Cu fiecare detaliu vizual – de la umbre dramatice la tăietura bruscă a cuțitului, activarea 3D OOH reușește să capteze misterul și tensiunea specifice universului Dexter și demonstrează puterea storytellingului și a unui concept creativ care transformă o execuție OOH într-o experiență care atrage privitorii și îi provoacă să devină parte din poveste.
Tensiunea, misterul și senzația de pericol – elemente esențiale ale ADN-ului Dexter, sunt puse în scenă cu ajutorul unei folii de plastic translucide, care ascunde o încăpere întunecată. O umbră începe să se aproprie din spatele foliei, iar pe măsură ce devine din ce în ce mai vizibilă, privitorii pot discerne conturul unei mâini care începe să apese pe suprafața foliei, creând un efect anamorfic de impact. Mâna se retrage, iar un cuțit taie brusc folia, într-o mișcare de slow-motion care amplifică suspansul și imprevizibilul. Folia nu se rupe complet, iar misterul este menținut până la final, păstrând enigma și refuzând să dezvăluie întreaga poveste.
Într-un peisaj urban suprasaturat de mesaje comerciale, proiectul anamorfic reușește să depășească granițele publicității convenționale, creând o experiență imersivă care transformă trecătorii din simpli privitori în martori ai poveștii.
„Activările 3D OOH înseamnă mai mult decât o simplă acumulare de elemente 3D suprapuse peste mesaje publicitare, și cred că proiectul pentru SkyShowtime demonstrează asta. Provocarea și frumusețea activării Dexter a stat tocmai în găsirea acelor câteva elemente care, odată puse în scenă, conturează o poveste și o experiență care stârnesc cu adevărat reacții”, spune Ioana Agrosoaie, OOH Account Specialist @WINK Public Multimedia.