Ianuarie are în portofoliul lui 31 de zile care de obicei se simt ca jumătate de an pe puțin. Timpul trece într-un ritm al lui în această lună. Începe cu planuri mari și cu mulți pași făcuți în toate direcțiile din dorința de a face tot ce ai în gând. Apoi ajunge pe final cu puțină confuzie, cu o parte din planuri abandonate, cu doi pași înainte și vreo cinci înapoi și posibil cu niște oboseală la bord. Cu speranța că cei de față se exclud și nu te regăsești în rândurile de mai sus, pe tine cum te găsește acest final de an? *De lună, final de lună, pardon.
Tags
The Scoop
Genul ăla de job despre care spui la finalul zilei că s-a lucrat, dar s-a și distrat, faci networking on a daily basis, întrebările sunt încurajate, indiferent de cât de multe ar fi și e ok să mai faci și o greșeală, două, trei, din când în când, din care să înveți. Hai cu noi!
Sneakerși cu luminițe pentru când suntem mici și sneakerși cu cai putere pentru când suntem adulți. Cam așa diferență este și între începutul și finalul lunii ianuarie. 😅 Colaborarea Nissan și New Balance a rezultat cu o mașină inspirată de modelul New Balance 327, favorit printre clienții din Japonia. Vehiculul va putea fi vizionat la Galeria Nissan din Ginza și pe străzile din Shibuya, dar nu va fi pus la vânzare. Totuși, un tweet cu o fotografie cu Nissan Kicks 327 Edition pe străzile din Tokyo poate să-i aducă unui norocos șansa de a câștiga un Nissan Kicks e-Power 4WD, iar celor mai puțini norocoși, dacă-i putem numi așa, alte premii, cum ar fi o pereche de 327 într-o ediție specială cu accesorii asortate cu modelul mașinii.
Dacă te întrebi ce mai susținem în oraș, uite aici:
- Teatrul Național Iași a afișat programul pentru luna februarie și anunță 3 premiere: Conu Leonida față cu reacțiunea, Țestoasa lui Darwin, Molière. Improvizația de la Versailles.
- Drag de Iași, o inițiativă de la Fundația Comunitară Iași, este o platformă de strângere de fonduri care ajută comunitatea ieșeană să susțină proiectele care produc schimbări la nivel local. Intră pe platformă și descoperă poveștile unor oameni curajoși cu inițiative la fel de curajoase.
Dacă nu știi ce să faci în timpul liber, ne-am gândit să îți punem în cale câteva opțiuni de prin oraș: 2 ani de Gist, nou sezon de Open Mic pentru cei puși pe glume, stand-up pentru ascultătorii de glume, Toulouse Lautrec lansează album, concert La Chica, expoziția Spune-mi ce vezi: metacolecții, care poate fi vizitată până pe 24 februarie.
A Year on Planet Earth - cel mai nou serial marca ITV adus la viață printr-o activare OOH multi-senzorială. Intitulat De iarnă până la primăvară, billboardul înghețat reacționează la condițiile meteorologice în schimbare în timp real, ascunzând sub gheață un peisaj de primăvară. Activarea surprinde perfect tocmai anotimpurile în schimbare, făcând paralele cu tema centrală a serialului-documentar. How cool is that?
Ceva să meargă cu zăpada rămasă de peste weekend.
Poți să dai nas în nas cu emoțiile tale și, eventual, poți face și inventarul lor, dacă tot e final de lună, ca să le înțelegi mai bine.
Cam atât pe azi. Să ne citim cu bine lunea viitoare! ✨
***
The Scoop este un soi de newsletter pe care îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă. Pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, i-am făcut loc și pe OOHUB. 😊