The Magnet: Nord

Singurul format de billboard digital cu structură curbată în formă de U, The MAGNET se poziţionează ca un ecran digital outdoor cu formă iconică şi remarcabilă, care reuşeşte să transfere parte din memorabilitatea formatului către campaniile publicitare şi advertiserii care aleg să comunice aici.

Oraș

Iași

Format

Digital

Unități

faţă Hilton, sens spre Palatul Culturii

Dimensiuni

15 mp - 5m x 3m

Specificații

Poziționat în centrul orașului, pe Strada Palat nr. 1, faţa Nord a billboardului digital full motion acoperă traficul pietonal și auto pe sensul de mers către Podu Roș, pe Bulevardul Anastasie Panu, unul dintre cele mai aglomerate din oraș, indiferent de oră.

The Magnet se remarcă prin claritate superioară şi vizibilitate excelentă în orice condiţii de iluminare (pixel pitch de 3.9mm), precum și prin sistemul de măsurare a audiențelor de trafic în timp real, GDPR compliant.

impact și eficiență dovedite

formatele digital OOH (DOOH) iconice – prin mărime, structură sau locație – măresc impactul și eficiența campaniilor outdoor prin efectul de priming, determinând un răspuns emoțional mai puternic și mai pozitiv atunci când aceeași execuție este văzută pe un suport outdoor standard

recall rate & timp de vizualizare ridicate

campaniile care includ formate outdoor premium au un recall rate de până la 50% mai crescut în rândul audienței, iar atunci când folosesc full motion, determină creșterea timpului de vizualizare cu până la 60%

perfect pentru proiecte 3D, cu iluzie anamorfică, personalizări ingenioase ale conținutului dinamic în funcție de condițiile meteo, timpul din zi și ziua din săptămână sau integrarea unui flux de date actualizat în timp real

posibilități creative nelimitate

datorită amplasării într-o zonă pietonală, permite campaniilor OOH să fie completate de activări, campanii de marketing experiențial sau integrarea de tehnologii precum AR sau gamification

The Magnet: Nord în campanii WINK

Generează notorietate și prin

Primul billboard digital în zona Păcurari din Iași, introduce formatul portrait și urmărește strategia vertical first – unul dintre elementele cheie ale comunicării actuale de brand.
18mp de expunere full motion în una dintre cele mai aglomerate intersecţii din Iași.