sezonul 2 – Jungla din afara orașului

WINK Public Multimedia revine în luna octombrie 2018 cu sezonul 2 din WINK & The City – un program care adună proiecte și iniţiative ale tinerilor artiști ieșeni și le oferă spațiu media, transformând orașul într-o galerie publică de artă.

Această ediție este dedicată fotografiei care aduce în Iași, în mijlocul acțiunii, emoțiile pe care fotografii le-au încercat în cadrul întâlnirilor cu necuvântătoarele, în cadrul lor natural. Lucrările sunt realizate împreună cu 5 fotografi ieșeni remarcabili. Tema expoziției: Jungla din afara orașului.

9 staţii de călători din Iași au fost decorate cu fotografii realizate în spiritul wildlife vs. jungla urbană iar peste 200 de ecrane digitale din sectorul transport public, centre comerciale și outdoor au devenit suporturi pentru difuzarea lucrărilor semnate de Vladimir NegruAdrian BaltariuIonuţ IgnatRadu Mihai Iani și Cristina Poncu.

Fotografia în natură aduce o perspectivă nouă în imaginea pe care o avem despre viața pe care o trăim. În mijlocul naturii, ne descoperim și ne dăm seama de imensitatea propriului suflet și a spațiului în care existăm. Fotografiile realizate de noi sunt primite și nu luate. Să pătrundem cu admirație și respect în lumea mai puțin văzută a naturii și să-I facem loc mai des în inimile noastre, protejând-o, spune Ionuţ Ignat.

Despre WINK & The City

Început în luna martie cu o ediţie dedicată femeilor care fac design în Iași și concretizat în vizualuri și staţii decorate pe tema Feminitate, programul WINK & The City își propune activarea spaţiului public prin intervenţii temporare și merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie.

Programul implică instalaţii, arhitectură, fotografie și ilustraţii realizate de ieșeni și afișate în stațiile personalizate și rețeaua de ecrane digitale din Iași.

WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.