Activare inedită pentru SkyShowtime. Genul execuției: 3D OOH

WINK semnează proiectul anamorfic (3D OOH) care anunță lansarea serialului Dexter: Păcat originar pe SkyShowtime.

Client

SkyShowtime

Oraș

București

Format

3D OOH

Media

Digital OOH
17.02.2025

Cu fiecare detaliu vizual – de la umbre dramatice la tăietura bruscă a cuțitului, activarea 3D OOH reușește să capteze misterul și tensiunea specifice universului Dexter și demonstrează puterea storytellingului și a unui concept creativ care transformă o execuție OOH într-o experiență care atrage privitorii și îi provoacă să devină parte din poveste.

Tensiunea, misterul și senzația de pericol – elemente esențiale ale ADN-ului Dexter, sunt puse în scenă cu ajutorul unei folii de plastic translucide, care ascunde o încăpere întunecată. O umbră începe să se aproprie din spatele foliei, iar pe măsură ce devine din ce în ce mai vizibilă, privitorii pot discerne conturul unei mâini care începe să apese pe suprafața foliei, creând un efect anamorfic de impact. Mâna se retrage, iar un cuțit taie brusc folia, într-o mișcare de slow-motion care amplifică suspansul și imprevizibilul. Folia nu se rupe complet, iar misterul este menținut până la final, păstrând enigma și refuzând să dezvăluie întreaga poveste.

Într-un peisaj urban suprasaturat de mesaje comerciale, proiectul anamorfic reușește să depășească granițele publicității convenționale, creând o experiență imersivă care transformă trecătorii din simpli privitori în martori ai poveștii.

„Activările 3D OOH înseamnă mai mult decât o simplă acumulare de elemente 3D suprapuse peste mesaje publicitare, și cred că proiectul pentru SkyShowtime demonstrează asta. Provocarea și frumusețea activării Dexter a stat tocmai în găsirea acelor câteva elemente care, odată puse în scenă, conturează o poveste și o experiență care stârnesc cu adevărat reacții”, spune Ioana Agrosoaie, OOH Account Specialist @WINK Public Multimedia.

Alte campanii 3D

O sticlă de Amstel® 100% malț transformă ecranele digitale din Iași, Craiova și București în invitații la reconectare. Execuțiile anamorfice semnate de WINK fac parte din campania de lansare Amstel® în România, prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream introdusă de HEINEKEN România pe piața locală.
Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.
O nouă activare 3D prinde viață pe billboardul Fairway din București, într-o campanie de sărbători pentru Sephora, marca WINK.