fbpx

Billboard digital @ Păcurari 100

Primul billboard digital în zona Păcurari, din Iași, introduce formatul portrait și urmărește strategia vertical first – unul dintre elementele cheie ale comunicării actuale de brand

  • ORAȘ
    Iași
  • LOCALIZARE
  • SECTOR
    Outdoor
  • FORMAT
    Digital Billboard
  • TEHNOLOGIE
    Day&Time trigger
    Weather trigger
    Live Data
    Countdown
    Custom API
  • UNITĂȚI
    1 - sens spre Copou
  • DIMENSIUNI
    12 mp - 3m x 4m
  • SPECIFICAȚII COMPLETE

În timp ce localizarea permite clienţilor să aibă o distribuţie relevantă pentru public, avantajele unui billboard digital premium se traduc și în: claritate excelentă, luminozitate adaptativă și un transfer de pozitivitate dată chiar de aspectul premium al suportului media. Toate acestea influentează pozitiv eficienţa unei campanii OOH.

Billboardul digital @ Păcurari 100 are avantajul verticalităţii sau oportunitatea de a distribui și vizualiza materiale în format portrait – astăzi, un comportament și o intenţie naturală.

Vizibilitate maximă pe un billboard premium, de 12mp, poziţionat într-o zonă importantă din Iași – la intrarea sau ieșirea din oraș, cu un trafic a peste 88.000 vehicule/zi, semafor în faţa ecranului și timp de staţionare de peste 60 secunde.

Poți face zeci de tipuri de personalizări ingenioase sau poţi cumpăra media pe intervale orare!

28 mai 2021

OOH Art Weekend

Pentru că susţinem ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie, am lansat OOH Art Weekend, prin care oferim vizibilitate artei contemporane și tinerilor artiști ieșeni și îi susţinem așa cum știm mai bine: billboardurile digitale din portofoliul WINK devin, de vineri pȃnă duminică, spaţii de expunere pentru fotografi, ilustratori, videografi sau graphic designeri.
9 februarie 2021

WINK introduce primul billboard digital în zona Păcurari cu sens spre Copou, Iași

Premium Nordic Cars – dealerul autorizat Volvo din Iași, este partenerul de lansare a noului billboard. Formatul ecranului este portret și urmărește strategia vertical first – unul dintre elementele cheie ale comunicării actuale de brand.