Care-i treaba cu diminețile? Nici „bună dimineața” nu mai e ce a fost odată, dacă e să o zicem pe aia dreaptă, ai observat? Spunem doar „neața”, că nu mereu e bună. Alarma sună, tu o amâni, alarma insistă, tu te gândești că 5 minute nevinovate de somn nu strică. Apoi urmează pregătitul pentru muncă, traficul de dimineață printre claxoane apăsate, oameni grăbiți care încotro, stații de călători pline și coadă la cafea.
Acestea fiind spune, începem dimineața asta cu o întrebare: cine a făcut calendarul pe anul 2023? Nu de alta, dar după ce am încheiat săptămâna de lucru cu un vineri 13 norocos, începem o una nouă cu Blue Monday, cea mai deprimantă zi a anului. Hai cu spor la cafeluță la toată lumea!
Tags
The Scoop
Încă suntem în căutare de Sales & Marketing Specialist. Dacă vrei să bem cafeluța împreună de luni până vineri, hai cu noi.
Marțea viitoare, 24 ianuarie, este zi liberă, așa că spor la făcut planuri.
Cea mai discutată și citită carte la momentul actual, „Rezervă“, volumul de memorii al prințului Harry, a atins vânzări record imediat după lansarea de pe 10 ianuarie. La fel de populară este și această imagine menită să anunțe disponibilitatea într-o librărie din Swindon.
Finalul lui 2022 a însemnat și finalul DoR și Concentrat, un newsletter-shot plin de informații și recomandări numai bun pentru începutul zilei. Ca să nu lase un loc gol în rutina cititorilor, ei au adunat o listă generoasă de newslettere românești pentru „un inbox mai bun”, după cum i-au spus ei. Poate găsești ceva care să-ți țină de informare, inspirație, de ce-ai nevoie.
Dacă nu știți ce să faceți în timpul liber, ne-am gândit să vă punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: un altfel de Blue Monday, Oscar și Tanti Roz cu Marius Manole, Oana Pellea, Antoaneta Cojocaru, Cristina Casian, training funky pentru cetățeni implicați și jurnaliști, seară franco-germană, beer pong, Micul Prânz Răsăritean, concert Fără Zahăr, seară aparte cu Paul Tihan Trio.
Louis Vuitton x Yayoi Kusama 2023. Așa-i că deja vizualizezi ceea ce tocmai ai citit? În 2012 au avut prima colaborare, iar anul acesta au revenit cu o a doua care nu are cum să nu-ți fure ochii. Campania care anunță colecția are spot 3D cu iluzie anamorfică, pe artista Yayoi Kusama în vitrine, magazine rupte din imaginație și multă culoare. Oare cam câte cafele au fost băute în realizarea acestei campanii? Unele întrebări rămân fără răspunsuri.
Ceva care să-ți dea inspirație nu doar pentru azi, ci pentru un întreg an.
Fiecare cu rutina lui de dimineață.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊