Căști supradimensionate în cel mai nou proiect în staţiile de călători din Iași

Căști supradimensionate și un design personalizat dezvăluie specificul companiei și atrage atenţia asupra oportunităţilor de muncă pe care le oferă vorbitorilor de limba italiană.

Client

Open Mind

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
21.07.2015

Împreună cu Open Mind, una dintre cele mai importante companii din segmentul Call Center din Romȃnia, staţia Gară, cu sens spre Canta, a căpătat un format atipic.

“Prin acest concept ne alăturăm companiilor care, prin proiecte proprii de comunicare, contribuie concret și activ la modernizarea stațiilor ieșene. Dincolo de faptul că am dorit să atragem atenția asupra oportunităților de muncă pe care Open Mind România le oferă, suntem încântați că am reușit să contribuim la schimbarea în bine a stațiilor de călători printr-un proiect creativ”, spune Maria Bogus, Marketing Manager, Open Mind Romȃnia.

“Prin acest concept ne alăturăm companiilor care, prin proiecte proprii de comunicare, contribuie concret și activ la modernizarea stațiilor ieșene. Dincolo de faptul că am dorit să atragem atenția asupra oportunităților de muncă pe care Open Mind România le oferă, suntem încântați că am reușit să contribuim la schimbarea în bine a stațiilor de călători printr-un proiect creativ”, spune Maria Bogus, Marketing Manager, Open Mind Romȃnia.

În completarea căștilor supradimensionate vine o oglindă poziţionată în interiorul staţiei care, dincolo de utilitatea ei concretă, îi încurajează simbolic pe călători să se privească în ipostaza de viitori angajaţi ai Open Mind. Prin locurile de muncă puse la dispoziția cunoscătorilor de limba italiană, Open Mind vine în ajutorul persoanelor care, fie au lucrat o perioadă în Italia și s-au lovit de greutăți în încercarea de a găsi un loc de muncă decent la întoarcerea în țară, fie persoanelor care au învățat limba italiană la școală sau din pasiune.

Staţia Gară este echipată cu harta reţelei de transport în comun, iar spatele este disponibil afișajului public gratuit.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.