fbpx

Transit Shelters

Spaţii de afișaj generoase, la nivelul solului, iluminate și plasate în zone cu volume mari de trafic și timp de staţionare ridicat

  • ORAȘ
    Iași
    Cluj
  • SECTOR
    Outdoor / Transport
  • FORMAT
    Mobilier stradal
  • UNITĂȚI
    90
  • TEHNOLOGIE
    Experiential
  • SPECIFICAȚII COMPLETE

Generează experienţe pozitive prin proiecte interactive multimedia și bucură-te de vizibilitate națională și de toată atenția OOH transferată pe online, social media și presă – free coverage & earned media.

Mediu cu putere mare de propagare a mesajului (mass-market) într-o reţea cu 6.66 milioane de călătorii pe lună și peste 200.000 auto doar în Iași.

Accesează cea mai diversă audienţă de astăzi pe segmentul OOH, prin 90 de staţii de călători valabile pentru decorare, cu posibilitate de targetare la nivel de oraș – selecţie în zona de interes.

3 august 2020

Campanii OOH în pandemie: Coca-Cola

Contextul pandemic este unul care oferă impulsul de a comunica mai aproape de oameni. Majoritatea campaniilor sunt acum orientate spre comunitate și binefacere, astfel că saturația acestor idei a fost atinsă destul de rapid. Totuși, există branduri care pot repeta astfel de mesaje și reușesc să se facă auzite. Ultima campanie Coca-Cola este un exemplu care arată că OOH-ul este un instrument al brandurilor dornice să facă diferență, fiind „aici” și „acum” în mijlocul comunității.
4 decembrie 2019

Stația – Advent Calendar care îndulcește ieșenii cu prăjituri, vorbe și fapte bune

WINK și Cuptorul Moldovencei încheie împreună anul 2019 cu un proiect interactiv de mobilier stradal, la Iași.