O staţie din Iași îi poftește pe călători la căldurică. La propriu!

Recent amenajată prin intermediul companiei de publicitate Out of Home – WINK Public Multimedia, o staţie din Iași îi încălzește pe călători în timp ce așteaptă autobuzul: are instalat în interiorul ei un radiator.

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
19.02.2016

Căldura în staţie funcţionează pe toata perioada zilei, dar și pe timpul nopţii, astfel încȃt fiecare călător care ajunge în acest refugiu va avea confortul și surpriza de a aștepta următorul autobuz „la căldurică”. Radiatoarele au grila de protecţie și protecţie la supraîncălzire.

Proiectul este realizat de Mado Romȃnia în colaborare cu agenţia ieșeană Namogo și reprezintă un exemplu de mobilier urban care face orașul mai frumos și îmbunătăţește confortul psihic și fizic al călătorilor.

Dincolo de impactul vizual atractiv pe care îl aducem staţiilor, prin reabilitarea și îngrijirea lor, astfel de acţiuni reprezintă și modalităţi inedite prin care putem să contribuim pozitiv în comunitatea din care facem parte”, declară Cristina Vatavu, Director Economic la Mado Romȃnia. Pentru iubitorii de șaorma din oraș, Mado e bunatatea cu de toate. Mulţi ieșeni sunt clienţi fideli încă din studenţie și revin cu plăcere de fiecare dată cand li se face poftă de gustul său inconfundabil.

Alături de acest proiect special, alte încă două staţii au fost reabilitate și decorate. Destinate să împrospăteze imaginea Mado, proiectele de mobilier urban fac parte dintr-un amplu proces de rebranding, comunicat sub platforma “Mofturi de uns la suflet”.

Alte articole

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.
O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.
WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.