fbpx

Out of Home Advertising

Specialiștii WINK dezvoltă, administrează, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban, după modelul de business: servicii publice finanțate prin advertising.

Out of Home Advertising

Specialiștii WINK dezvoltă, administrează, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban, după modelul de business: servicii publice finanțate prin advertising.

Out of Home Advertising

Specialiștii WINK dezvoltă, administrează, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban, după modelul de business: servicii publice finanțate prin advertising.

 

Creată în Iași în 2006, WINK Public Multimedia este cea mai mare companie de publicitate Out of Home din N-E Românei.

Cu ajutorul produselor, serviciilor și a expertizei WINK, o companie publică sau privată poate realiza campanii de promovare, comunicare sau informare pe următoarele segmente:

1. Transport Urban: în mijloace de transport în comun, pe stații de călători, coloane sau stȃlpi personalizați din apropierea acestora / mobilier stradal și afișaj digital

2. Retail: în mall-uri, foodcourt-uri și alte spaţii comerciale / afișaj digital

3. Outdoor: prin afișaj digital sau clasic de diferite dimensiuni, în puncte cheie ale orașului


Transit

Place-based

Billboards

Mobilier stradal

Dezvoltare

În zona de activism social, specialiștii WINK militează pentru răspândirea actelor culturale și a manifestărilor creative care înnobilează centrele urbane, pentru înfrumusețarea eficientă a mobilierului stradal și pentru integrarea tehnologiei în dezvoltarea orașelor.

  • WINK & The City
  • Comunitate locală
  • Informare publică
  • Mobilier urban
WINK & The City își propune activarea spațiului public prin intervenții temporare și merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie.
Programul implică instalații, arhitectură, fotografie și ilustrații realizate de ieșeni și afișate în stațiile personalizate și rețeaua de ecrane digitale din Iași.

WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.
La WINK, ne luăm în serios rolul de actor social care susține și încurajează proiectele de binefacere. De aceea, rămânem aproape de organizațiile non-profit și campaniile cu impact pozitiv asupra comunității, prin promovarea și diseminarea informațiilor cu caracter umanitar.
Suntem parte din viața orașului, îi luăm pulsul și informăm comunitatea în timp real cu date de interes public. Fie că vorbim despre vreme, scorul unui meci, timpul de sosire al următorului autobuz, afișarea următoarei stații în autobuz, informații de interes public din partea autorităților ori campanii de interes general, WINK îi însoțește pe ieșeni la orice pas, devenind un instrument indispensabil comunității.
Începând cu anul 2014, am demarat proiectul de reabilitare a stațiilor din Iași. Pereții din sticlă au fost înlocuiți cu panouri din alucobond, montate pe o structură care le conferă o mai mare rezistență. Stațiile devin astfel un suport potrivit proiectelor care înfrumusețează eficient mobilierul stradal și schimbă pozitiv estetica orașului. De asemenea, am integrat tehnologii care vin în ajutorul comunității și conduc spre o dezvoltarea armonioasă a peisajului urban, precum platforma dedicată transportului public care rezolvă problema afișării timpilor de sosire a vehiculelor sau chargerele stradale.