Stația de călători în care ieșenii merg la sală

WINK Public Multimedia anunţă finalizarea unui nou proiect de comunicare outdoor prin care staţia de călători Hotel Europa din Iași a fost transformată într-o mini sală de sport.

Client

Vivertine

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Mobilier Stradal
14.03.2018

Proiectul interactiv semnat de Vivertine – unul dintre cele mai moderne spaţii dedicate sportului în Iași, încurajează ieșenii să profite de timpul pe care îl petrec așteptând autobuzul și îi invită la fitness în aer liber, susținȃnd ideea că sportul este sănătate curată și plăcere la orice vârstă și în orice moment al zilei.

Personalizarea staţiei a presupus înlocuirea băncii standard cu patru biciclete de tip recumbent, pe care călătorii le pot utiliza după bunul plac, și amplasarea lor pe un fundal vizual care surprinde interiorul clubului și serviciile pe care le oferă. De interacţiunea cu echipamente sportive într-un cadru atipic se poate bucura toată lumea care ajunge în staţia H. Europa. Aici, în următoarea perioadă, călătorii au posibilitatea de a realiza câteva exerciții cardio și de a gusta din experiența și atitudinea sănătoasă cu care Vivertine își întâmpină fiecare client.

Ne-am dorit să arătăm că mișcarea sportivă este irezistibilă și că avem încredere în interesul ieșenilor pentru activități sănătoase”, spune Cezar Amititeloaiei, medic și fondator Vivertine din Iaşi.

Activarea de brand, bazată pe conceptul creativ propus de WINK, a fost implementată cu ajutorul Fabrica de Print.

Proiectul Vivertine îmbină armonios cele mai puternice ingrediente ale unei comunicări eficiente: atracție, inovație, utilitate, puterea de a realiza o conexiune și de a avea o proprie experiență cu brandul. Ne bucurăm că putem fi parte din astfel de povești care fac Iașul mai frumos,” spune Doru Chirica, Managing Partner la WINK.

Alte articole

Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.
Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.
McDonald’s România a lansat la începutul lunii noua colecție de căni McCafé printr-o activare 3D şi conținut anamorfic, creată de WINK x Namogo şi realizată în colaborare cu agenția OMD.