O staţie din Iași îi poftește pe călători la căldurică. La propriu!

Recent amenajată prin intermediul companiei de publicitate Out of Home – WINK Public Multimedia, o staţie din Iași îi încălzește pe călători în timp ce așteaptă autobuzul: are instalat în interiorul ei un radiator.

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
19.02.2016

Căldura în staţie funcţionează pe toata perioada zilei, dar și pe timpul nopţii, astfel încȃt fiecare călător care ajunge în acest refugiu va avea confortul și surpriza de a aștepta următorul autobuz “la căldurică”. Radiatoarele au grila de protecţie și protecţie la supraîncălzire.

Proiectul este realizat de Mado Romȃnia în colaborare cu agenţia ieșeană Namogo și reprezintă un exemplu de mobilier urban care face orașul mai frumos și îmbunătăţește confortul psihic și fizic al călătorilor.

Dincolo de impactul vizual atractiv pe care îl aducem staţiilor, prin reabilitarea și îngrijirea lor, astfel de acţiuni reprezintă și modalităţi inedite prin care putem să contribuim pozitiv în comunitatea din care facem parte”, declară Cristina Vatavu, Director Economic la Mado Romȃnia. Pentru iubitorii de șaorma din oraș, Mado e bunatatea cu de toate. Mulţi ieșeni sunt clienţi fideli încă din studenţie și revin cu plăcere de fiecare dată cand li se face poftă de gustul său inconfundabil.

Alături de acest proiect special, alte încă două staţii au fost reabilitate și decorate. Destinate să împrospăteze imaginea Mado, proiectele de mobilier urban fac parte dintr-un amplu proces de rebranding, comunicat sub platforma “Mofturi de uns la suflet”.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.