Campanii OOH în pandemie: Coca-Cola

Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite.

Client

Coca Cola

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Transit Shelters
03.08.2020

Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.

În luna iulie, în contextul pandemiei de Covid-19, Coca-Cola a lansat prima campanie globală de la suspendarea temporară a activității de marketing, sub numele Mai deschiși ca niciodată (”Open like never before”). Core-ul acestei campanii nu s-a îndepărtat de mesajele transmise de-a lungul timpului prin toți porii comunicării de brand Coca-Cola, ci dimpotrivă, laitmotivul a rămas emoția. Noua campanie îndeamnă la empatie, solidaritate și optimism. Suntem încurajați să fim #maideschisicaniciodata în fața noii normalități, să căutăm oportunități în această situație și să creăm cu încredere o lume nu doar diferită, ci poate chiar mai bună.

Campania a fost deschisă de manifestul lui George The Poet, un artist premiat al genului spoken poetry, care a devenit vocea întregii acțiuni de comunicare. O serie de execuții outdoor, digitale și spot TV, completate de activități derulate pe parcursul acestui an se concentrează pe susținerea comunităților HoReCa locale, puternic afectate de situația de criză.

Mai deschiși ca niciodată este o campanie dezvoltată de agenția 72andSunny Amsterdam în colaborare cu agenția de consultanță Blurred din Londra.

În Iași, execuţiile pe Out of Home s-au desfășurat și pe suportul staţiilor personalizate din portofoliul WINK și au fost decorate cu mesajele manifestului lui George.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.