Gata de decolare în staţiile de transport public din Iași

Blue Air, alături de WINK Public Multimedia, aduce experienţa călătoriei cu avionul în staţiile de călători din Iași. Activarea de brand are loc în patru staţii și le vorbește oamenilor despre bucuria zborului și posibilităţile de călătorie disponibile chiar de pe aeroportul din Iași.

Client

Blue Air

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
17.08.2016

Proiectul special a presupus înlocuirea băncii standard din staţii cu 6 scaune reale de avion, amplasate într-un cadru care surprinde interiorul aeronavelor Blue Air. Astfel, numărul de locuri disponibile a fost dublat în interiorul stațiilor.

Ideea unei astfel de experienţe inedite în staţii personalizate are menirea de a-i apropia pe consumatori de ceea ce înseamnă călătoria cu Blue Air, de conceptul “Smart Flying” și de serviciile și investiţia companiei în tehnologie, echipaje și în parteneriate care oferă posibilităţi din ce în ce mai variate pe segmentele de zbor extern dar și intern, declară Doru Chirica, Managing Partner la WINK.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.