Astăzi e cu nostalgie și amintiri din copilărie. Dacă până acum vedeam picături nostalgice la branduri, anul care vine pregătește nostalgia-branding revolution, se va da liber la creat mixuri armonioase dintre trecut, prezent și viitor, ba chiar va fi cool, la modă și fresh. În ton cu moda, hop și noi. 💃
Tags
The Scoop
Magia sărbătorilor alături de Lidl & de cei dragi. ✨
Lidl pe Billboard Digital Moldova față Palat
Of course it's an orange cat. Un spot inspirat de anii ’70, cu decorațiuni multe, cântece de Crăciun și haine sclipicioase aduce în prim plan o pisică portocalie care își face apariția pe scenă și începe să cânte la pian, iar singura cale pentru a fi oprită este un Temptations treat. 🐱
Take a Holiday from the Holidays - IKEA Canada prezintă the other side în noul spot, acea parte despre care nu se prea vorbește, despre oboseala și copleșirea cu care vin la pachet sărbătorile de iarnă.
JD celebrează în campania de Crăciun 25 de ani de când geanta emblematică ocupă un rol important în cultura tinerilor din Marea Britanie.
On with the Show – un behind the scene de la haosul pe care îl implică industria filmului și televiziunea, filmat cu un iPhone 15 Pro, pentru a surprinde sistemul avansat al camerei de filmat.
Run On Heinz - modul în care Heinz are grijă de alergători și îi ajută să-și reîncarce bateriile cu plicuri gratuite de ketchup. Astfel, brandul a creat trasee pe străzile din New York, San Francisco și Toronto trasate strategic folosind un software specializat de cartografiere pentru a ghida alergătorii spre popasurile de unde se pot alimenta.
Chili face apel la nostalgia anilor ’90 și aduce înapoi iconicul Baby Back Ribs cu ajutorul Boyz II Men. Jingle-ul lanțului de restaurante a apărut acum 25 de ani, în același timp cu albumul Evolution de la Boys II Men. Sincronizarea lansărilor și asemănările între stilurile lor i-au determinat pe unii ascultători să creadă la acea vreme că Boyz II Men se afla în spatele jingle-ului Chili.
Că tot am adus vorba de nostalgie, se pare că 2024 pregătește ceea ce putem numi nostalgia-branding revolution. Numeroase branduri au trecut prin procese de rebranding de-a lungul acestui an și au făcut apel la trecut și la istoria lor, dar anul 2024 va aduce mai multă nostalgie, mai ales că trecutul pare mai accesibil ca oricând. Curioși de estetica anului 2024, not gonna lie.
Sursa foto: Getty Images
Și pentru că suntem deja aici cu gândul, Instagram se-ntoarce la origini și adaugă o serie de filtre noi retro. Nu îți imagina sepia vibes, ci niște filtre mult mai fresh, subtile, dar îndrăznețe care reușesc să dea imaginilor vibe-ul retro mult dorit.
Sursa foto: Facebook
Dove lansează o gamă dedicată părului grizonat, pentru a sărbători unicitatea firelor și șuvițelor de păr albe. Șapte din zece femei au fire albe și aproape jumătate dintre ele apelează la vopsea de păr pentru a le ascunde, deoarece cred că arată mai bine cu părul vopsit.
Sursa foto: Dove / PR Newswire
Unilever lansează o mini-serie de cinci episoade, intitulată Dirty Deeds: A Kitchen Crime, care reunește unele dintre renumitele branduri ale companiei, pentru a menține engaged publicul tânăr pasionat de curățenie din comunitatea #CleanTok de pe TikTok. Pe lângă aceste episode, Unilever introduce primele premii #CleanTok, oferind premii creatorilor de conținut din patru categorii, inclusiv most helpful hack și most extreme clean. Ca să-ți faci o idee, hashtag-ul #CleanTok a reușit să strângă 98,5 miliarde de views, transformând curățenia dintr-o corvoadă într-un hobby terapeutic pentru numeroși oameni din întreaga lume.
Sursa foto: TikTok
IKEA vs Balenciaga. Ca parte a colecției de primăvară 2024, Balenciaga a adus o noutate, o fustă prosop, iar IKEA a făcut o postare în care un model pozează la fel, purtând însă un prosop de baie VINARN, care seamă izbitor cu propunerea Balenciaga, doar că este mult mai ieftin.
Sursa foto: IKEA UK / Balenciaga
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
De ce mă cheamă Nora, când cerul meu e senin - un film-documentar-poezie despre viața Norei Iuga, poetă, romancieră, trăducătoare și un suflet tânăr care la 92 de ani pare că trăiește o constantă tinerețe fără bătrânețe ruptă din basme. FIlmul a intrat în cinema din 17 noiembrie. De mers și luat pofta de viață și de poezie. ❤️
De ce mă cheamă Nora, când cerul meu e senin pe Billboard Digital Bucșinescu
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș.
În Iași avem așa: Mădălina Pavăl Orchestra | lansare single fuga iuga, concert Spitalul de Urgență, concert White Mahala, new band in town | concert TRABANDA, Micul prînz la CUIB, Poezie | Ceai | Veselie – ediție aniversară, expoziție Dincolo de pace și frică, IZANAGI - Japanese Film Festival.
În Constanța avem: La câțiva oameni distanță de tine | regia Radu Afrim și concert Ada Milea, Bobo Burlăcianu și Alex Neagu.
Lego lansează competiția Snow Throw, ca parte a campaniei Play is Your Superpower. Aceasta presupune un concurs de aruncare a bulgărilor de zăpadă în realitatea augumentată. Astfel, în vitrinele celor mai emblematice magazine Lego din New York și Londra sunt instalate aceste activări AR interactive, cumpărătorii fiind provocați să arunce bulgări digitali pentru a vedea ce oraș poate arunca cel mai mult, un clasament live în ambele magazine menținând aprins spiritul competitiv.
Lego Group
The Marvels a intrat în cinema, nu înainte de a-și face apariția pe The Sphere în Las Vegas. Studiourile Marvel au făcut echipă cu dezvoltatorul de sofware Autodesk pentru ca personajul Goose să poatră intra în scenă, sau, mai bine spus, să apară pe sferă.
Trainline și organizația Missing People au lansat un prim proiect de acest fel în Marea Britanie, într-un efort de a aduce acasă mai repede și în siguranță oamenii dispăruți. Noua inițiativă are potențialul de a ajunge la milioane de oameni prin aplicația Trainline și funcționează prin afișarea de imagini cu persoane dispărute în apropiere, precum și informații despre pașii de urmat dacă cineva a văzut o persoană dispărută sau are informații despre locul în care se află. Proiectul va fi testat pentru o perioadă inițială de un an.
De ani de zile, oamenii cer curcan în meniurile de sărbători de la KFC, așa că în acest an… din nou au fost ignorate cerințele. Și nu oricum, ci într-un mod care să amintească oamenilor că lanțul fast-food nu va înlocui puiul.
Sursa foto: Famous Campaigns
Big Ben se îmbracă de la North Face, ba chiar este model pentru brand pozând într-o jachetă Nuptse 1996. Frigu-i frig, mai ales acolo sus la 96 metri.
Sursa foto: JD Sports
Brandul de maioneză Kraft a pornit un demers prin care și-a propus să facă moist cuvântul anului. Având în vedere că moist este considerat de cele mai multe ori ca având conotații negative, brandul și-a propus să-i ofere conotații pozitive, legându-l de calitățile fine și delicioase ale maionezei. Și pentru a-și arăta intențiile cât se poate de serioase, brandul a ridicat o statuie în formă de borcan de maioneză în fața sediului Merriam-Webster.
Sursa foto: Kraft Real Mayo / Instagram
Sursa foto: Kraft Real Mayo / Instagram
Danone Actimel Plus lighting the way in London and Manchester.
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Not eye-rolling, just style-rolling. 💅
Sursa foto: OOH TODAY
Sursa foto: OOH TODAY
Pentru a sărbători cei 75 de ani ai programului Toys for Tots, aceștia au făcut echipă cu Google pentru a simplifica procesul de donație. Astfel, oamenii care se plimbă pe străzile din New York pot scana cu ușurință codul QR și fie pot cumpăra cele mai bune jucării, fie pot dona direct către la Toys for Tots.
Sursa foto: OOH TODAY
Starbucks getting ready for the holiday season. 🎄🎅
Sursa foto: OUTFRONT Media / LinkedIn
Sursa foto: OUTFRONT Media / LinkedIn
Cam atât pe astăzi. Să ne citim cu bine lunea viitoare. ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB.