08.03.2019
Dermacos a cucerit piața italiană a produselor de îngrijire corporală și a tenului, iar acum deschide dialogul cu ieșencele, prin intermediul rețelei WINK. Producătorul apreciază frumusețea româncelor și își dorește să fie prețuită cu produse de calitate.
De la începutul lunii martie, rooftop-ul din Podu Roș le vorbește trecătorilor pe limba lor – Frumoase mai sunt ieșencele!, iar oamenii răspund plăcut. Chiar din momentul în care încă se lucra la amplasarea lui, mesajul a devenit viral în mediul online – fotografiile rooftop-ului au primit sute de reacții pozitive, fiind postate repetitiv pe grupurile ieșenilor. Tot în luna martie, campania a intrat și în mediul digital – Palas Food Court și billboard-ul din fața clădirii Moldova Center, iar la începutul lunii aprilie, trei stații au fost amenajate în același spirit (Podu Roș sens spre Centru, Moldova sens spre Hotel Europa și Stația Triumf sens spre Rond Copou).
Stațiile s-au transformat în budoare ale femeilor, care le celebrează pe acestea într-un mod actual – două oglinzi elegante le reamintește ieșencelor cât sunt de frumoase, întărind ideea prin hashtag-urile #isteațășifrumoasă și #iscusitășifrumoasă. Femeile sunt încurajate să-și admire frumusețea adevărată și să o îngrijească așa cum se cuvine.
Despre Dermacos și gama RETINOL COMPLEX
De aproape 30 de ani, Dermacos prezintă și întreține „the beauty side of life”, prin produse de îngrijire corporală și a tenului, realizate după rețete inovatoare și cu o înfățișare onestă. În laboratoarele din sudul Italiei, specialiștii caută și dezvoltă soluții sub deviza calitatea în serviciul clientului.
Gamele comercializate de Dermacos sunt: ULTRA LIFT, MINERALIA, KERATIN COMPLEX, SUN CARE și RETINOL COMPLEX ULTRA LIFT.
Produsele din ultima gamă au la bază substanțe pe bază de retinol, cărora le sunt adăugate elemente active precum: extractul de melc, veninul de viperă, veninul de albine, proteinele din mătase, Gheara Diavolului sau acidul hialuronic.
Puțini știu că pentru produsele cosmetice scumpe clienții plătesc în proporție de 60% din sumă ambalajul. Dermacos preferă să micșoreze aceste costuri și să investească în calitate, fapt pentru care se situează pe o poziție competitivă pe piață, în special pe nișa produselor de preț mediu. Cu aceeași strategie onestă prin care a cucerit piața din Italia, Dermacos speră să o cucerească și pe cea din România.