Proiectul care oferă vizibilitate outdoor artiștilor ieșeni, weekend de weekend

Am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine

Oraș

Iaşi

Format

Digital OOH

Media

Billboards
28.05.2021

Pentru că susţinem ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie, am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine: billboardurile digitale din portofoliul WINK devin, de vineri pȃnă duminică, spaţii de expunere pentru fotografi, ilustratori, videografi sau graphic designeri.

Programul este dezvoltat pe ideea de a vedea creaţii artistice în același timp în care ele sunt văzute și de alte persoane, exact ca în cazul unei expoziţii, însă fără nevoia de a merge organizat și cu scop precis într-un anumit loc. Practic, spaţiile de expunere out of home (OOH) aduc arta în stradă și oferă comunităţii din care fac parte oportunitatea de a participa la o experienţă frumoasă, spontană și parte din viaţa reală.

Pȃnă în prezent, peste 100 de lucrări artistice au fost înscrise în proiect și au fost sau urmează să fie difuzate pe billboardurile digitale din portofoliul WINK.

Artiștii pot înscrie pe www.wink.ro/call-for-art fotografii, desene grafice, ilustraţii sau video cu durata de maximum 6 secunde pentru expunerea lucrărilor pe 5 billboarduri digitale din oraș, din centru, zonele Bucșinescu, Păcurari și bulevardul Socola (Cotnari). În fiecare săptămȃnă sunt selectate 3 lucrări pentru difuzarea lor de vineri pȃnă duminică, inclusiv, iar artiștii pot adăuga și un link către portofoliu, pentru un plus de vizibilitate și căutare ulterioară pe behance, instagram sau alte rețele sociale.

 

Proiectul OOH Art Weekend oferă șanse egale artiștilor vizuali, profesioniști sau la început de drum, de a beneficia de expunere, cu foarte puțin efort din partea lor și invită comunitatea la dialog offline și online. În plus, demonstrează, încă o dată, că media out of home (OOH) poate fi folosită creativ și cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică.

La WINK, luăm în serios rolul de actor social care susţine și încurajează cauzele și proiectele frumoase. Suntem parte din viaţa orașului și milităm pentru răspȃndirea actelor culturale și a manifestărilor creative care înnobilează centrele urbane, pentru înfrumuseţarea eficientă a mobilierului stradal și pentru integrarea tehnologiei în dezvoltarea orașelor.

Din 2017 WINK implementează o serie de proiecte desfășurate outdoor, prin intermediul produselor pe care le are în portofoliu – staţii de călători și billboarduri digitale, prin care invită publicul într-o călătorie de descoperire vizuală a unora dintre cele mai interesante piese de mobilier urban, clădiri, artiști locali sau proiecte creative prin care motivează comunitatea să parcurgă orașul cu plăcerea de a descoperi, privi și înţelege. Dintre acestea, menţionăm iniţiativa WINK & The City cu 3 ediţii dedicate ilustraţiei, fotografiei și un proiect de cartografiere urbană a Iaşului realizate în colaborare cu Atelier Spre, comunitatea Ladies Wine & Design sau colaborare cu fotografi ieșeni remarcabili, precum și proiecte de promovarea artei urbane – picturi murale, mozaicuri și sculpturi din Iași, într-o colaborare cu Asociaţia Artipic.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.