Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
În luna iulie, în contextul pandemiei de Covid-19, Coca-Cola a lansat prima campanie globală de la suspendarea temporară a activității de marketing, sub numele Mai deschiși ca niciodată (”Open like never before”). Core-ul acestei campanii nu s-a îndepărtat de mesajele transmise de-a lungul timpului prin toți porii comunicării de brand Coca-Cola, ci dimpotrivă, laitmotivul a rămas emoția. Noua campanie îndeamnă la empatie, solidaritate și optimism. Suntem încurajați să fim #maideschisicaniciodata în fața noii normalități, să căutăm oportunități în această situație și să creăm cu încredere o lume nu doar diferită, ci poate chiar mai bună.
Campania a fost deschisă de manifestul lui George The Poet, un artist premiat al genului spoken poetry, care a devenit vocea întregii acțiuni de comunicare. O serie de execuții outdoor, digitale și spot TV, completate de activități derulate pe parcursul acestui an se concentrează pe susținerea comunităților HoReCa locale, puternic afectate de situația de criză.
Mai deschiși ca niciodată este o campanie dezvoltată de agenția 72andSunny Amsterdam în colaborare cu agenția de consultanță Blurred din Londra.
În Iași, execuţiile pe Out of Home s-au desfășurat și pe suportul staţiilor personalizate din portofoliul WINK și au fost decorate cu mesajele manifestului lui George.