Vine vara, bine ne pare, în grădina care îmbrățișează biroul e totul verde și frumos. Păsările cântă, soarele își face damblaua și asta pare că este începutul unei compuneri de clasa a II-a. Fii pe pace, e doar energia cu care începem numărul de astăzi, energie care sperăm să te și să ne însoțească toată săptămâna. Unde mai pui că vine Ziua Copilului și vin și câteva zile libere la orizont care completează perfect acest început de vară.
Tags
The Scoop
Bond. James Bond. Cam așa a făcut și HBO Max, doar că invers, de acum fiind doar Max. Rebrandingul a făcut imaginația să zboare și oamenii să se întrebe cum ar arăta alte branduri dacă ar face aceeași mișcare. Ce-a ieșit, a distrat internetul. 👇
Sursa foto: Design Taxi
Sursa foto: FEric Zhu / Twitter
Generative Fill – o funcție powered by AI în Photoshop. Acum utilizatorii pot să adauge, să extindă sau să înlăture cu ușurință obiecte din imagini folosind mesaje text simple. De exemplu, poți selecta o bucată de drum și poți scrie că vrei ca acolo să apară linii galbene, iar liniile galbene vor apărea pe drum. Poate cu asta faci să apară și soarele pe strada ta, dacă tot te poți juca cu magia. ☀️✨☀️
Sursa foto: Screenshot videoclip Adobe
Sursa foto: Screenshot videoclip Adobe
Mica Sirenă a apărut vineri în cinema. Odată cu lansarea filmului, a fost realizată o colaborare cu McDonald’s, colaborare care îndeamnă fetele să continue să viseze, așa cum Ariel face în Mica Sirenă.
Sursa foto: PR Newswire
Sursa foto: PR Newswire
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
- Iași Pride 2023 - festivalul dedicat comunității LGBTQ ieșene se va desfășura în perioada 3 - 11 iunie și se va încheia cu marșul Iași Pride de pe 11 iunie. Poți vedea campania rulând pe Billboard digital @ Indiana, Billboard digital @ Moldova - față Palat, Billboard digital @ Moldova - față Hilton și Billboard digital @ Bucșinescu, în perioada 24 mai - 7 iunie. Aici găsești programul festivalului.
Rise OUT pe Billboard digital @ Bucșinescu - Tudor Vladimirescu
- Șotron - Festivalul copilăriei a ajuns la cea de-a 10-a ediție și se va desfășura în perioada 9-11 iunie. Dumbrava Minunată de la Muzeul „Mihail Sadoveanu” se va umple 3 zile cu veselia celor mici și mari pentru care se pregătesc surprize și activități câte și mai câte. Poți vedea campania difuzată pe Billboard digital @ Bucșinescu și pe Digital Transit, în perioada 29 mai - 11 iunie.
Muzeul Național al Literaturii Române Iași pe Digital Transit
- Iași Indoor Indoor Cycling Marathon - Cel mai mare maraton hibrid de indoor cycling din regiunea Moldovei se-ntâmplă la Iași, pe 11 iunie. Dacă vrei să începi vara cu o super provocare, dă-i la pedale și vezi detalii aici. Campania o poți vederea de Billboard digital @ Moldova - față Palat, în perioada 16 mai - 10 iunie, iar în perioada 28 mai - 10 iunie pe Billboard digital @ Cotnari și Digital Transit.
Pedalas pe Billboard digital @ Cotnari
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași, avem așa: Beats in the Sun - super party pe timp de zi, Senzoria Family Fest, Artă, Tată - o inițiativă care își propune să promoveze tinerii artiști locali, atelier de muzică pentru copii organizat de Music Gallery și sărbătoarea copiilor organizată de PALIBO.
În Constanța, avem Festival du Bonheur - Pour Les Gourmands 2023 și ALL IN ONE Showcase.
În iunie apare în cinema Transformers: Rise of the Beasts, dar până atunci apare pe cinema. La propiu. Optimus Primal, Optimus Prime și Bumblebee sparg pereții BFI IMAX pentru a dezvălui o super activare 3D.
Sursa foto: OOH Today
RedBull se asigură că ești echipat cu aripile potrivite pentru vara asta care e pe cale să-nceapă.
Sursa foto: Screenshot videoclip Branded Cities
New York Bakery Co. din Marea Britanie face poftă de New York cu gogoși ieșind din screenurile de la metroul în Londra. Take a look or take a bite.
Sursa foto: Screenshot videoclip Branded Cities
Sursa foto: Screenshot videoclip Branded Cities
Come Find Yourselfs At The Mall – o campanie trippy care surprinde Grapevine Mall, locul care va găzdui cea mai nouă expoziție de artă imersivă à la Meow Wolf.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Organizația caritabilă Gamble Aware trage un semnal de alarmă pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la daunele provocate de jocurile de noroc. Activarea uriașă are scopul de a reprezenta vizual tocmai sentimentul devastator pe care îl pot avea astfel de probleme.
Sursa foto: The Drum
Un mural de 12 m înălțime realizat din 687 de veste reflectorizante a fost realizat în timpul Mental Health Awareness Week. Lucrarea surprinde numărul anual de muncitori care se sinucid în Marea Britanie și trage un semnal de alarmă asupra faptului că oamenii preferă să nu vorbească despre problemele cu care se confruntă.
Sursa foto: The Drum
Ceva care să se asorteze cu vara.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine în două săptămâni. E cu zile libere și la noi. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊