Vodafone aduce 4G+ în tot Iașiul și începe din stațiile personalizate de călători

Experienţa Supernet 4G+ City în staţiile de călători din Iași este oferită toată luna acesta de către Vodafone România

Client

Vodafone

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Mobilier Stradal
05.10.2016

În Iași, rețeaua Supernet 4G+ e lansată printr-un proiect special de activare în 4 staţii de călători personalizate, dintre care 2 au la bază un proiect special. Astfel, căști audio supradimensionate completează conceptul „Concertul tău digital” și încurajează experienţa de navigare pentru a descoperi playlist-urile cu muzică din oraș.

Proiectele de comunicare au fost implementate pe suportul Transit Shelters din portofoliul WINK în stațiile de călători: Tudor Vladimirescu și Stadion, Gară și Rond Copou.

WINK Public Multimedia s-a ocupat de proiectarea și asistența în producție pentru execuția căștilor supradimensionale. Campania Supernet 4G+City se desfășoară în perioada 5 septembrie – 5 octombrie 2016. Ea include și acces la conținut video exclusiv oferit de Vodafone România prin HBO GO, muzică prin Zonga, productivitate prin Office 365, știri business.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.