WINK & Dermacos admiră frumusețea ieșencelor, vorbindu-le pe limba lor

Dermacos a cucerit piața italiană a produselor de îngrijire corporală și a tenului, iar acum deschide dialogul cu ieșencele, prin intermediul rețelei WINK. Producătorul apreciază frumusețea româncelor și își dorește să fie prețuită cu produse de calitate.

Client

Dermacos

Oraș

Iaşi

Format

Static

Media

Billboards
08.03.2019

De la începutul lunii martie, rooftop-ul din Podu Roș le vorbește trecătorilor pe limba lor – Frumoase mai sunt ieșencele!, iar oamenii răspund plăcut. Chiar din momentul în care încă se lucra la amplasarea lui, mesajul a devenit viral în mediul online – fotografiile rooftop-ului au primit sute de reacții pozitive, fiind postate repetitiv pe grupurile ieșenilor. Tot în luna martie, campania a intrat și în mediul digital – Palas Food Court și billboard-ul din fața clădirii Moldova Center, iar la începutul lunii aprilie, trei stații au fost amenajate în același spirit (Podu Roș sens spre Centru, Moldova sens spre Hotel Europa și Stația Triumf sens spre Rond Copou).

Stațiile s-au transformat în budoare ale femeilor, care le celebrează pe acestea într-un mod actual – două oglinzi elegante le reamintește ieșencelor cât sunt de frumoase, întărind ideea prin hashtag-urile #isteațășifrumoasă și #iscusitășifrumoasă. Femeile sunt încurajate să-și admire frumusețea adevărată și să o îngrijească așa cum se cuvine.

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.