Fiecare secvență anamorfică surprinde diferite produse incluse în colecția de sărbători, un mini ghid pentru a găsi cadoul perfect pentru cei dragi.
Campania rulează toată luna decembrie pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București iar direcția artistică a campaniei este coordonată de Namogo.
Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale OOH, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat, precum și LCD, în zona retail.
Anamorfoza sau perspectiva forțată utilizează iluzia optică pentru a face un obiect să pară mai departe decât e în realitate și deformează matematic imaginile, astfel încât, atunci când sunt privite dintr-un anumit unghi, iluzia adâncimii 3D este creată pe suprafețe plane. De la finalul anului 2022, WINK introduce în portofoliu serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică, realizând prima activare 3D pe un billboard digital din România, urmată de multiple activări 3D pentru McDonalds, Sephora şi Glo.