Am avut și noi o mică pauză de la The Scoop cu ocazia mini-vacanței de 15 august, dar acum suntem back și, deși s-au adunat multe despre care să scriem (vă dați seama, două săptămâni nu-s de ici de colo, ne oprim cu discuțiile doar la câteva dintre întâmplări.
Tags
The Scoop
Back to school with the coolest items. 🤘
epantofi.ro pe Billboard Digital @ Moldova - față Hilton
Stella Artois schimbă regulile jocului. Canadienii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani se pare preferă să mănânce fast-food, fiind presați de timp și programele încărcate, iar până la 30% dintre ei mănâncă pe fugă și cel adesea singuri. Stella Artois dorește să schimbe perspectiva (paradigma, cum ar spune unii oameni de pe internet) și propune un nou concept de restaurant: Stella Artois Dine-Thru.
Sursa foto: StellaArtoisCAN / Twitter
Uneori imaginea nu face cât 1000 de cuvinte, e nevoie și de un bio care să vină în completare. Noua campanie de la Tinder încurajează utilizatorii să-și ia mai mult timp și să ofere mai multă atenție atunci când își scriu descrierea pentru profil. Conform studiilor realizate de ei, 30% dintre utilizatorii generației Z nu sunt prea încântați atunci când dau peste descrieri care conțin greșeli gramaticale sau de ortografie. 😬😅
Sursa foto: Famous Campaigns
Sursa foto: Famous Campaigns
Skyscanner - the OG când vine vorba de travel hacks. Noua campania a fost realizată intern, tocmai pentru a surprinde esența și umorul cu care s-a remarcat brandul de-a lungul celor 20 de ani de existență.
După succesul pe care l-a avut Maybelline luna trecută în online, a mai apărut pe internet un video cu un tub de rimel roz. Primul gând al utilizatorilor a fost că este o continuare a ce-a început brandul de beauty, dar realitatea face că nu. Noul clip anunță faptul că produsele Kyle Cosmetics vor fi disponibile pe Asos. Evenimentul a lansat discuții despre limita dintre inspirație și copiere, dar și discuții despre cum rețetele care fac ceva viral o dată nu îți garantează că vor funcționa și a doua oară.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș. În Iași avem așa: CONCERT’N 2 Ada Milea & Alex Neagu, Dinner&Wine, începe World Esports Championships - Iași 2023, inițiere în degustarea uleiului de măsline, concert The Rock (AC/DC Tribute Show), concert Sarmalele Reci, Coffee Breakers.
În Constanța și în împrejurimi avem Visătorul - un spectacol-concert de Ada Milea, Skydiving Festival Tuzla, Gașca ZURLI ajunge la Mamaia, OM LA LUNĂ | End of Summer Camp și Nostalgia | Litoral.
All in indeed. 👌 New York Times a transformat metroul care circulă între Times Square și Grand Central Station din New York City. Dincolo de prima pagină a ziarului cunoscută tuturor, această campanie surprinde suita completă de produse Times: știri, jocuri, gătit, sport și audio, pe care navetiștii le pot descoperi în cele 90 de secunde cât durează călătoria dintre cele două stații.
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Sursa foto: The Drum
Uber Eats or Uber Anything. The same thing. Aceasta este ideea din spatele noii campanii prin care se dorește înlăturarea ideii greșite că Uber Eats livrează doar de la restaurante.
Sursa foto: Mother / LinkedIn
Sursa foto: Mother / LinkedIn
Sursa foto: Mother / LinkedIn
Pepsi Space este locul care a adunat lucrările tinerilor creatori din Gen Z, din dorința de a le oferi un spațiu în care să se poată exprima așa cum simt și doresc. Expoziția este deschisă pentru publicul larg și poate fi vizitată la metrou (M2) în București, până pe 15 septembrie, sau online. Pe lângă faptul că lucrările pot fi văzute, acestea sunt și explicate pe înțelesul tuturor prin intermediul actorului Andi Vasluianu transformat în ghid cu ajutorul A.I.
Sursa foto: IQads
Sursa foto: IQads
Rimmel London folosește AR în campania de lansare a noului rimel Thrill Seeker Pitch Black Mascara. Utilizatorii Snapchat din Londra vor putea folosi un filtru AR care va transforma Tower Bridge în noul rimel. Totodată, un alt filtru le va permite acestora să testeze virtual noul produs și să intre în lumea Rimel.
Sursa foto: ADWEEK
Anglia s-a calificat (iar la momentul citirii deja a jucat) în finala Cumpei Mondiale la fotbal feminin. Bumble nu a lăsat să treacă neobservat această premieră și a sărbătorit-o cum se cuvine.⚡
Sursa foto: Marisa Dipre / LinkedIn
Sursa foto: Marisa Dipre / LinkedIn
Pentru iubitorii de mister, sezonul 3 din Only murders in the building este ce trebuie într-o seară după muncă. 🍿
Sursa foto: Pearl Media / LinkedIn
Dincolo de promisiunea brandului de a avea cele mai mici prețuri la alimente din UK, Aldi marchează în noua campanie o creștere salarială pentru angajați, devenind astfel supermarketul cu cei mai bine plătiți angajați din Marea Britanie.
Sursa foto: McCann Manchester
Life is a melody - noua campanie Usher x Rémy Martin folosește tehnologia projection mural mapping. Astfel, odată ce soarele apune, opera prinde viață . Totodată, campania face un teasing pentru piesa Coming Home de pe noul album al artistului.
Sursa foto: Remy Martin
Ceva musai de ascultat pentru ultimele zilele de august.
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.