AI - ultimul răcnet. Vedem poze cu Papa de zici că abia a ieșit de pe platourile de filmare a unui videoclip de muzică rap, timp în care putem savura o bere realizată de AI. Pe lângă aceste mari schimbări, hai să vedem și ce se mai întâmplă cu schimbările mici, de la firul ierbii. Dacă se mai întâmplă.
Tags
The Scoop
Mâine, 4 aprilie, îl sărbătorim pe Bogdan, om de bază și problem solver în Departamentul Tehnic. Mulțumim pentru dibăcie, răbdare și soluții la neprevăzut! La mulți ani! 🎉
Am găsit Sales & Marketing Specialist, a intrat în pâine și face o treabă minunată, dar lăsăm postul deschis pentru că ne dorim să creștem departamentul. Pe de altă parte, postul de Operator logistică și întreținere suporturi publicitare îl lăsăm deschis pentru că suntem in need. Soooo, hai cu noi sau ajută-ne să dăm de veste mai departe!
Acum câteva numere din The Scoop, am dat din casă despre un nou proiect de stație personalizată, realizat în colaborare cu Asociația Mai Bine. Proiectul îndeamnă tinerii la schimbarea pe care vor să o vadă în lume și spune cum poți să faci pași mărunți, dar concreți în acest sens. Uite ce a ieșit! 💚
Pepsi sărbătorește cea de-a 125 aniversare cu o identitate vizuală nouă, care să surprindă faptul că brandul se simte mai tânăr ca niciodată. Au trecut 14 ani de la ultimul rebranding, motivația din spate de această dată fiind nevoia brandului de a crea o punte între spațiile fizice și cele digitale, pentru a fi alături de fani oriunde, în orice scenariu. Brandul intenționează să se lanseze cu noua înfățișare în această toamnă în Statele Unite și Canada, iar în 2024 la nivel global.
Sursa foto: Design Taxi
Săptămâna trecută am primit o vizită la birou. Oamenii de bine de la Fundația Bethany și cofetăriile PALIBO ne-au povestit despre produsul social PALIBO-Bethany și ni l-au adus la degustat.
Prin achiziționarea unui Cremșnit PALIBO, 1 leu din valoarea sa va fi redirecționat către centrele de terapie ale Fundației Bethany din Iași și Târgu Frumos, iar pentru fiecare borcănaș cumpărat, PALIBO dublează suma. Noi ne-am sincronizat cu lansarea acestui produs-social în campania de Dragobete.
Zilele Studentului Economist - un târg de joburi de două zile, 4-5 aprilie, în care poți găsi un internship la care să te înscrii sau locul de muncă pe care-l căutai de atâta vreme. Poți vedea campania rulând până pe 5 aprilie pe billboardurile digitale @Bucșinescu și @Cotnari, dar și pe rețeaua de ecrane din mijloacele de transport public.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: The Mono Jacks lansează album nou, concert BOSQUITO, concert Wanted, târg caritabil pentru pisici și căței . Palul Tihan lansează un nou single.
Coca-Cola a lansat concursul de artă AI Create Real Magic, folosind GPT-4 și Dall-E 2. Artiștii din mai multe țări (România nu a fost printre ele) și-au putut trimite creațiile originale pentru a avea șansa de a fi prezentați pe billboardurile din Times Square și Piccadilly Circus.
Sursa foto: The Drum
Și că tot vorbeam de acțiuni mici, brandul Zalando lansează în Austria serviciul Pre-owned, care le permite clienților să vândă îmbrăcăminte veche prin intermediul lor. Pentru a da de știre despre acest nou serviciu, articole vestimestare purtate au fost folosite și integrate în instalații artistice pe billboarduri în spații publice, articole care ulterior voi fi vândute prin Pre-owned. Totul vine în contextul în care Europa produce peste 2 milioane de tone de deșeuri textile în fiecare an, brandul conștientizând partea sa de responsabilitate.
Sursa foto: Ads of The World
Sursa foto: Ads of The World
Și dacă totul se mișcă în lume cu o viteză prea mare și vrei să dormi, ca să iei o pauză de la tot, iată că nici saltelele nu mai sunt ce-au fost. Un nou brand de saltele și-a făcut apariția în Australia și nu oricum. 10:PM a transformat saltelele vechi ale concurenților săi în panouri publicitare pentru a promova lansarea noului brand. Astfel, noul brand atrage atenția asupra celor 1,8 milioane de saltele care sunt aruncate ilegal în Australia în fiecare an, evidențiind realitatea saltelelor vechi și beneficiile achiziționării unora noi.
Sursa foto: Campaign Brief
Sursa foto: Campaign Brief
Sursa foto: Campaign Brief
Update: După ce ne-am bucurat ochii cu campaniile finaliste la OBIE Awards, la categoria Multi OOH-Formats, trebuia să-ți spunem și câștigătoarea. Tobeleeee, vă rugăm: se pare că în așteptarea sezonului 2 al serialului Wednesday, campania pentru primul sezon a fost premiată.
Cu AI, fără AI, cu poartă, fără poartă, ceva care să-ți amintească măcar să have fun.
EXTRA: Dacă vrei să iei o pauză de la toate sau măcar să fugi puțin de realitate, ce mai aștepți? Până și Roger Federer and Trevor Noah au făcut-o. Din greșeală prima data, dar a doua oară cu toate intențiile de bine.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊